saa rauhallisen ja toimivan.
Nyt se viesti on poistettu. Miksi?
Eräässä ketjussa vihne neuvoi miten
8
745
Vastaukset
- itse poistanut
kun tajusi astuneensa uuden sefun varpaille.
Kai siinä oli kasvamassa joku karvas juuri, joka oli revittävä pois.
En poistanut, enkä katsonut tallanneeni kenenkään varpaita.- admata.
vihne kirjoitti:
En poistanut, enkä katsonut tallanneeni kenenkään varpaita.>> Kai siinä oli kasvamassa joku karvas juuri, joka oli revittävä pois.
En poistanut, enkä katsonut tallanneeni kenenkään varpaita. vihne kirjoitti:
En poistanut, enkä katsonut tallanneeni kenenkään varpaita.Asiallinen ja rakentava viestisi meni poistamani sheriffin persoonaa käsittelevän viestiketjun mukana. Kiitos, kun olet käynyt täällä tervehtimässä meitä. Kiitos rakentavista kommenteistasi näiden päivien aikana.
- admata.
Luin kyseisen kommentin.
Siinä vihnen ajatus vapaasti ulkomuistista kerrottuna oli jotain siihen suuntaan, että vaikka se ehkä voi tuntua ainoalta vaihtoehdolta saada oikeutta, niin mitä jos nyt ei ainakaan ensimmäisenä lähdettäisi "rynnäköimään", vaan tehtäisiin niin, että jos jonkin mielestä viesti on asiaton, niin ilmoittaa siitä sitä varten olevalla painikkeella ja jos sheriffi toimii väärin, niin ilmoittaa siitä palautteen kautta ylläpidolle.
Tuo oli siis ulkomuistista se sisältö, jonka vihneen viestillä ymmärsin olevan. Tuo ei ollut vihneen varsinainen viesti.
Hyvällä mielikuvituksella kyseisestä viestistä voisi ehkä halutessaan saada tulkinnan, että vihne olisi pitänyt "viesteillä rynnäköimistä" joissakin tilanteissa hyväksyttävänä vaihtoehtona. Tätä vihne tuskin halusi viestittää ja veikkaan että tuollaisen (väärän) tulkinnan mahdollisuudesta johtuen vihne poisti viestinsä itse.Sisältö oli melko tarkasti admatan muistikuvan mukainen.
En siis ole poistanut sitä itse, vaan se on huuhtoutunut jonnekkin.
En ole siitä kylläkään pahoillani, se oli enempi semmosta ääneenajattelua.
Inhimillinen luonto on sellainen, että omasta mielestä paras vaihtoehto kohdata eri tavalla ajatteleva on: Kova sotahuuto ja pistin tanassa.
Kyllä se joskus tuntus niin tärkeälle lähteä rynnäköimään, koska totuus ei tule muuten esille eikä oikeus tapahdu.
Mikäli hyväksyttäisi normiksi sivistynyt keskustelu, niin siihen kyllä ainekset ovat olemassa.
Sopimattomasta viestistä ilmoitus linkistä sheriffille ja ylläpidolle, eikä heti turpaanlyöntiä suoraan.
Jos taas sheriffi tuntuu tekevän sopimattomia päätöksiä, niin palautelomakkeella siitä järkevä selvitys.
Ylläpito sitten harkitsee ja pamputtaa tarvittaessa. Itse luotan ylläpidon harkintakykyyn.
Tämä ei nyt ole niinkään neuvomista, kuin tällasta vanhan miehen jorinaa. Kyllä minä tiedän miten uuden sheriffin veri punnitaan. Olen sen käynyt läpi ja jossain vaiheessa koitin heittää tähteä jo pöydällekkin, mutta ylläpito hidasteli sen kuumimman kohdan. Nyt sitten jo menee melko mukavasti, viestejä on kapasiteetilleni sopivasti.- Leena Huovinen
vihne kirjoitti:
Sisältö oli melko tarkasti admatan muistikuvan mukainen.
Inhimillinen luonto on sellainen, että omasta mielestä paras vaihtoehto kohdata eri tavalla ajatteleva on: Kova sotahuuto ja pistin tanassa.
Kyllä se joskus tuntus niin tärkeälle lähteä rynnäköimään, koska totuus ei tule muuten esille eikä oikeus tapahdu.
Mikäli hyväksyttäisi normiksi sivistynyt keskustelu, niin siihen kyllä ainekset ovat olemassa.
Sopimattomasta viestistä ilmoitus linkistä sheriffille ja ylläpidolle, eikä heti turpaanlyöntiä suoraan.
Jos taas sheriffi tuntuu tekevän sopimattomia päätöksiä, niin palautelomakkeella siitä järkevä selvitys.
Ylläpito sitten harkitsee ja pamputtaa tarvittaessa. Itse luotan ylläpidon harkintakykyyn.
Tämä ei nyt ole niinkään neuvomista, kuin tällasta vanhan miehen jorinaa. Kyllä minä tiedän miten uuden sheriffin veri punnitaan. Olen sen käynyt läpi ja jossain vaiheessa koitin heittää tähteä jo pöydällekkin, mutta ylläpito hidasteli sen kuumimman kohdan. Nyt sitten jo menee melko mukavasti, viestejä on kapasiteetilleni sopivasti.koska poisto kertoo nykysefun persoonallisuudesta enemmän kuin hänen galleriasivunsa. Jos se nyt on poistettukaan. Jos se on vain muuttunut jotenkin näkymättömäksi ... En minäkään sitä enää löydä. Mutta kiitos teille vihne ja admata, kun paikkaatte aukkoja ...
- Kokemusta on
vihne kirjoitti:
Sisältö oli melko tarkasti admatan muistikuvan mukainen.
Tämä ei nyt ole niinkään neuvomista, kuin tällasta vanhan miehen jorinaa. Kyllä minä tiedän miten uuden sheriffin veri punnitaan. Olen sen käynyt läpi ja jossain vaiheessa koitin heittää tähteä jo pöydällekkin, mutta ylläpito hidasteli sen kuumimman kohdan. Nyt sitten jo menee melko mukavasti, viestejä on kapasiteetilleni sopivasti.Ylläpito veisaa viis seriffeistä annetuista palautteista. Heitä kiinnostaa vain saada tarpeeksi addiktoitunut ja siten sitoutunut henkilö hoitamaan hommat puolestaan ilmaiseksi. Koska seriffit poistavat riittävän tarkkaan asiattomat viestit, ylläpitoa ei kiinnosta, meneekö mukana asiallisiakin. Varmaan nauravat koko tälle vanhoillislestadiolais-palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231