Pahin asia mitä feministi voi tehdä.
Pahin asia, mitä feministi voi tehdä?
Pahin asia, mitä feministi voi tehdä, niin on, kaikesta huolimatta, kuitenkin …
Kaikista pahin asia on se, että vaikka feministi jotenkin on eksynyt miehen kanssa elämään, niin ja sitten jos feministi jotenkin vielä kaiken päälle päättää yhtä-äkkiä erotakin miehestään, niin pahin asia, mitä feministi voi tehdä, on erota miehestään.
Pahin asia mitä feministi voi tehdä.
15
740
Vastaukset
- M135
Tutustuminen.
Feministi ei ole tutustunut mieheensä. Sen sijaan, että feministi eroaisi miehestään, olisi paljon parempi, että feministi tutustuisi omaan mieheensä.
Se vaatii aikaa ja lämpöä.- M135
On harhaluulo feministin kuvitella, että omassa miehessään olisi jotakin vikaa, ja että aidan toisella puolella olisi jotakin "vihreämpää".
Monesti feministi menee "ylempien miesten" mukaan, hetkahtaa joutaviin, statuksien ym. mukana. Pinnallisuuden mukana.
Kun vierellä olisi jo valmiina paljon arvokkaampaa.
Omaan mieheen tutustuminen, lämpö, rakkaus, huomioon-ottaminen, usko ja luottamus rakentaa suhdetta. - M135
M135 kirjoitti:
On harhaluulo feministin kuvitella, että omassa miehessään olisi jotakin vikaa, ja että aidan toisella puolella olisi jotakin "vihreämpää".
Monesti feministi menee "ylempien miesten" mukaan, hetkahtaa joutaviin, statuksien ym. mukana. Pinnallisuuden mukana.
Kun vierellä olisi jo valmiina paljon arvokkaampaa.
Omaan mieheen tutustuminen, lämpö, rakkaus, huomioon-ottaminen, usko ja luottamus rakentaa suhdetta.Se on unohtunut tässä nyky-yhteis-kunnassa.
Mikä?
Otan itseni esimerkiksi. Vaimoni on minun presidenttini, kuningattareni, idolini kun naisista puhutaan, iskelmä-tähteni, tanssilattioiden -kuningatar, Miss Suomi.
En tiedä ymmärretäänkö kirjoitukseni.
Minä puhun totta. Kun minä kävelen, en huomaa keitään muita naisia kuin vaimoni vain aina. Kävelköönsä keitä tahansa "suuria naisia" ympärilläni, he ovat kuin ilmaa minulle, vaikken heitä hengitäkään, oikeastaan enemmänkin päin-vastoin.
Mutta feministit, kun sanovat olevansa ja tulleensa "joksikin", kun katsoo "ylimpiä valtio"miehiä" ym. Ja kun sitten katsoo tarkemmin, miten kohtelevat miehiään, niin he kohtelevat omia,
he kohtelevat omia miehiään alempi-arvoisena kuin niitä miehiä, joilla on "korkeampi status".
(ja vielä, nämä "nais-johtajat" käsittelevät myös naisia huonosti, pitäen tavallisia naisia alempi-arvoisena)
Feministit ollessaan "korkeassa asemassa", "johtopaikoilla", unohtavat kaikista olennaisen asian elämässä.
Katsokaapa huviksenne, miten feministit kohtelevat miehiään.
Kun ennen miesten kesken, minä puhun siitä miten kunnollisten miesten kesken asiat hoidettu,
niin ennen miesten kesken asiat hoidettiin miesten keskinäisessä tasa-arvossa. Sanoisinko sovinismissa. Kaikki miehet, kaikki parhaimmat miehetkin olivat ruohon-juuri-tasolla tehden töitä käsillään, auttaen toisiaan, kukin kykyjensä mukaan.
Mutta kun feministit hoitavat asiat, niin feministit hoitavat asiat näennäisessä tasa-arvossa, pitäen joutavia statuksia ym. ja mennen niiden mukana, pinnallisuudessa.
Sanoisin vielä lopuksi, että kirjoitukseni saattaa olla hankala ymmärtää tässä nyky-yhteis-kunnassa. - Hertha
Tuntevatko ei-feministit miehensä?
Eivätkö he koskaan eroa?
Ja jos ja kun eroavat (näin tapahtunee, pystyykö kukaan väittämään vastaan), eroavatko he siksi, että ovat oppineet tuntemaan miehensä? Feministithän eroavat siksi, etteivät tunne miestään. - Tristar
Tai oikeastaan se vaatii jääpusseja. Eroja katsos tapahtuu kun kaksi ihmistä eivät tule toimeen keskenään. Voi vitsi. Tutustutaan, ehkä se auttaa! Mitä siitä jos mies etsii ennemmin äitiä kuin kumppania, kontrolloi jokaista puhelua ja kyttää lompakkoasi. Jos siihen tutustuisi! Jos mies, alun fyysisen hurman jälkeen, osoittautuu persoonana vastenmieliseksi (tai kehittyy sellaiseksi, ihmiset kun muuttuvat ja sille ei nainenkaan voi mitään), mikä avuksi?
- Hertha
Aika usein käy niinpäin, että naisesta tulee feministi vasta sitten, kun on "eksynyt elämään" jonkun miehen kanssa.
Miehiä on toki monenlaisia.- jorojukka-kukka
Miehen kanssa oleilu saattaa hyvinkin päätyä feminismiin. :)
(Potentiaalinen mahdollisuus.) - Hertha
jorojukka-kukka kirjoitti:
(Potentiaalinen mahdollisuus.)Ja kun tämä tapahtuu, eikö se merkitse juuri sitä, että on alkanut viimeinkin ymmärtää ainakin sitä nimenomaista miestä, ja on alkanut laajemminkin ajatella ja ymmärtää miehiä?
- jorojukka-kukka
Hertha kirjoitti:
Ja kun tämä tapahtuu, eikö se merkitse juuri sitä, että on alkanut viimeinkin ymmärtää ainakin sitä nimenomaista miestä, ja on alkanut laajemminkin ajatella ja ymmärtää miehiä?
Sitäpä sitä se taitaa olla. :)
- sanoen
Hertha kirjoitti:
Ja kun tämä tapahtuu, eikö se merkitse juuri sitä, että on alkanut viimeinkin ymmärtää ainakin sitä nimenomaista miestä, ja on alkanut laajemminkin ajatella ja ymmärtää miehiä?
olettamuksesi on, että miehissä on lähtökohtaisesti vain huonoja yksilöitä. Niitä pedofiileja taas vai? vai muuten vaan väkivaltaisia.
Ei sinua ja jööristä jaksa enää. Samaa virttä molemmilla. Miehet sitä ja miehet tätä.
Te ette mitään tasa-arvoa ajattele. Kumpikin ajattelee vain miehiä ja heidän vikojaan.
Sori jorojukka-kukka kirjoitti:
(Potentiaalinen mahdollisuus.)Miehen kanssa oleilu saattaa hyvinkin päätyä feminismiin. :)
Olen hieman stilisoinut kirjoitusta:
Miehen kanssa oleilu saattaa hyvikin päättää femininsmin.
Kuulostaa paremmalta, kertoo viikonloppukippari.- jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
Olen hieman stilisoinut kirjoitusta:
Miehen kanssa oleilu saattaa hyvikin päättää femininsmin.
Kuulostaa paremmalta, kertoo viikonloppukippari.Tässä asiassa mielipiteeni on muuttumaton. Olen sitä mieltä, että vaikka mies olisi miten ihanteellinen tahansa, hän ei lopeta naisen feminismiä, ellei nyt nainen menetä järkeään.
- jorojukka-kukka
sanoen kirjoitti:
olettamuksesi on, että miehissä on lähtökohtaisesti vain huonoja yksilöitä. Niitä pedofiileja taas vai? vai muuten vaan väkivaltaisia.
Ei sinua ja jööristä jaksa enää. Samaa virttä molemmilla. Miehet sitä ja miehet tätä.
Te ette mitään tasa-arvoa ajattele. Kumpikin ajattelee vain miehiä ja heidän vikojaan.
SoriHertta kirjoitti, että "miehiä on toki monenlaisia." Eli jos ei mene perille, ei mene, eikä minua sinällään haittaa yhtään. Mutta älä tunge sanoja ihmisten suuhun.
Kiitti! - x-ripa
jorojukka-kukka kirjoitti:
Tässä asiassa mielipiteeni on muuttumaton. Olen sitä mieltä, että vaikka mies olisi miten ihanteellinen tahansa, hän ei lopeta naisen feminismiä, ellei nyt nainen menetä järkeään.
...naisen feminismiä lopetakaan. Naista ei todellakaan voi sanoa kovin järkeväksi, jos sanelemiseen suostuisi. Sen sijjan hän saattaa järkevänä huomata, että feminismin kaltaisesta vastakkainasettelujen hakemisesta kannattaa luopua.
- jorojukka-kukka
x-ripa kirjoitti:
...naisen feminismiä lopetakaan. Naista ei todellakaan voi sanoa kovin järkeväksi, jos sanelemiseen suostuisi. Sen sijjan hän saattaa järkevänä huomata, että feminismin kaltaisesta vastakkainasettelujen hakemisesta kannattaa luopua.
Ihminen on hauska. Niin läpeensä läpinäkyvä. Kun itsellä tai edustamallaan linjalla on parempi osa, niin hän heti vannoo, ettei vertailua huonompiosaisiin kannata tehdä. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671