Yleinen harhaluulo on, että rikkaat ja komeat ovat suosittuja naismarkkinoilla ja että he vievät kaikki "naiset".
En puhu pelkästään mistään tavallisista lökäpöksyistä, vaan vaarallisista murhaajista?
Esimerkiksi Sten Cristensen(vai mikä sen nimi oli?), joka oli tappanut kaksi poliisia, oli saanut useita "rakkaus"kirjeitä monilta perheellisiltäkin naisilta.
Ei minulla sinällään tätä ole mitään vastaan, mutta ihmetyttää kuitenkin. Tietenkään kaikki ei näin tee ja vielä vähemmän tunnustaa näin tehneensä.
Ovatko nämä murhaajat niitä elämässä todella koville joutuneita elämän suurta viisautta omaavia henkilöitä?
Miksi naiset rakastuvat renttuihin?
36
2093
Vastaukset
- siiis
Naiset rakastuvat renttuihin.
Naiset rakastuvat rikkaisiin.
Naiset rakastuvat komeisiin.
Naiset rakastuvat akateemisiin.
Naiset rakastuvat!
Mutta kukaan ei rakastu sinuun. Turha kuitenkaan äkkäillä, ehkä sitten joskus, joku.- Sot-uri
ja sen takia sinua kutsutaan tyhmäksi
- jatkuu
Sot-uri kirjoitti:
ja sen takia sinua kutsutaan tyhmäksi
Älä syytä naisia, kun kukaan ei sinusta välitä.
- Sot-uri
jatkuu kirjoitti:
Älä syytä naisia, kun kukaan ei sinusta välitä.
minua on yrittää kiusata tai kohta tänne tulee poliisivaltio niinkuin tuossa alhaalla kesksutellaan.
- niitä toiminta elokuviasi.
Sot-uri kirjoitti:
minua on yrittää kiusata tai kohta tänne tulee poliisivaltio niinkuin tuossa alhaalla kesksutellaan.
Sot-uri.
Suomesta tuskin koskaan tulee poliisivaltio, että siinä sinun haaveesi ovat turhia.
Elokuvissa kyllä neidot rakastuvat renttuihin, mutta ei välttämättä tosielämässä.
Onhan tosin hyväksyttävää, että sinulla on selitys sille, mikseivät koskaan naiset sinua huomaa.
Katsohan peiliin, niin näet kyllä sen oikean syyn, tai mitä kirjoituksistasi voi päätellä, olet vielä sen verran nuori, etteivät naiset siksi sinusta välitä.
Nuoruutesi todistaa jo se, ettet tiedä, kuka on Sillanpää. - Sot-uri
niitä toiminta elokuviasi. kirjoitti:
Sot-uri.
Suomesta tuskin koskaan tulee poliisivaltio, että siinä sinun haaveesi ovat turhia.
Elokuvissa kyllä neidot rakastuvat renttuihin, mutta ei välttämättä tosielämässä.
Onhan tosin hyväksyttävää, että sinulla on selitys sille, mikseivät koskaan naiset sinua huomaa.
Katsohan peiliin, niin näet kyllä sen oikean syyn, tai mitä kirjoituksistasi voi päätellä, olet vielä sen verran nuori, etteivät naiset siksi sinusta välitä.
Nuoruutesi todistaa jo se, ettet tiedä, kuka on Sillanpää.asioista josta et mitään tiedä. Sinä et tiedä kuka minä olen. Sinä et tiedä minusta mitään. En voi hyväksyä sinun kaltaisiasi, jotka puhuvat suoraan sanottuna paskaa.
Sinä et ole niin paljoa kuin sinulla on rahaa
Sinä et ole niin paljoa kuin olet maanut miesten kanssa
Sinä et tiedä mistään paskaakaan.
Jos minä haluaisin olla suosittu, minä en olisi täällä rääkkymässä. Olisin nuolemassa ja mielistelemässä sinun kaltaisesi persettä jossain missä lie.
Ei ole kysymys olla suosittu, on kysymys aivan jostain muusta. - kakara
Sot-uri kirjoitti:
asioista josta et mitään tiedä. Sinä et tiedä kuka minä olen. Sinä et tiedä minusta mitään. En voi hyväksyä sinun kaltaisiasi, jotka puhuvat suoraan sanottuna paskaa.
Sinä et ole niin paljoa kuin sinulla on rahaa
Sinä et ole niin paljoa kuin olet maanut miesten kanssa
Sinä et tiedä mistään paskaakaan.
Jos minä haluaisin olla suosittu, minä en olisi täällä rääkkymässä. Olisin nuolemassa ja mielistelemässä sinun kaltaisesi persettä jossain missä lie.
Ei ole kysymys olla suosittu, on kysymys aivan jostain muusta.Sinä olet lukenut hyvin näemmä saamasi vastaviestit. Helppohan se on toisten sanomisia toistella ja itse niillä loistaa.
Minä en puolestani hyväksy sinunlaisiasi huonosti kasvatettuja teinejä, jotka istuvat tietokoneen edessä koko päivän.
Nyt ylös, ulos ja lenkille!
Toisin sanoen;
Sinulla ei ole rahaa, hyvä on, se on sinun oma vikasi, mutta raha ei oikeasti tuo onnea.
Voit nauttia elämästäsi ilmankin.
Sinä olet siis vielä koskematon. Mutta nuoreen ikääsi nähden ei se ole häpeä.
Kunhan kasvat isoksi, niin pääset kyllä naimaan.
Taidat haluta sinäkin makaamaan miesten kanssa, mutta onneksi homous ei enää ole mielisairaus, vaan se hyväksytään.
"Sinä et tiedä mistään paskaakaan",
Kuulehan, pitäisikö sinun oikeasti mennä purkamaan raivoasi johonkin muuhun?
Tuo oli jo niin voimatonta, että siitä paistaa läpi nuo sinun ongelmasi.
Olet vielä teini.
"suosittu". No niin, tulihan se sieltä!
Kyllä minä tiedän, millaiset paineet nykynuorilla on olla suosittuja, mutta ei sillä oikeasti ole mitään väliä.
Ihmettelet täällä, miksi naiset rakastuvat renttuihin? Tunnetko yhtään naista, joka olisi rakastunut tällaiseen renttuun, vai
satuitko vain kuulemaan radiosta sen suomalaisten miesten munattoman valitusvirren "Miksi naiset rakastuvat renttuihin"?
Mitä toisten rakkaudet sinulle kuuluu. Olet katkera, koska kohdallesi ei ole vielä sattunut rakkautta, mutta jätä katkeruus pois ja kulje avoimin silmin.
Olet tyhmä, mutta se ei haittaa, olethan homo.
Miehethän pitävät tyhmistä, niin saavat
vertaisensa puolison, jonka kanssa voi vaikka pitää skabaa siitä, kumpi on tyhmempi! - Sot-uri
kakara kirjoitti:
Sinä olet lukenut hyvin näemmä saamasi vastaviestit. Helppohan se on toisten sanomisia toistella ja itse niillä loistaa.
Minä en puolestani hyväksy sinunlaisiasi huonosti kasvatettuja teinejä, jotka istuvat tietokoneen edessä koko päivän.
Nyt ylös, ulos ja lenkille!
Toisin sanoen;
Sinulla ei ole rahaa, hyvä on, se on sinun oma vikasi, mutta raha ei oikeasti tuo onnea.
Voit nauttia elämästäsi ilmankin.
Sinä olet siis vielä koskematon. Mutta nuoreen ikääsi nähden ei se ole häpeä.
Kunhan kasvat isoksi, niin pääset kyllä naimaan.
Taidat haluta sinäkin makaamaan miesten kanssa, mutta onneksi homous ei enää ole mielisairaus, vaan se hyväksytään.
"Sinä et tiedä mistään paskaakaan",
Kuulehan, pitäisikö sinun oikeasti mennä purkamaan raivoasi johonkin muuhun?
Tuo oli jo niin voimatonta, että siitä paistaa läpi nuo sinun ongelmasi.
Olet vielä teini.
"suosittu". No niin, tulihan se sieltä!
Kyllä minä tiedän, millaiset paineet nykynuorilla on olla suosittuja, mutta ei sillä oikeasti ole mitään väliä.
Ihmettelet täällä, miksi naiset rakastuvat renttuihin? Tunnetko yhtään naista, joka olisi rakastunut tällaiseen renttuun, vai
satuitko vain kuulemaan radiosta sen suomalaisten miesten munattoman valitusvirren "Miksi naiset rakastuvat renttuihin"?
Mitä toisten rakkaudet sinulle kuuluu. Olet katkera, koska kohdallesi ei ole vielä sattunut rakkautta, mutta jätä katkeruus pois ja kulje avoimin silmin.
Olet tyhmä, mutta se ei haittaa, olethan homo.
Miehethän pitävät tyhmistä, niin saavat
vertaisensa puolison, jonka kanssa voi vaikka pitää skabaa siitä, kumpi on tyhmempi!teet itsesti tuolla sanomallasi vain täysin pellen.
Ihan vain sinun parhaaksesi.
Toistan vielä. Sinä et tiedä kuka minä olen ja mitä minä olen elämässäni tehnyt. Sinun ei kannata leikkiä mitään vanhempaa ja viisampaa tai kohtalo on sama kuin Titanicilla.
Emmä halua sua loukata. - et minua
Sot-uri kirjoitti:
teet itsesti tuolla sanomallasi vain täysin pellen.
Ihan vain sinun parhaaksesi.
Toistan vielä. Sinä et tiedä kuka minä olen ja mitä minä olen elämässäni tehnyt. Sinun ei kannata leikkiä mitään vanhempaa ja viisampaa tai kohtalo on sama kuin Titanicilla.
Emmä halua sua loukata.olen palstalla vain puolustamassa rotuani.
Antaa tulla vain kaikki paska, mitä varastosta löytyy.
Nyt kun mainitsit, uskon, että sinä olet meistä kahdesta se pahempi pelle.
Vai mites se oli sinun mahtailusi:
"Olen niin erinomainen"?
Ja se "Miksi naiset rakastuvat renttuihin"?
Upota saatan, mutta se ei minua niin pahasti haittaa. Tulkoon vain kaikki, mitä on tullakseen, minä kyllä kestän sen tai jos en kestä, niin ainahan voin sammuttaa tietokoneen.
En minä tätä niin vakavasti ota.
Sinä pyydät minua lopettamaan.
Tämän minä kuitenkin sinulle sanon; Lopeta sinä ensin, niin minä lopetan sitten.
Kun kirjoitat tänne loukkaavia viestejä, on olemassa riski siitä, että joku vastaa loukkaukseen loukkauksella.
Mutta sitähän sanotaan, että haukkuva koira puree harvoin. ;)
Minä en olekaan koira-ihmisiä. - Tietäjä_
et minua kirjoitti:
olen palstalla vain puolustamassa rotuani.
"Olen niin erinomainen"?
Upota saatan, mutta se ei minua niin pahasti haittaa. Tulkoon vain kaikki, mitä on tullakseen, minä kyllä kestän sen tai jos en kestä, niin ainahan voin sammuttaa tietokoneen.
Tämän minä kuitenkin sinulle sanon; Lopeta sinä ensin, niin minä lopetan sitten.
Kun kirjoitat tänne loukkaavia viestejä, on olemassa riski siitä, että joku vastaa loukkaukseen loukkauksella.
Minä en olekaan koira-ihmisiä.ok.
- Sot-uri
et minua kirjoitti:
olen palstalla vain puolustamassa rotuani.
"Olen niin erinomainen"?
Minä en olekaan koira-ihmisiä."olen palstalla vain puolustamassa rotuani."
No mitä vikaa renttuihin rakastumisessa sitten on? - mutta tuo
Sot-uri kirjoitti:
"olen palstalla vain puolustamassa rotuani."
No mitä vikaa renttuihin rakastumisessa sitten on?sinun aloitus viestisi on aika panetteleva.
Kirjoittaisit vähän vähemmän hyökkäävämpään sävyyn, niin sinäkin täällä voisit keskustella asiallisesti.
Mutta sinun oikea paikkasi on sovinisti-palstalla, ei täällä, Sot-uri.
Pidetääs kuitenkin sovinismi ja Feminismi erillään, joohan? - Sot-uri
mutta tuo kirjoitti:
sinun aloitus viestisi on aika panetteleva.
Kirjoittaisit vähän vähemmän hyökkäävämpään sävyyn, niin sinäkin täällä voisit keskustella asiallisesti.
Mutta sinun oikea paikkasi on sovinisti-palstalla, ei täällä, Sot-uri.
Pidetääs kuitenkin sovinismi ja Feminismi erillään, joohan?menet henkilökohtaisuuksiin. En minä hyökkää sinun kimppuusi?
Ei tämän keskustelun aihe ole minä, vaan naisten rakastuminen renttuun. Miksi yrität vältellä aihetta? Mitä pahaa siinä on? Häpeätkö jotain?
- Sillanpää
sai lukuisia ihailijakirjeitä miehiltä.
Miksi miehet rakastuvat renttuihin?- Sot-uri
................
- olla
Sot-uri kirjoitti:
................
hvin nuori. Sillanpää oli sekopäinen tappaja, joka ampui muistaakseni kolme miestä.
- Karismo
Murhaajassa hienoa on se, että hän uskaltaa tappaa, se nimittäin vaatii aika paljon rohkeutta. Sillanpäälle myös minä aikoinani kirjoitin, mutta tämä on sitten salaisuus, eikä siitä hiiskuta kenellekkään!
- Nari_Säre
...aiheesta.
Muistaakseni naiset usein sanovat eri tavalla kuin sitten parinmuodostuksessa käyttäytyvät - ts. eräs tutkimus käsittääkseni tutki, että naiset sanovat arvostavansa älykkyyttä tms., mutta sitten pääasiallisia vetovoimia ovat todettu valta ja taloudellinen asema, sekä pituus/ulkonäkö.
Nämä vieläpä vaihtelivat eri puolella luonnollista kiertoa lukemani tutkimuksen mukaan.
Kun hedelmällisyys oli parhaimmillaan, naiset arvostivat eniten partneria, jonka assosioivat fyysisesti komeimmaksi (pituus jne.), kun taas kierron loppuvaiheilla viehättävimmäksi koettiin taloudellista statusta uhkuva mies.
Nämä ovat siis ihan keskimääräisiä asioita. Tutkimuksessa käsittääkseni tutkittiin fyysisiä reaktioita erilaisiin mieshahmoihin sen ohella, että naiset sanallisesti toivat esiin mieltymyksiänsä.
Toisaalta - taloudellisella statuksella ja vallalla (tms. statuksella, esim. kuuluisuudella) voi kompensoida fyysisiä vajavuuksia ainakin jossain määrin. Jos näistä putoaa ulos, on miehellä huonot oltavat, koska nainenhan se käytännössä parinmuodostuspäätöksen tekee.
Tutkimukset osoittavat myös, että 13% miehistä ja 6% naisista jää kokonaan parisuhteen ulkopuolelle... ja toisaalta "suosituimpia miehiä" kierrätetään enemmän - ts. naiset ovat valmiimpia naimaan jo menestyneiksi todettuja eronneitakin miehiä, kuin päin vastoin.
Mutta ulkonäkö siis auttaa ainakin satunnaisiin suhteisiin, jopa vaikka ei olisikaan statusta.- Sot-uri
eivät kerro koko totuutta. Tottakai rikkaat ovat useimmin parisuhteessa, mutta ei se välttämättä kerro suosiota naisrintamalla. Monilla korkeassa asemissa olevilla on pelkkä kulissisuhde niinkuin presidentillämme.
- Nari_Säre
Sot-uri kirjoitti:
eivät kerro koko totuutta. Tottakai rikkaat ovat useimmin parisuhteessa, mutta ei se välttämättä kerro suosiota naisrintamalla. Monilla korkeassa asemissa olevilla on pelkkä kulissisuhde niinkuin presidentillämme.
...komerossa? Tiedätkö jotain, mitä juorulehdistömme ei tiedä tai rohkene kertoa? ;-)
- rakastaa vain
Sot-uri kirjoitti:
kissojaan. Miu. Olisinpa kissa.
- Inxj
...luonnollisen johtajan piirteet, esim. juuri iso koko ja agressiivisuus, vetoaa erityisesti siinä vaiheessa kun ollaan hakemassa geenejä jälkeläisille. Sen jälkeen tarvitaan ennemmin sellanen mies joka pitää huolta perheestä ja maksaa laskut; sitten kun lapset on tarpeeksi vanhoja ettei ihan kriittisessä iässä ole enää niin kierto alkaa alusta, nainen hylkää tämän luuserin ja lähtee jälleen etsimään kunnon panoa.
- aatos_
Similia similibus solventur.
Sinut ilmeisesti saa villiksi nainen, joka pitää sosiopaateista? - Tunneälykkö
Otsikon kaksi erittäin raakaa sarjamurhaajaa saivat satelemalla rakkauskirjeitä naisilta.
- ne yhteen soppiin
Miespuolisen rentun naispuolinen vastike on lunttu.
On harjaluulo, että naiset olisivat jotenkin miehiä parempia ja ettei huonoja naisia olisi. Huonoihin miehiin rakastuvat ovat yhtä huonoja naisia. Lunttu rakastuu renttuun ja rentuu lunttuun. Kunnon miehen on turha itkeä lunttua, joka lähtee rentun matkaan. - renttuja?
Rikollisfaneja on sekä miehissä että naisissa ja myös naismurhaajat saavat miehiltä avioliittotarjouksia. Miehethän ne vasta fanittavat sekä mies- että naisrenttuja vai mitä voi päätellä Tony Halmeen, Matti Nykäsen, Mike Tysonin, Naomin tai Kate Mossin suosiosta?
- fanittaa
nykästä ?
- löytyy
fanittaa kirjoitti:
nykästä ?
Ainahan sillä pyörii ympärillä nuorten miesfanien hovi oli se sitten oikeudessa tai kapakassa juomassa tai esiintymässä
- Antsux
Vääntäydynpä talviuniltani sanomaan jotain.
Renttuihin rakastuminen on 'optinen harha'. Katsos, rentulla on aina haku päällä. Ja koska iskuyritykset ovat nopeita ja jatkuvia, silloin tällöin tärppää, ihan tilastollisesti. Vaikka vain prosentti yrityksistä onnistuisi, se vaikuttaa paljolta koska renttu etsii uutta rakkautta... sanotaan nyt vaikka että päivittäin. Lopputulos on että renttu vaihtaa daamia muutaman kuukauden välein ja vaikuttaa näin todella vetovoimaiselta.
Steen Christensen on komea poika ja sai surmatöillään megajulkisuuden. Silloinkaan ei naisista tarvittu kuin promillen puolikas ihastumaan, ja murhamiehelle tulvi kirjeitä.
Rohkenen väittää, että vastaavassa tilanteessa Antsukin olisi saanut myötätuntoa ja useita rakkaudentunnustuksia. Noo, muutaman ainakin... tai sanotaan kaksi.- Hertha
Ajattelin juuri samaa; ei tarvinnut vaivautua kirjoittamaan itse.
Lisäselvennykseksi vielä se, että paitsi että rentut vaihtavat daamia ahkeraan, myös daamit vaihtavat renttua - tai ainakin heivaavat pois sen ensimmäisen ja viimeisen rentun, johon ovat haksahtaneet. - Antsux
Hertha kirjoitti:
Ajattelin juuri samaa; ei tarvinnut vaivautua kirjoittamaan itse.
Lisäselvennykseksi vielä se, että paitsi että rentut vaihtavat daamia ahkeraan, myös daamit vaihtavat renttua - tai ainakin heivaavat pois sen ensimmäisen ja viimeisen rentun, johon ovat haksahtaneet.Joo-o. Miten mä muuten onnistuin sortumaan tyylirikkoon 'renttu/daami'? Eiväthän nuo käsitteet ole toistensa tasoisia! Herralla on daami, mutta rentulla... hm - menipä vaikeeks.
Hyvää Joulua!! Antsux kirjoitti:
Joo-o. Miten mä muuten onnistuin sortumaan tyylirikkoon 'renttu/daami'? Eiväthän nuo käsitteet ole toistensa tasoisia! Herralla on daami, mutta rentulla... hm - menipä vaikeeks.
Hyvää Joulua!!rentulla "parin bissen Pirjo" kumppaninaan.
ei kyllä se taitaa olla halventava nimitys.
- Sanelma*
Onko joku nainen rakastunut sinuun???? No onnea vain...
- Sot-uri
.....
- ole nainen?
En ole ikinä lähettänyt Sten Cristensenille (vai mikä sen nimi oli?), tai kenellekään muulle murhaajalle ainoatakaan kirjettä.
Miehet kai niitä kirjeitä enimmäkseen sitä paitsi lähettää. Ketkä lukevat Alibia ja Rikospostia? No naiset etupäässä tietysti - ja miehet lukevat kaksplussaa ja Avotakkaa.
Tottakai! Täällähän kaikki on nurinkurin. - raipu
Jo 8 anoppieni tytärtä on tehnyt tuon mokan -:)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518