Susan Kuronen jälleen Iltalehdessä! Siinä on nainen, joka uskaltaa tulla esiin, eikä välitä jonninjoutavista mölisijöistä. Tuollaisesta toiminnasta minä pidän.
Nainen, joka uskaltaa
35
4581
Vastaukset
- P.e.p.e.
Muistaakseni Kuroska lupaili vetäytyvänsä julkisuudesta?
Nooh, tämähän tiedettiin ;))- jorojukka-kukka
"Kuroska", miksi vääntelet nimeä Kuronen???
- Hertha
Julkisuus ei ole edes luvannut vetäytyä hänestä.
- lupauksista
Pääministerimme ei pitänyt puida yksityisasioitaan lehdistössä lainkaan, mutta kuinka kävikään?
- Susan Kuronen
jorojukka-kukka kirjoitti:
Jotenkin noi viestisi viittaavat sylttytehtaalle.. Pitänee ruveta harrastamaan tutkivampaa journalismia.
- juuri sinua koskettaa
Tai tietysti tiedät sen itse parhaiten...
- ja tarpeellinen
Siinä on nainen minun makuuni ja sivutuotteena susanin pökinät syövät maalaisliiton uskottavuutta ja sekin on kaunis asia.
- L-feminist
Susanna Kuronen on miesten väkivallan uhri, koska kauneusleikkaukset ovat miesten välillistä väkivaltaa naisen kehoa kohtaan.
Hän ei kelpaa esikuvaksi, koska on alistunut väkivallan uhriksi.- osa 3
Tämä oli viikon paras vitsi, tulipa taas naurettua ihan kunnolla. Hih, miesten väkivallan uhri... Kerrassaan hullunkurinen luonnehdinta. Tämä kyllä pitää pirteänä pitkään, vieläkin naurattaa.. pakko lopettaa.
jonnin joutavista mölisijöistä!?? Se itse on täysin turha henkilö julkisuudessa ja minä jätän kyllä joka ainoan lehden, jossa sen naama koreilee, ostamatta!!
Täysin turhaa julkisuuden hakua ihmiseltä, joka ei ole alkuunkaan kiinnostava tai julkisuuden henkilö!! Tekisi jotain kiinnostavaa, julkisuutta tuovaa, muuta kuin naimalla pääministeriä ja tulisi sitten julkisuuteen inisemään!! Muutoin pois kuvasta!!
Ja en yhtään, edes alkeellisesti ihmettele jöris, että juuri sä satut tuollaisia tyhjäntoimittajia, julkisuuden kipeitä akkoja jotka ei ole tehnyt MITÄÄN merkittävää, muuta kuin jalkansa levittänyt oikealla hetkellä, ihailemaan!!- Ruosutar
näyttää tyhmyytensä.
- Sanelman
toivottavasti hän löytää mattinsa - siis nykäsen....
"Auta vaivaista, jos hänen vaivansa ei aiheudu hänen omista pahoista teoistaan": (Platon)
- P.e.p.e.
Mielestäni Kurolaiska on itse soppansa keittänyt.
Matti rules. P.e.p.e. kirjoitti:
Matti rules.haluaa olla elämässään kuuluisa, edes 15 min mutta tuo SK meriitti on kuitenkin aikamoinen limbo (B)
- Kuronen kuriin
P.e.p.e. kirjoitti:
Matti rules.Kyllä se daami on tosiaan kehittänyt aikamoisen keitoksen. En ymmärrä alkuunkaan, mihin hän tähtää ja mitkä ovat motiivit tuon julkisuuden kipeyden taustalla. Jos haluaa ajatella luovasti, voisi jopa ajatella, että koko älyvapaa touhu on jonkun kepulaisvastaisen tahon masinoimaa. Mutta tämmöstähän tapahtuu vain rapakon takana. Ei suinkaan Suomessa???
- P.e.p.e.
Kuronen kuriin kirjoitti:
Kyllä se daami on tosiaan kehittänyt aikamoisen keitoksen. En ymmärrä alkuunkaan, mihin hän tähtää ja mitkä ovat motiivit tuon julkisuuden kipeyden taustalla. Jos haluaa ajatella luovasti, voisi jopa ajatella, että koko älyvapaa touhu on jonkun kepulaisvastaisen tahon masinoimaa. Mutta tämmöstähän tapahtuu vain rapakon takana. Ei suinkaan Suomessa???
Motiivia emme saa tietoon. Kuroskahan ei omien sanojensa mukaan ole hyötynyt rahallisesti.
Ja vielä kerran, Matti rules.
Kepu (Suomen Keskusta) johtaa jatkossakin Suomea; näin se vain menee. - *epikuros*
P.e.p.e. kirjoitti:
Motiivia emme saa tietoon. Kuroskahan ei omien sanojensa mukaan ole hyötynyt rahallisesti.
Ja vielä kerran, Matti rules.
Kepu (Suomen Keskusta) johtaa jatkossakin Suomea; näin se vain menee.keskusta (maalaisliitto) ja viljelijät ovat valtakunnan perustuslain mukaan erityisessä suojeluasemassa.
Tämä käsittää myös ns. asfalttitalonpojat ja tytöt.
Älkäämme siis puuttuko siihen, joka on pyhää ja omaa erityisen nautintaoikeuden talouden joka saralla ja salaojissa.
- BoBo
kuronen? Jos vanhat merkit paikkaansa pitää, niin on juuri jonninjoutava mölisiä...
- on kuvissa
aika namunen, mutta en jaksanut lukea ajatuksiaan, kertonet mielelläsi millaisia linjauksia hän viitoitti kansamme tulevaisuuteen?
- tulevaisuus..
Tällä daamilla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Ihan vitsinä tuon kysymyksen tietysti heititkin. Kohtuullisen siedettävän näköinen nainen, mutta korvien välissä ei ole "lautaset kaapissa". Matin poliittista ratkaisuista ehkä tärkeimpiä oli lopettaa suhde tähän hömelöön.
- jorojukka-kukka
En minäkään lukenut kuin mitä netissä oli muutama rivi. Mieleeni jäi vain, ettei ottaisi Mattia takaisin.
Oli muuten Kurosen komea poikakin kuvassa.
- Sanelman
hillitsin itseni lähikaupassa, sain todella pidätellä yrjöä. Kassarouva oli tasan samaa mieltä - he käyttävätkin käsineitä laittaessaan lööppejä :D
- Hertha
Ei ole Suomessa kassakonetta, jonka läheisyydessä ei olisi iltapäivälehtiä (ehdottomasti molemmat, ei vain toinen!) lööppeineen. Itsestään selvää tämän hupsutuksen tuputtamisen maanlaajuisuus.
Mutta kyllä siitä älämölö syntyisi, jos joka kassakoneen vieressä olisi virsikirjapino tai Koraanihylly. - häkellyttävään viestiketjuun
Luin päätähuimaavan keskusteluketjun Kurosen sisustustyylistä. Olisko tässä nyt puurot ja vellit jotenkin menneet sekaisin. Toki sisustus on kiinnostava erityisesti "ammattilaisille", mutta onko se nyt erityisen relevantti aihe tässä tapauksessa. Minulle on ihan yksi lysti vaikka Kuronen asuisi teltassa ja söisi purkkisoppaa.
Lööppien osalta kaikki sympatiani henkilökunnalle. Sitä samaa skeidaa se on luultavasti vaaleihin saakka. Kuronen saa tästä ajojahdista kunnon maksun; tietäispä vaan keneltä. - jorojukka-kukka
Minua kummeksuttaa tämä kurosvastaisuutesi. Siinä on kyllä jotakin niin naisille tyypillistä toistensa niskaan huokumista, etten ihan heti olisi odottanut juuri sinulta tätä. No mutta, eihän se mittään, elämä jatkuu ja tulee uusia aiheita ja uusia mielipiteitä. :)
- Sanelman
Minua kummeksuttaa tämä kurosvastaisuutesi. Siinä on kyllä jotakin niin naisille tyypillistä toistensa niskaan huokumista, etten ihan heti olisi odottanut juuri sinulta tätä. No mutta, eihän se mittään, elämä jatkuu ja tulee uusia aiheita ja uusia mielipiteitä. :)
mikäli po. rouva olisi ylittänyt Suomen Kuvalehden uutiskynnyksen, niin mikä ettei - roskalehdistön roskaväki ansaitsee vain halveksuntaa ja sääliä... Ja muuten. M. Nykänen kuuluu samaan porukkaan, hän on (kai) mies....
- yksinkertainen
on kivaa, että tasa-arvon nimissä tähän maahan saadaan naispuoleinen Matti Nykänen. Jotenkin samalla hupaisaa ja säälittävää miten jotkut vaan himoitsevat julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.
Ääliö mikä ääliö.- samaa mieltä
Tasa-arvosta viis, mutta ääliö on ääliö, vaikka voissa paistaisi ja kermalla kuorruttaisi. Sinällään sääli, mutta taitaa jo olla lost case.
- että palstalta on
..poistettu kaikki S.Kuroseen liittyvät "negatiiviset" mielipiteet. Osa näistä omiani, joissa oli myös pohdintaa taustalla käytävästä poliittisesta pelistä. Veikkaanpa, että tämä viesti katoaa parin päivän sisällä. Edelleen olen sitä mieltä, että pisteet Matille ja Kuronen voisi "fiksuna naisena" jo lopetta sen vinkumisen.
- jatkuu edelleen
Esitin pari päivää sitten omat epäilyni nimimerkin Jorojukka-Kukka henkilöllisyydestä. No kuinkas kävikään. Kaikki siihen liittyvä on, ei tosin mitenkään yllätyksenä, poistettu ja mukana edelleen myös muita Susan Kuroseen liittyviä viestejä. Odotan mielenkiinnolla, milloin tämä viesti katoaa, mutta ups, osuin vuoren varmasti oikeaan..
- Jack orig.
Niistähän sinä tykkäät? Jotenkin sopii tyyliisi.
- Sanelma*
Tämä ketju vain kutistuu kuin se entinen pyy??? Mistä on kysymys??
- Kiito-Orava
Kokolailla jonninjoutava mölisijä tämä S. Kuronen. Arvaappa pääsisikö Leena (YH äiti Mansen Herwoodista) otsikoihin jos hänet jättäisi Juuso (Mansen Tesomalta)tekstiviestillä?
Noh, S. Kuronen oivalsi rahanteonpaikan, ei tyhmä, ei tyhmä.... - DONKKI
Tässä oiva esimerkki typeryydestä, niin lukioiden,
kuin Kurosen taholta. Minäkin kirjoitan tälle
palstalle ja käytän aikaani pohtien moista
typerää julkisuuden hakuista ämmää...
Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528