Eiköhän järjestetä sellainen tähtiristeily tällä vakioporukalla? Oikea joukkotapaaminen. Jokainen saisi tulla sellaisenaan, eihän tämä ole seurakunta. Puolisot ja rekisteröidyt kumppanit matkaan.
Ainut ehto olisi; kättä pitempää ei saa ottaa mukaan!
Koskee koko foorumin väkeä!
53
1897
Vastaukset
- Amos7
Sen saisi muutama aktiivi ilman minua suunnitella. Illan emäntä olisi Kadun-nainen.
- Ämmi.
Miksi illan emäntä ei ole Rosita?
- Rosita ,
Ämmi. kirjoitti:
Miksi illan emäntä ei ole Rosita?
.......
- Hah hah!
Tulihan se tausta-ajatuksesi sieltä...
- Matti E Simonaho
sillä jos olis 2 tuumaa olis lisää olisin kuningas, mutta jos 2 tuumaa otetaan pois, olisin kuningatar ;)
- hiilihangon mukaan.
Ei uskalla, kiivasluontoinen kun olet tunnetusti.
Sitäpaitsi kun ateisteja on laivalla, niin uusi estonia on takuuvarma. En ole enää pitkään aikaan kulkenut laivalla tai lentokoneella ja autollakin ajelen säästeliäästi. Pelkään nääs jumalan rankaisevan ateismistani.
Amos, olet pelotellut minut kuralle. - Amos7
Kenenkään henkilötietoja ei urkita!
"Ainut ehto olisi; kättä pitempää ei saa ottaa mukaan! "
Pelottaako että Pyhän Hengen valtaamana kaadut omaan puukkoosi vai siihen että Rosita antaa rakentavaa palautetta?
Vakavasti ottaen, lähden mielelläni mukaan.- Kadun*Nainen
Kirkkoveneitä saa nyt edullisesti vuokrattua.
Kaikille kättäpidempänä riittää väh. yksi airo.
Kilteimmille kaksi (nasse)- Kadun*Nainen
Nas.se kirjoitti:
mä luulin että mela riittäis :D
Ekivaari on peräsimessä. SInä soudat. Ja kovaa.
Todë saa laulaa sulle alkudrinkit. Kadun*Nainen kirjoitti:
Ekivaari on peräsimessä. SInä soudat. Ja kovaa.
Todë saa laulaa sulle alkudrinkit.ei o höyrylaiva.
Hiilivaunun asemaa vain suren- Kadun*Nainen
Nas.se kirjoitti:
ei o höyrylaiva.
Hiilivaunun asemaa vain surensiitä tulee nopea höyrysellainen juuri ansiostasi
- ja höyrypäätkin olisi
Nas.se kirjoitti:
ei o höyrylaiva.
Hiilivaunun asemaa vain surenmukana, että kyllä meno olisi railakasta. Vaan ei ole aikaa tuollaisiin kikkailuihin, kun elämässä on parempaakin tekemistä! Vaan tervemenoo vaan kaikki jotka sinne Amoksen kuulusteluun ja haukkumiseen haluutte mennä!
- todé
:-o
puolella on vielä tilaa. Tosin sieni- ja hiivakasvuston saa jokainen tuoda mukanaan, mikäli kuolleessa rämeikössä niitä on.
- sittemmin
:=O
- ENNENKIN!
Tuota on ehdotettu pari kertaa aiemminkin, ja aina se on tyrmätty. Uskovat eivät viihdy laivan kapakassa, ja riitaa, rähinää ja huutoa tapaamisesta vain tulisi, vaikka tavattaisiin missä.
- Amos7
Ei laivaan ole uskovilla porttikieltoa!
Jos joku haluais tulla sinne vain itsensä nolaamaan - kai sekin suotais.
Ei mitään pidä suoralta kädeltä tyrmätä.
Jos joku on niin heikko, että juo tai juo liikaa - niin sanokoon muulle väelle, että estäkää mua siitä.- muualla
Joo o. Tapaaminen ei sovi muualle kuin Aurajoen rantaan. Ja sielläkin kahtapuolt jokke!
vaikka joidenkin kulttuuriin sellaisen mukana pito kuuluukin?
- hätä keinot keksii
Eihän tuolla risteilyllä puukkoja tarvita. Itselle kiusallisen henkilön kun voi tuupata laivasta mereen.
- kiellettyjä
Kiellettyjä olisivat myös digitaaliset sähköpiiskat, sitä ei pidä unohtaa!
- Pakanain.Huuto
ilmoittaudun mukaan.
- Kröhöm.
18.30: Saapuminen ennalta varattuun laivan kokoushuoneeseen klo. 18.40: Alustukset siitä, mitä ovat helluntailaisuus, luterilaisuus ja ateismi, á 10 min. Alustajina yksi edustaja joka ryhmästä. 19.10-20.00: Vapaata riitelyä. 20.00-20.30: Iltapala. 20.30-21.30: Kiistelyä homoudesta. 21.30: Siirtyminen ravintoloihin tai hytteihin.
- päämäärä tuntematon
Onko tarkoitus jakaa traktaatteja muille matkustavaisille? Lähteekö mukaan Saalem-kuoro ja Soittokunta evankeliointiryhmän kera?
Vai onko tämä risteily kiehtova irtiotto uskonelämästä syntielämän nautintoihin? - Pakanain.Huuto
sillä tähtiristeilylle kutsuttiin avec.
- Kadun*Nainen
Antakaapas nyt Amoksen innostuksellekin hieman kunniaa. Tämä aloitus on selvästi vilpitön, ilman mitään taka-ajatuksia. (Tunnustanko oikein Amoksen hengen ??)
Yleensä ihmiset sopeutuvat paljon paremmin ja ovat huomattavasti sosiaalisempia pienemmässä tilassa, missä joudutaan kokoajan huomioimaan toista ja samalla pitämään kuitenkin omasta paikasta kiinni.
Laivaristeily menee siksi helposti hulabalooksi, mutta idea on tietysti hyvä.
Live-kontakti ei välttämättä tue käsitystä täällä kirjoittelevista ihmisistä. Pahiksena pidetty saattaa ollakin livenä ihan mukava, mukiinmenevä ja kiltti, koska meitähän risovat paljolti myös henk. koht. asiat mitkä näkyvät välittömästi kirjoitustyylissä. Uskovissa ihmisissäkin heiluu siksi sisällä aika rajusti, vaikka Jeesus siellä asustaakin. Siksi asia toimii myös toisinpäin.
todén virtuaalinen maailma tulkoon siis myös ristelyjen kautta esille. Jos voimme tuntea sienimuhennoksen tuoksun ruudun läpi, miksemme opettelisi tuntemaan toisia kaikilla aisteillamme ja nappaamaan niistä hyvistä hedelmistä kiinni- Amos7
Etkai sinä vaan minua pidä pahiksena? :-) Olen melko kiltti mies ja suorastaan verraton aviomies!
Amos7 kirjoitti:
Etkai sinä vaan minua pidä pahiksena? :-) Olen melko kiltti mies ja suorastaan verraton aviomies!
"Etkai sinä vaan minua pidä pahiksena? :-) Olen melko kiltti mies ja suorastaan verraton aviomies!"
Rosita ei tule mukaan... *vinks *vinks- Kadun*Nainen
Amos7 kirjoitti:
Varmasti olet hyvä mies.. MUTTA.
Voisit jättää tuon sg-syndrooman jo taka-alalle.
Voin vakuuttaa, että et ole puska-jussien takaa ajettuna. Olet kehittänyt tämän sairauden itse.
Ja se johtuu historiastasi.
Luota minuun tässä asiassa. . tv. k.n. - Amos7
Kadun*Nainen kirjoitti:
Varmasti olet hyvä mies.. MUTTA.
Voisit jättää tuon sg-syndrooman jo taka-alalle.
Voin vakuuttaa, että et ole puska-jussien takaa ajettuna. Olet kehittänyt tämän sairauden itse.
Ja se johtuu historiastasi.
Luota minuun tässä asiassa. . tv. k.n.Nyt tuli tunne ettet ole original.
Voisitko jotenkin vaikka rekisteröitynä varmistaa olitko tuossa vai joku muu. Kiitos! - Kadun*Nainen
Amos7 kirjoitti:
Nyt tuli tunne ettet ole original.
Voisitko jotenkin vaikka rekisteröitynä varmistaa olitko tuossa vai joku muu. Kiitos!Olen original. Ja ymmärtävällä rakkaudella varustettu ihminen. Tunnen romaaneja paljon
ja tavat sen päälle. Minua on yritetty käyttää myös hyväksi, mutta se on turhaa. Ihan vaan tiedoksi. - Amos7
Kadun*Nainen kirjoitti:
Olen original. Ja ymmärtävällä rakkaudella varustettu ihminen. Tunnen romaaneja paljon
ja tavat sen päälle. Minua on yritetty käyttää myös hyväksi, mutta se on turhaa. Ihan vaan tiedoksi.Sikamaista!
kun kutsujana on henkilö joka on menettänyt lähes jokaisen luottamuksen myöskin omiensa keskuudessa.
Kutsuja ei ole lisäksi koskaan osoittanut tällä palstalla olevansa ihmisten kanssa keskustelutaitoinen ja itsehillintä on ollut poikkeuksetta luokaton.
Ideahan tietysti on hyvä ja mielenkiintoisinta olisi nähdä vaimosi koska vähän mietityttää minkälainen vaimo sinunlaisellasi voi olla.- Amos7
Tuossa joku nakkas provon mutta vastaanpa kuitenkin osittain.
Nautin seurakuntani ja herätysliikkeen luottamusta. Viimeksi eilen puhuin eräässä hengellisessä tilaisuudessa helluntaiseurakunnassa.- hellariherätys
kun sinunlaisesi riitahellarit saa hillua kokouksia pitämässä. Vaan en ihmettele! Eihän hellariherätyksessä ole enää Jumalan Henkeäkään. Hänet on aikaa takaperin jätetty ovien ulkopuolelle!
- käyttää Amos7
hellariherätys kirjoitti:
kun sinunlaisesi riitahellarit saa hillua kokouksia pitämässä. Vaan en ihmettele! Eihän hellariherätyksessä ole enää Jumalan Henkeäkään. Hänet on aikaa takaperin jätetty ovien ulkopuolelle!
vastaapa se!
- peräti....
Oliko peräti jäähyväispuhe?
ihmisten antamasta luottamuksesta, mutta paljon tärkeämpi on pyrkiä saamaan luottamusta Jumalalta
2. Kor. 5:9
"Sentähden me, olimmepa kotona tai olimmepa poissa, ahkeroitsemme olla hänelle mieliksi".
Gal. 1:10
"Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija".
Ef. 6:6
"ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo",
Kol. 3:22
"Palvelijat, olkaa maallisille isännillenne kaikessa kuuliaiset, ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan sydämen yksinkertaisuudessa peljäten Herraa".
1. Tess. 2:4
"vaan niinkuin Jumala on katsonut meidän kelpaavan siihen, että meille uskottiin evankeliumi, niin me puhumme, emme, niinkuin tahtoisimme olla mieliksi ihmisille, vaan Jumalalle, joka koettelee meidän sydämemme".- käytä vaan hellarit
käyttää Amos7 kirjoitti:
vastaapa se!
käyttää Amos7:skaa! Jumala on sanoutunut irti riitelystä, haukkumisista ja vihasta. jne.
- mk81
tuo alotuksen ajatus oli hyvä. lähtisin mielelläni mukaan hommaan. olis kiva nähä naamat ja todeta ettei tässä ny kukaa sen kummempi oo, oli sit millane tahansa:) jokainen tekis mitä haluaa. noh teen loton huomenna, jos voitan ni lähetään kaikki...
Olisi todellakin kiva heittää hetkeksi vapaalle, minikokoista riemuvuotta viettää ikäänkuin.
Hetken kunnioittaa varsinkin vastustajiaan, kasvotusten.
Nauraa itselleen kaikkien nähden - se on tervettä.
Välirauha on kaikenkaikkiaankin kiehtova juttu.
Vaikka se maksaa - eikä tiedä mitä sellainen tulisi maksamaan vanhalle aatulle.- Amos7
Ei sanoista eikä äänestäkään saa oikeaa kuvaa persoonasta, vaikka se sisimmästä viiteitä antaakin. Kadun-nainen kirjoitti hyvin, ajatus oli tämä, voisi olla positiivinenkin yllätys. Tietenkin paha ihminen on tietyllä tavalla jo ennestään leimattu, mutta ainahan on se uusi alku.
Esim. Ekivaaria olin aina kuvitellut tukevahkoksi ja älykkääksi huumorimieheksi. Kerran kuitenkin paljastui, että mies on pitkä ja hoikka. Kuinka voikaan erehtyä omissa mielikuvissaan. Amos7 kirjoitti:
Ei sanoista eikä äänestäkään saa oikeaa kuvaa persoonasta, vaikka se sisimmästä viiteitä antaakin. Kadun-nainen kirjoitti hyvin, ajatus oli tämä, voisi olla positiivinenkin yllätys. Tietenkin paha ihminen on tietyllä tavalla jo ennestään leimattu, mutta ainahan on se uusi alku.
Esim. Ekivaaria olin aina kuvitellut tukevahkoksi ja älykkääksi huumorimieheksi. Kerran kuitenkin paljastui, että mies on pitkä ja hoikka. Kuinka voikaan erehtyä omissa mielikuvissaan.profiilisivuaan koska on hiukan tukevoitunut noin 80-82 kg;n massaan!
- Pakanain.Huuto
ekivaari kirjoitti:
profiilisivuaan koska on hiukan tukevoitunut noin 80-82 kg;n massaan!
joten olet normaalipainoinen, jos se olisi alle 20, olisit alipainoinen.
- Amos7
Pakanain.Huuto kirjoitti:
joten olet normaalipainoinen, jos se olisi alle 20, olisit alipainoinen.
Millä matematiikalla tuon laskit?
Minusta kyseessä on hoikka mies.
Kun bodasin painoin reilusti yli painoindeksin. Silti rasvaprosentti oli 14 luokkaa. Kilpabodareilla on muutaman tunnin ajan kilpailuissa 2-4 rasvaprosentti. Kisojen jälkeen heti tankkaamaan. - PakanainHuuto
Amos7 kirjoitti:
Millä matematiikalla tuon laskit?
Minusta kyseessä on hoikka mies.
Kun bodasin painoin reilusti yli painoindeksin. Silti rasvaprosentti oli 14 luokkaa. Kilpabodareilla on muutaman tunnin ajan kilpailuissa 2-4 rasvaprosentti. Kisojen jälkeen heti tankkaamaan.niin kerron painoindeksisi. Tai laske itse.
http://www.allevo.nu/Site/Templates/Bmi.aspx?id=55&epslanguage=FI - Amos7
PakanainHuuto kirjoitti:
niin kerron painoindeksisi. Tai laske itse.
http://www.allevo.nu/Site/Templates/Bmi.aspx?id=55&epslanguage=FIEi tuo indeksi päse kaikissa tapauksissa. Kun nostelee harrastumielessä painoja kohtalaisilla painoilla, tarkoitus kasvattaa lihasmassaa, ei päde painoindeksit. Lihas painaa enemmän kuin läski.
- PakanainHuuto
Amos7 kirjoitti:
Ei tuo indeksi päse kaikissa tapauksissa. Kun nostelee harrastumielessä painoja kohtalaisilla painoilla, tarkoitus kasvattaa lihasmassaa, ei päde painoindeksit. Lihas painaa enemmän kuin läski.
painoindeksi on suuntaa antava osviitta, mutta jos on lihasmassaa niin painoindeksi ei päde.
Painoindeksi pätee vain, jos ei ole läski tai aliravittu. Atleeteilla on varmaan muut konstit laskea rasvaprosentit ja muut massa%tit. Amos7 kirjoitti:
Esim. Ekivaaria olin aina kuvitellut tukevahkoksi ja älykkääksi huumorimieheksi. Kerran kuitenkin paljastui, että mies on pitkä ja hoikka. Kuinka voikaan erehtyä omissa mielikuvissaan.hengellisissä asioissa ei ole lihavaa tai laihaa - paitsi hengellisesti ajatellen.
Kun lukee kirjoitusten eka kappaleen ja sitten viimeisen, tietää useinkin jo, mitä välissä on.
Tällä palstalla harrastetaan paljon sitä, että tekeydytään ihan muuksi kuin ollaan.
Ja loppulauseessa kumotaan se hyvä, mitä mukamas oltiin hyväksymässä.
Teksti sanoo paljon, se usein paljastaa tarkoitusperät. Se on kylläkin aivan hassua, että sanotaan muuta kuin tarkoitetaan.- Amos7
AnttiVKantola kirjoitti:
hengellisissä asioissa ei ole lihavaa tai laihaa - paitsi hengellisesti ajatellen.
Kun lukee kirjoitusten eka kappaleen ja sitten viimeisen, tietää useinkin jo, mitä välissä on.
Tällä palstalla harrastetaan paljon sitä, että tekeydytään ihan muuksi kuin ollaan.
Ja loppulauseessa kumotaan se hyvä, mitä mukamas oltiin hyväksymässä.
Teksti sanoo paljon, se usein paljastaa tarkoitusperät. Se on kylläkin aivan hassua, että sanotaan muuta kuin tarkoitetaan.Kyllä koko teksti kannattaa lukea. Sisäinen ihminen heijastuu aina ajanmittaan ulospäin. Minusta hengellisessä mielessä on liikaa lihavia ja laihoja. Kumpaankin voi itse vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523