kaikki metsästys

kellettävä heti!

Hirvenmetsästäjä koirineen hätyytti karhun pois pesästään ja senjäkeen julmasti ampui viattoman luontokappaleen. Aseiden kanssa metsissä kulkevat ihmiset ovat kamalia terroristeja. Annetaan hirvien ja jänisten, sorsista puhumattakaan olla rauhassa. Sudetkin saisivat olla rauhassa kotikonnuillaan, eivätkä häirittyinä ajautuisi ihmisasutusten lähettyville. Suomen vanhanaikainen jokamiehen oikeus tulee myös poistaa. Puutarhamarjojen tarve ja yritysmaailman liiketoiminta sillä sektorilla paranee, kun marjoja ja sieniä huvikseen keräävät ihmiset jättävät luonnon rauhaan. Mitä oikeutta kenelläkään on mennä koppineen ja sankoineen toisten maille ja sitten valittaa, että pedot muka ovat pelottavia. Menkää laiskajaakot punttisaleille. Ei se kallista ole. Ja sossuhan ne varattomille maksaa.

9

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saati kalastaa?

miksi ihmiset eivät saisi metsästää, jos muutkin eläimet saavat?
      Jos ihminen ei olisi oppinut metsästämään, istuisimme edelleen puussa ja söisimme banaaneja. Aamuisin pidettäisiin nimenhuuto että kuka joukosta on yöllä joutunut shakaalien saaliiksi.

• kyllä minä taas ensi kesänä metsästän.

Kaikki hyttyset ja paarmat saavat lopun, jos pistävät minua- itsekästä, eikö totta.

• että olet pihalla

Ei voi muuta sanoa kuin, että voi jissus, kun olet pihalla! Etpä ole tainnut olla viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana luonnon kanssa paljon tekemisissä?? No ehkä vähän Helsingissä meren rannalla kävellyt ja viherihmisten lehtisiä lukenut?

Minäpä kerron sinulle yhden jutun: se ei riitä, se ei auta sinua yhtään ymmärtämään mitään luonnosta! Ja jotta et enempää nolaisi itseäsi, olisit hiljaa - ainakin niin kauan kuin olet tutustunut oikeaan luontoon ja ottanut vähän selkoa asioiden oikeasta tolasta.

• melkein

metsästys olisi tosiaan tällaisenaan lopetettava. Ei muuten, mutta voi jestas sentään ku ne metsästäjät vain tuppaavat olemaan sellaisia amiksia että pää tulee kipeäksi kun edes näkee heitä.

• Totuudenpuhuja

Tiedä häntä tuosta amismaisuudesta.

Ainoa metsästäjä jonka tunnen henkilökohtaisesti on nuorena ollut jokseenkin täyden kympin oppilas jolla on korkeakoulututkinto. (en nyt muista millä alalla, mutta taisi diplomi-insinööri olla.)

Kyseinen mies ei kuulemma ammattikorkeassa ollessaan omistanut yhtään ainutta oppikirjaa, teki vain muistiinpanot tunnilla ja veti täydet kympit kaikista kokeista.

Jos "amismaisuudella" tarkoitetaan älyn puutetta, niin tämä tapaus ei ainakaan täytä sitä kriteeriä, kuitenkin yksi älykkäimmistä tuntemista ihmisistä (ellei jopa älykkäin.)

• jokamies..

>>Suomen vanhanaikainen jokamiehen oikeus

• vain metsästys

katotaan sitte kuinka paljon ihmisiä kuolee liikenteessä enemmän, kun ajelevat päin hirviä. Kummanhan henki loppu peleissä on tärkeämpi ihmisen vaiko eläimen?

• Minä kelletän sinua puhumasta paskaa. Saanko silti luvan ampua kanalintuja, pienpetoja, muita sorkkaeläimiä, muita suurpetoja ja ehkä jopa kaloja halutessani?

Onhan tuo nyt älytöntä vaatia vapautusta marjoille ja sienillekin. Antakaa minun kaikki kestää, toista kertaa en tälle sivulle tule.

Punttisalille vielä... LOL

• SDoG

Tietkö että jos esim. hirviä ja peuroja ei metästettäs nii niitä olis niin paljon että eläin kolareita olisi huomattavasti enemän.

Jonkun on pakko pitää huoli ettei niitä tuu niin paljon että joka toinen auto ajaa kolarin hirveen tai peuraan.

Vai otatko sinä syyt niskoillesi kun maantie kuolemat kasvaa huomattavasti kun metästys lakataan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      850
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      542
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe