toimia vain ruotsinkielellä.
HobbyHall boikottiin.
16
7115
Vastaukset
En ole mitään Hobby Hallista tilannut, mutta jos kerrankin Suomessa saa palvelua ruotsinkielellä, periaatteessa kannatan näitä firmoja, vaikka itse suomeksi voinkin asiat hoitaa, mutta monet ystäväni ja tuttavani eivät siihen pysty.Eli Hobby Hall saa tuosta hyvästa uuden asiakkaan.
- kielikysymys ole
vaan omistajat euron kuvat silmissä eivät halua panostaa asiakaspalveluun, vaan säästävät ja säästävät.... asiakkaan puhelinlaskut kasvaa ja pinna kiristyy. Ihmeellistä, että näiden postimyyntifirmojen ja muidenkin tilausfirmojen myyntipuhelin toimii loistavasti. Sen jälkeen mitään palvelua ei olekaan. Ajat ovat muuttuneet. Olen HobbyHallin monivuotinen kanta-asiakas. Tilannut tuotteita tämän tästä. Kun olen viimeisimmät ostot selvittänyt, en halua kuulla puljusta mitään.
- tulikivenkatkuisen kirjeen
kielikysymys ole kirjoitti:
vaan omistajat euron kuvat silmissä eivät halua panostaa asiakaspalveluun, vaan säästävät ja säästävät.... asiakkaan puhelinlaskut kasvaa ja pinna kiristyy. Ihmeellistä, että näiden postimyyntifirmojen ja muidenkin tilausfirmojen myyntipuhelin toimii loistavasti. Sen jälkeen mitään palvelua ei olekaan. Ajat ovat muuttuneet. Olen HobbyHallin monivuotinen kanta-asiakas. Tilannut tuotteita tämän tästä. Kun olen viimeisimmät ostot selvittänyt, en halua kuulla puljusta mitään.
asiakaspalvelupäällikölle,sain vastaukseksi ALLEKIRJOITTAMATTOMAN viestin,jossa syytettiin tietokonetta virheestä.
En ikinä enää...ja kerron kaikille tutuillekin miten huonosti siellä kohdellaan asiakasta!
Palauttaisin jos ei olis niin suuri vaiva!
Käteisosto,ja pah sanon mie. - kaikille on jo selvää
tulikivenkatkuisen kirjeen kirjoitti:
asiakaspalvelupäällikölle,sain vastaukseksi ALLEKIRJOITTAMATTOMAN viestin,jossa syytettiin tietokonetta virheestä.
En ikinä enää...ja kerron kaikille tutuillekin miten huonosti siellä kohdellaan asiakasta!
Palauttaisin jos ei olis niin suuri vaiva!
Käteisosto,ja pah sanon mie.ettei tietokone tee itse mitään, vaan vain sen, mitä koneeseen ohjelmoidaan.
- kannattaa tehdä
tulikivenkatkuisen kirjeen kirjoitti:
asiakaspalvelupäällikölle,sain vastaukseksi ALLEKIRJOITTAMATTOMAN viestin,jossa syytettiin tietokonetta virheestä.
En ikinä enää...ja kerron kaikille tutuillekin miten huonosti siellä kohdellaan asiakasta!
Palauttaisin jos ei olis niin suuri vaiva!
Käteisosto,ja pah sanon mie.BOIKOTOIKAA MOISTA
- polkuope
Minä en osta mistään kaupasta, jossa tuputetaan ruotsia. Esim Halpa-Halli on boikotissa. Yököttää tuo ruotsalaisten hemmottelu..
- pakkoruotsi pois
polkuope kirjoitti:
Minä en osta mistään kaupasta, jossa tuputetaan ruotsia. Esim Halpa-Halli on boikotissa. Yököttää tuo ruotsalaisten hemmottelu..
Pakkoruotsi pois ja kauppahan on muutenkin tosi huono kaikin puolin,boikottiin vaan
- boikotoikaa
pakkoruotsi pois kirjoitti:
Pakkoruotsi pois ja kauppahan on muutenkin tosi huono kaikin puolin,boikottiin vaan
Kyllä pakkoruotsista täytyy päästä eroon , boikotoikaa
- pakkoruotsi pois
boikotoikaa kirjoitti:
Kyllä pakkoruotsista täytyy päästä eroon , boikotoikaa
näin on
- Ei ruotsia
polkuope kirjoitti:
Minä en osta mistään kaupasta, jossa tuputetaan ruotsia. Esim Halpa-Halli on boikotissa. Yököttää tuo ruotsalaisten hemmottelu..
Pakkoruotsi pois
- boikotissa
Stockmann-konserni, johon kuuluvat myös Hobby Hall ja Seppälä, on ollut boikotissa jo monta vuotta. Syy tähän on se, että Stockmannin tuotoilla tuetaan ruotsinkielisten säätiöiden toimintaa. Näiden säätiöiden säännöissä sanotaan muun muassa ettei varoja saa käyttää minkään suomenkielisen toiminnan hyväksi ja tarvittaessa varat on siirrettävä turvaan Ruotsiin!
Helsingin Forum-kauppakeskuksen tuotoilla katettiin sanomalahti Huvudstadsbladetin tappiot kun veronmaksajien maksama lehdistötuki ei ihan riittänyt. Forum on boikotissa myös.- pitäs?
ahvennainen kirjoitti:
Ainakaan Turun Stockalla kaikki myyjät eivät edes osaa ruotsia. Valitettavasti.
Eiks se kauppa oo Suomessa eikä Ruotsissa? Ai niin, Åbussa on paljon ruotsinkielisiä. Varmaan joku nelkyt prossaa asukkaista.
- juttu-
pitäs? kirjoitti:
Eiks se kauppa oo Suomessa eikä Ruotsissa? Ai niin, Åbussa on paljon ruotsinkielisiä. Varmaan joku nelkyt prossaa asukkaista.
pitäisiköhän nyt myydä Stockmannin osakkeet pois, jos se kerta on ollut jo monta vuotta boikotissa?
Mitä sitten jos joku ruotsinkielinen (hui!) säätiö sattuu omistamaan pienen siivun stokkan osakkeita? osta itsekin, niin sinäkin saat osan tuotosta taskuusi.
viesti suunnattu ketjun ekoille viesteille. - Stokkimanni
pitäs? kirjoitti:
Eiks se kauppa oo Suomessa eikä Ruotsissa? Ai niin, Åbussa on paljon ruotsinkielisiä. Varmaan joku nelkyt prossaa asukkaista.
Turun asukkaista muutama prossa on ruotsinkielisiä..
- työtön ja perheenäiti
Stokkimanni kirjoitti:
Turun asukkaista muutama prossa on ruotsinkielisiä..
varmastikin perää edellisissä viesteissä, haluaisin vain tietää, mikä muu yritys suomessa kun Hobby Hall tarjoaa mahdollisuuden maksaa osamaksulla, jos luottotiedot ovat ok, mutta ei ole työpaikaa, silloinhan sitä vaihtoehtoa eniten tarvitsee, Yritäpä esim. hankkia televisio vaikkapa Mustasta Pörssistä,osamaksulla, miten käy, kun ilmoitat, ettei sinulla ole työtä?? (tämä m.p oli vain todella esimerkki, jos minulla väärä tieto, korjaattehan!!??
Ja jos tv ei niin tärkeä, niin ainakin pesukone taiesim- pölynimuri on tarpeellinen, kaikki eivät saa edes sitä sosiaalitukeakaan näihin hankintoihin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381