HERÄTYS KAIKKI PALSTALAISET! KUKA ON VIELÄ NUKKUMASSA UUSI PÄIVÄ ON ALKANUT? :D MARS! ULOS HENGITTÄMÄÄN RAIKASTA ILMAA! :D
No niin! ;D
Ajattelin kertoa naisten, ja miksei miestenkin, harrastuksista. Ja samalla kysyä, eli mitä harrastat? Perinteisiä naisellisia harrastuksia vai jotain vähemmän sukupuolistereotyyppisiä? :D
Oli miten oli, minä lähden nyt mökille enkä tule kirjoittamaan palstalle muutamaan päivään. Minulla on siellä mökillä keramiikan polttouuni ja pieni paja jossa teen keramiikkaa. Aivan ihana harrastus! Aion myös polttaa risuja, tehdä kuumaa keittoa ja lukea Joenpeltoa takan ääressä. Illalla laitan saunan tulemaan! :D
Kännykän jätän tarkoituksellisesti tänne kaupunkiin. Ei ole mitään näitä nettiyhteyksiä maalla. On siellä vanha Erikssonin puhelin jonka salama on puoliksi rikkonut! :D
Leppoista lauantaita kaikille sukupuolesta riippumatta!
* KUKKOKIEKUU* :D
2
286
Vastaukset
- Tristar
aamukahveja keittelin tuohon aikaan, toista satsia vissiin kun eka litra teki vaan vihaseksi :D toinen napero nukkuu pitkään mutta toinen nakkasi mulle vaatteet sänkyyn ennen kukonlaulua ja käski "pois!". Kolmevuotias orjapiiskuri. Ärrinmurrin.
Ihanaa, harrastuskeskustelua! Minä teen meganaisellisstreotypiajuttuja, minä neulon ja virkkaan ja piirrän ja maalaan ja heheh, laitan ruokaa. Voiko ruuanlaiton laskea harrastukseksi? Kuinka moni täällä on sitä mieltä että pasta on kypsää kun se tarttuu seinään? :D Onko kahvi tarpeeksi vahvaa kun a) hevosenkenkä kelluu b) lusikka sulaa tai c) joku muu mikä?
***kun kesäisin seilaan....
Kaadetaan kuppiin todella vahvaa "kompura-mokkaa" (presidenttiä)
niin vahvaa, että k....i nitkahtaa (anteeksi) ja sitten euron kolikko pohjalle ja nyt otetaa proviantista Captain Morgan pullo ja lisätään sitä niin paljon, että euron kolikko taas näkyy kupin pohjalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031054
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581005Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103581Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90577- 78541
- 53537
- 39528