http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000022794802
Jaa-a, mitäköhän seuraavaksi?
Uusin naiskiintiövaatimus
22
856
Vastaukset
- yksinkertainen
inssin läpäisseistä tulee olla 50%:a miehiä ja 50%: naisia. Lisäksi vain 50%:a miehistä ja 50%:a naisista saisivat kortin. Tämä toisi liikenneturvallisuuttakin. Vain puolet miehistä ja puolet naisista saisivat kortin. Kahjot kaaharit ja ylivarovaiset matelijat jäisivät liikenteestä pois kokonaan.
Samaa systeemiä voisi soveltaa moneen muuhunkin paikkaan.- P.e.p.e.
Hyvä pointti noin 50 prosenttisesti.
"Kahjot kaaharit ja ylivarovaiset matelijat jäisivät liikenteestä pois kokonaan."
Uskon, ettei tuo ryhmä kata 50% autoilijoista (ellei nyt välttämättä niin haluta määrittää). Se on kuitenkin totta, että tuohon jälkimmäiseen ryhmään ei ole kiinnitetty riittävästi huomiota. Matelijathan saavat monen normaalisti ajavan kuljettajan sapen kiehumaan. Nysväreille erityisesti pitäisi ainakin opettaa toisten tiellä liikkuvien huomioimista. Samat tyypit tosin ovat tulppana lähes kaikkialla missä liikkuvat. - raipu
P.e.p.e. kirjoitti:
"Kahjot kaaharit ja ylivarovaiset matelijat jäisivät liikenteestä pois kokonaan."
Uskon, ettei tuo ryhmä kata 50% autoilijoista (ellei nyt välttämättä niin haluta määrittää). Se on kuitenkin totta, että tuohon jälkimmäiseen ryhmään ei ole kiinnitetty riittävästi huomiota. Matelijathan saavat monen normaalisti ajavan kuljettajan sapen kiehumaan. Nysväreille erityisesti pitäisi ainakin opettaa toisten tiellä liikkuvien huomioimista. Samat tyypit tosin ovat tulppana lähes kaikkialla missä liikkuvat.ja naiset takapenkillä yllyttävät
-se kai on työnjako tai todellisuus monesti - yksinkertainen
P.e.p.e. kirjoitti:
Uskon, ettei tuo ryhmä kata 50% autoilijoista (ellei nyt välttämättä niin haluta määrittää). Se on kuitenkin totta, että tuohon jälkimmäiseen ryhmään ei ole kiinnitetty riittävästi huomiota. Matelijathan saavat monen normaalisti ajavan kuljettajan sapen kiehumaan. Nysväreille erityisesti pitäisi ainakin opettaa toisten tiellä liikkuvien huomioimista. Samat tyypit tosin ovat tulppana lähes kaikkialla missä liikkuvat.kuljettaja on eläkeikään päässyt lätsähattuinen mies, jonka auto on kuin uusi. Likaa on hädintuskin edes renkaissa kelistä riippumatta. Keskinopeus 80km/h rajoitusalueella on 65km/h kelistä riippumatta.
- M135
P.e.p.e. kirjoitti:
Uskon, ettei tuo ryhmä kata 50% autoilijoista (ellei nyt välttämättä niin haluta määrittää). Se on kuitenkin totta, että tuohon jälkimmäiseen ryhmään ei ole kiinnitetty riittävästi huomiota. Matelijathan saavat monen normaalisti ajavan kuljettajan sapen kiehumaan. Nysväreille erityisesti pitäisi ainakin opettaa toisten tiellä liikkuvien huomioimista. Samat tyypit tosin ovat tulppana lähes kaikkialla missä liikkuvat.Itse olen huomannut olevani usein tulppana, koska on vanhahko auto.
Mutta paskaakos tuosta ;)
Kyllä minä perskeles tiedän, että jätkillä on aikaa odottaa.
Mikä helvetin kiire valmiissa maailmassa ... - M135
M135 kirjoitti:
Itse olen huomannut olevani usein tulppana, koska on vanhahko auto.
Mikä helvetin kiire valmiissa maailmassa ...Flikka vaan viereen ja pusuttelut käyntiin, vauhti hidastukoon vaikka 10 km/h.
Siinä on jotakin järkeä ... - yksinkertainen
M135 kirjoitti:
Mikä helvetin kiire valmiissa maailmassa ...liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä.
Kyllä sellainen erityinen kupeksinta ja hidastelu liikenteessä on peräti vaarallista. Vaikka itsellään olisikin aikaa odotella vaikkapa maailman tappiin asti perille pääsyä niin kaikkien kohdalla näin ei kuitenkaan ole. Tähän päälle vielä ylimmääräiset kaistapäiset kaaharit niin kolarin hetki on jo lähempänä kuinm arvaatkaan.
Liikenteessä on tarkoitus noudattaa sääntöjä, ajaa nopeusrajotusten mukaan ja joustaa tarpeen vaatiessa. 80km/h nopeus siis tarkoittaa (kelivarauksella) sitä, että tiellä ajetaan 80km/h eikä suinkaan vaikkapa 60km/h tai 100km/h. Kun kaikki noudattavat sääntöjä samalla tavalla niin kaikilla on myös kivempaa. - M135
yksinkertainen kirjoitti:
liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä.
Kyllä sellainen erityinen kupeksinta ja hidastelu liikenteessä on peräti vaarallista. Vaikka itsellään olisikin aikaa odotella vaikkapa maailman tappiin asti perille pääsyä niin kaikkien kohdalla näin ei kuitenkaan ole. Tähän päälle vielä ylimmääräiset kaistapäiset kaaharit niin kolarin hetki on jo lähempänä kuinm arvaatkaan.
Liikenteessä on tarkoitus noudattaa sääntöjä, ajaa nopeusrajotusten mukaan ja joustaa tarpeen vaatiessa. 80km/h nopeus siis tarkoittaa (kelivarauksella) sitä, että tiellä ajetaan 80km/h eikä suinkaan vaikkapa 60km/h tai 100km/h. Kun kaikki noudattavat sääntöjä samalla tavalla niin kaikilla on myös kivempaa.Mielestäni nopeuskatto voisi olla suurinpiirtein 50 km/h.
- M135
M135 kirjoitti:
Mielestäni nopeuskatto voisi olla suurinpiirtein 50 km/h.
Menee kyllä ohi palstan aiheen.
Mutta mikä täällä saastuttaa, niin voimavarojen haaskaus täysin joutaviin asioihin, kuten autoihin, joiden huippunopeus on niinkin turhat kuten 140 km/tunnissa.
Niin miten turha onkaan jokin moottori, jolla pääsee 150 km/tunnissa, tai 160 km/tunnissa.
Puhumattakaan niistä autoista, joilla pääsee 165 km/h!
Jos minä haluaisin työmiehenä tehdä, niin haluaisin antaa kunnon selkäsaunan niille, ketkä edes unelmoi autosta joka kulkee sarjatuotantona yli 170 km/h.
Niin perkeleen paljon turhaa työtä olemme tehneet.
Jos joku perkeleen hullu tahtoo auton jolla pääsee kahtasataa ...
... Niin tehköön saatana yksin tuon menopaskan.
... Ajakoon omilla paskapelloillaan.
- Sellainen ei saastuta yli tarpeen.
Mutta joutava on joutavaa. Sarjatuotannossa järki käteen.
Tätä mieltä olen. Paasaus ei ollut henkilökohtaista. - yksinkertainen
M135 kirjoitti:
Mutta mikä täällä saastuttaa, niin voimavarojen haaskaus täysin joutaviin asioihin, kuten autoihin, joiden huippunopeus on niinkin turhat kuten 140 km/tunnissa.
Niin miten turha onkaan jokin moottori, jolla pääsee 150 km/tunnissa, tai 160 km/tunnissa.
Jos minä haluaisin työmiehenä tehdä, niin haluaisin antaa kunnon selkäsaunan niille, ketkä edes unelmoi autosta joka kulkee sarjatuotantona yli 170 km/h.
Tätä mieltä olen. Paasaus ei ollut henkilökohtaista.jos nopeuskatoksi asetetaan 50km/h niin sitten se on se. Tätä nopeutta ei ole kuitenkaan soveliasta ylittää eikä alittaa.
Urheiluauton ostoa en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Pieni ja kallis. Pakettiautoja saa samaan hintaan. Ja isoja maastureita tai farmareitakin. Kulutus ja saastuttaminenkin on järkevämmällä tasolla kun urheiluautolla jonka kaasupoljin on joko pohjassa tai ylhäällä.
Kirjoitukseni ei siis varsinaisesti koskenut nopeusrajoitusten oikeellisuutta vaan noudattamista. - M135
M135 kirjoitti:
Tätä mieltä olen. Paasaus ei ollut henkilökohtaista.Miten paljon säästäisimmekään, jos autolla ei pääsisi kuin max 50 km/h.
Moottorit olisivat pienempiä, saastuttaisivat paljon vähemmän. Autotehtaat olisivat pienempiä. Hybridiauto tuotanto olisi käytössä, koska voimaa tarvittaisiin paljon vähemmän, siirtyisimme äkimmin kokonaan sähköautoihinkin.
Kadut kestäisivät ja vaatisivat vähemmän huoltoa, eli raskasta työtäkin olisi paljon vähemmän.
Liikennekuolemat vähenisivät.
Mutta jos joku tosiaan tahtoo ajaa kahtasataa, niin rakentakoon itse autonsa. Ajakoon omilla pelloilla. Voisin jopa avustaa vaikka että yhden metri kertaa metri -alueen kävisin tasoittamassa peltoa tuohon tarkoitukseen, tehköön kavereineen loput. Se ei saastuta. Ja miehellä säilyy vapaus. - P.e.p.e.
jos nopeuskatoksi asetetaan 50km/h niin sitten se on se. Tätä nopeutta ei ole kuitenkaan soveliasta ylittää eikä alittaa.
Urheiluauton ostoa en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Pieni ja kallis. Pakettiautoja saa samaan hintaan. Ja isoja maastureita tai farmareitakin. Kulutus ja saastuttaminenkin on järkevämmällä tasolla kun urheiluautolla jonka kaasupoljin on joko pohjassa tai ylhäällä.
Kirjoitukseni ei siis varsinaisesti koskenut nopeusrajoitusten oikeellisuutta vaan noudattamista.Tärkeintähän kuitenkin sujuvuuden kannalta on huomioida muut ihmiset, niin liikenteessä kuin elämässä yleensäkin: yhteispelillä homma sujuu.
Uskoisin, että yhtä paljon liikenteessä vahinkoa aiheuttaa nysväri kuin kaaharikin, vaikka nysvärin aiheuttama vahinko onkin usein epäsuoraa. Valtavirrasta poikkeavasti käyttäytyvien käytös on mielestäni niin kauan hyväksyttävää, kun siitä ei ole HAITAA valtavirrassa kulkeville. - M135
jos nopeuskatoksi asetetaan 50km/h niin sitten se on se. Tätä nopeutta ei ole kuitenkaan soveliasta ylittää eikä alittaa.
Kirjoitukseni ei siis varsinaisesti koskenut nopeusrajoitusten oikeellisuutta vaan noudattamista."jos nopeuskatoksi asetetaan 50km/h niin sitten se on se. Tätä nopeutta ei ole kuitenkaan soveliasta ylittää eikä alittaa."
- Ok.
Itse vain en pysty ajamaan autollani yli 80 km/tunnissa (no pystyn tietenkin, mutta en tohdi), vanha on.
Tarkoitus on pitää tuota ja itse kunnostella niin pitkään kuin vain on turvallista tuota autoa pitää. Sen jälkeen en ole vielä päättänyt, miten tuon autohomman kanssa teen, omalta osaltani. - P.e.p.e.
M135 kirjoitti:
"jos nopeuskatoksi asetetaan 50km/h niin sitten se on se. Tätä nopeutta ei ole kuitenkaan soveliasta ylittää eikä alittaa."
- Ok.
Itse vain en pysty ajamaan autollani yli 80 km/tunnissa (no pystyn tietenkin, mutta en tohdi), vanha on.
Tarkoitus on pitää tuota ja itse kunnostella niin pitkään kuin vain on turvallista tuota autoa pitää. Sen jälkeen en ole vielä päättänyt, miten tuon autohomman kanssa teen, omalta osaltani.Kuten: Taustapeili(t), läpinäkyvät lasit ainakin edessä ja sivuilla, kääntyvät etupyörät jne. Jos nyt ajat 80km/h rajoitusalueella vaikkapa 60 km/h, ainahan voi tarpeen vaatiessa / tarpeen huomatessa antaa tilaa, jopa pysähtymällä hetkeksi tien sivuun.
- M135
P.e.p.e. kirjoitti:
Tärkeintähän kuitenkin sujuvuuden kannalta on huomioida muut ihmiset, niin liikenteessä kuin elämässä yleensäkin: yhteispelillä homma sujuu.
Uskoisin, että yhtä paljon liikenteessä vahinkoa aiheuttaa nysväri kuin kaaharikin, vaikka nysvärin aiheuttama vahinko onkin usein epäsuoraa. Valtavirrasta poikkeavasti käyttäytyvien käytös on mielestäni niin kauan hyväksyttävää, kun siitä ei ole HAITAA valtavirrassa kulkeville."Tärkeintähän kuitenkin sujuvuuden kannalta on huomioida muut ihmiset, niin liikenteessä kuin elämässä yleensäkin: yhteispelillä homma sujuu."
- Mielestäni on hyvä huomata, että mies ja nainen kun ovat yhdessä, niin he istuvat saman auton sisällä.
Mielestäni on siis tärkeää, että yhteispeli toimii nimenomaan auton sisällä.
Jos mies ja nainen erkaantuu toisistaan, ja molemmat tahtovat oman auton. Niin miten liikenteessäkään osataan sitten käyttäytyä ja ajaa?
- Yksinäiset ukot ja akat kaahailevat kuin viimeistä päivää. Hetken hurmiossa. Tärkeää on vain, että hiukset lepattavat hetken. Tahdotaan vain kiitää, ja olla hetken otsikoissa.
Mutta perheellinen mies ajaa hitaasti ja varovasti. Huolehtien perheen turvallisuudesta. Perille päästään. Ja perillä koko ajan ollaan.
- Tällainenhan on koko ajan vähenemässä.
Mies eksyy. On yksin. Juopuu. Tarttuu rattiin. Ajaa päin perhettä. - yksinkertainen
P.e.p.e. kirjoitti:
Tärkeintähän kuitenkin sujuvuuden kannalta on huomioida muut ihmiset, niin liikenteessä kuin elämässä yleensäkin: yhteispelillä homma sujuu.
Uskoisin, että yhtä paljon liikenteessä vahinkoa aiheuttaa nysväri kuin kaaharikin, vaikka nysvärin aiheuttama vahinko onkin usein epäsuoraa. Valtavirrasta poikkeavasti käyttäytyvien käytös on mielestäni niin kauan hyväksyttävää, kun siitä ei ole HAITAA valtavirrassa kulkeville.joustava ajaminen ja käyttäytyminen liikenteessä on oleellista. Mutta periaate lähtee kuitenkin siitä, että samat säännöt pätevät kaikilla ja näitä samoja sääntöjä kaikki noudattavat. Joustava ajotapa tarkoittaa esimerkiksi juuri sitä, että jos ajaa hieman muuta liikennettä hitaammin niin ymmärtää väistää ja pysähtyä tien sivuun mikäli huomaa taakseen letkaa kerääntyvän. Liiallinen hidastelu ja omien sääntöjen luonti aiheuttaa vain turhia ohituksia ja muita vaaratilanteita.
- M135
P.e.p.e. kirjoitti:
Kuten: Taustapeili(t), läpinäkyvät lasit ainakin edessä ja sivuilla, kääntyvät etupyörät jne. Jos nyt ajat 80km/h rajoitusalueella vaikkapa 60 km/h, ainahan voi tarpeen vaatiessa / tarpeen huomatessa antaa tilaa, jopa pysähtymällä hetkeksi tien sivuun.
Ei ole vielä katsastus_mies valittanut.
- M135
M135 kirjoitti:
Mikä helvetin kiire valmiissa maailmassa ...Poistan Tulpan tänä iltana.
- M135
M135 kirjoitti:
Poistan Tulpan tänä iltana.
En saa poistettua. Pahoittelen.
Viittäkymppiä mennään. Helvetin pitkä jono perässä.
Kuten sanoin. Pahoittelen.
- fgdfgsfgsee
Feministinen papatus osoittaa kerta kerran jälkeen, että Naiset eivät ole kovinkaan älykkäitä - poikkeuksia lukuun ottamatta.
- Hertha
Pelottaisiko miehiä, jos ehdotukseni toteutettaisiin?
Tavallisten koulujen opettajien enemmistö on naisia. Olen suorastaan sitä mieltä, että autokoulujen opettajien ja "inssien" pitää olla naisia samassa suhteessa. Hertha kirjoitti:
Pelottaisiko miehiä, jos ehdotukseni toteutettaisiin?
Tavallisten koulujen opettajien enemmistö on naisia. Olen suorastaan sitä mieltä, että autokoulujen opettajien ja "inssien" pitää olla naisia samassa suhteessa.Deng sanoi joskus Kiinassa, ei ole väliä onko kissa musta tai valkoinen, jos se osaa pyydystää hiiriä.
Samoin suomen varusmiesten uimataito on nykyisin kovin heikko- siispä ratkaisuna hip-hurraa naisuimamaisterit- jookos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061126
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611082Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 66708
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel104611Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528