Turu yliopistol ov vessakirjoituksist tehty väitös. Sen mukkan naiste vessois on enempi ja paremppi kirjotuksi kum miäste vessois. Ei mikkän ihme. Niil om molemma käre vappana.
Uutisia
11
674
Vastaukset
- avecMaria
Sukupualtev välist tasa-arvos on puuttei viäl. Esimerkis jos miäs puhu hävyttömyyksi naisil ni se on sukupualist häirintä. Mut jos nainen puhu hävyttömyksi miähel ni se on yhreksän yhreksänkyt minutti plus peepeeäm.
- jebujee
ei oo ku jotain 2 euroo minuutti. silleen aika jännää et 15 minsan puhelun hinnalla sais jo oikeen naisen.
oon joskus soitellu noihin niinku kaikki kunnon miehet, mut ei se sit iskeny, kun tuli mieleen se kummelivitsi. otaas slipoverin pooooois, ottaa housut pooooois jne... - särähtää)&%¤###¤
jebujee kirjoitti:
ei oo ku jotain 2 euroo minuutti. silleen aika jännää et 15 minsan puhelun hinnalla sais jo oikeen naisen.
oon joskus soitellu noihin niinku kaikki kunnon miehet, mut ei se sit iskeny, kun tuli mieleen se kummelivitsi. otaas slipoverin pooooois, ottaa housut pooooois jne...Ei saa millään hinnalla naista, nainen ei ole myyntitavara.
- avecMaria
jebujee kirjoitti:
oon joskus soitellu noihin niinku kaikki kunnon miehet, mut ei se sit iskeny, kun tuli mieleen se kummelivitsi. otaas slipoverin pooooois, ottaa housut pooooois jne...Sepä se, vanha "uutinen" - taisi olla markka-ajalta...
:) - sellaisen
jebujee kirjoitti:
oon joskus soitellu noihin niinku kaikki kunnon miehet, mut ei se sit iskeny, kun tuli mieleen se kummelivitsi. otaas slipoverin pooooois, ottaa housut pooooois jne...oikeen naisenko, joka on huijattu maahan, viety passi ja pakotettu myymään ihmistä kuin tavaraa?
- sanoi
jebujee kirjoitti:
oon joskus soitellu noihin niinku kaikki kunnon miehet, mut ei se sit iskeny, kun tuli mieleen se kummelivitsi. otaas slipoverin pooooois, ottaa housut pooooois jne...ettei hänelle riittäisi 50 e, koska naiset saavat enemmän. Nyt kuitenkin väität ettei maksaisi kuin 30 e.
- Sanelman
sanoi kirjoitti:
ettei hänelle riittäisi 50 e, koska naiset saavat enemmän. Nyt kuitenkin väität ettei maksaisi kuin 30 e.
ettei euro nostanut hintoja - ennen vanhaaan luki käsvarressa "vitu 50 mk"
- jebujee
sellaisen kirjoitti:
oikeen naisenko, joka on huijattu maahan, viety passi ja pakotettu myymään ihmistä kuin tavaraa?
no ujona poikana en ole käynyt muutenkaan huorissa ja toosaa on tullut tähän asti ilman maksua.
jos joku hyvässä asemassa omasta vapaasta tahdostaan myy toosaa ja joku niitä palveluita tarvitsee niin mikäs siinä.
ihmiskaupan tuomisten täysin ja odotan muilta miehiltä harkintaa minne palveluihin menevät. on kuitenkin ero noissa kahdessa asiassa. - Se oli
Sanelman kirjoitti:
ettei euro nostanut hintoja - ennen vanhaaan luki käsvarressa "vitu 50 mk"
pilu 50 mk (Pilu tarkoittaa eestin kielessä pientä reikää...)
- Karvane Setä
Ommulki molemat käret vapa ku mä kuse.
näin kauan sitten erään telakan miesten pisuaarin yllä hyvällä käsialalla kirjoitetun seuraavan mietelmän.
"Sinun kädessäsi on Rauman merenkulun- ja koko Suomen tulevaisuus."
Eikä ollut kirjoitettu Rauman gielellä, jota kylläkin osaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632