Jeesus sanoo. "Hyvä ihminen tuo sydämestään hyvää, paha ihminen tuo sydämestään pahaa."
(ulkomuistista)
Meidän rakas "Pekumme" myös puhuu sydämensä kyllyydestä, Hänen yksiselitteinen tarkoitus on tuoda esiin ainoastaan pahaa, joka ainossa viestissään hän purkaa sydäntään pahan lastista tänne ,muiden ihmisten kiusaksi ja harmiksi. Loukkaa mahdollisimman monia, ei kunnioita Jumalaa eikä Jumalaan uskovia, ei kunnioita Jumalan sanaa Raamattua.
Miten oikeassa voikaan Raamattu olla profeetallista sanaa, Raamattu tiesi jo tuhansia vuosia sitten, että Pekun kaltaisia pahan kylväjiltä ei voi välttyä.
Enpä tiedä onko viisasta edes rukoilla Pekun puolesta, hän edustaa maailmaa siitä pahimmasta päästä Jumalaan nähden.
Jeesus meni rukoilemaan yksinäisyyteen, ja lupasi rukoilla pyhien puolesta, lisäsi sitten, en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, ja rukoilee yhä, jotka Isä on hänelle antanut.
Sydämen kyllyydestä suu puhuu!
26
907
Vastaukset
viesteissään Raamatun tekstejä, joita hän lainaa sellaisenaan, mitenkään niitä vääristelemättä. Hihhuleilla näyttäisi olevan jotain sitä vastaan, että Raamatusta tuodaan esille muitakin kuin heidän lempikohtia.
Tällaista törkyjuttuahan Raamatun rivit on notkollaan:
Hes. 9:7
Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."- kyllä, pe.ku,,,.
paremmin, kuin sinäkään, ei ymmärrä mitään Raamatusta ja silti hän tuo sitä niin "tietoviisaana" ja varmana Raamatun oppien vääryydestä ja vaikka hän on monta kertaa saanut polttaa itsensä, niin sitkeys Raamatun vastustamista kohtaan vain jatkuu.......
Raamatussa ei ole ristiriitoja, eikä vääryyksiä, ne ovat aina olleet Jumalan vastustajissa, jotka ovat yrittäneet koko maapallon saastuttaa. kyllä, pe.ku,,,. kirjoitti:
paremmin, kuin sinäkään, ei ymmärrä mitään Raamatusta ja silti hän tuo sitä niin "tietoviisaana" ja varmana Raamatun oppien vääryydestä ja vaikka hän on monta kertaa saanut polttaa itsensä, niin sitkeys Raamatun vastustamista kohtaan vain jatkuu.......
Raamatussa ei ole ristiriitoja, eikä vääryyksiä, ne ovat aina olleet Jumalan vastustajissa, jotka ovat yrittäneet koko maapallon saastuttaa.eivät kuitenkaan häviä eivätkä selity olemattomiksi sillä, että sinä kiistät niitä siellä olevan.
- monta,,,.
Työmies2 kirjoitti:
eivät kuitenkaan häviä eivätkä selity olemattomiksi sillä, että sinä kiistät niitä siellä olevan.
olemme niitä nykyään käsitelleet ja olemme saaneet nähdä, että ne vääryydet ja ristiriidat ovat teissä, jotka olette kaukaksi Jumalasta kulkeneet, eikä Raamatussa.
Suomennoksissa on väärin käännettyjä kohtia ja varsinkin vuoden 1992 käännöksessä niitä on paljon, mutta pelastussanoma on säilyttänyt puhtautensa, eli tie Jumalan luokse on selkeänä säilynyt. monta,,,. kirjoitti:
olemme niitä nykyään käsitelleet ja olemme saaneet nähdä, että ne vääryydet ja ristiriidat ovat teissä, jotka olette kaukaksi Jumalasta kulkeneet, eikä Raamatussa.
Suomennoksissa on väärin käännettyjä kohtia ja varsinkin vuoden 1992 käännöksessä niitä on paljon, mutta pelastussanoma on säilyttänyt puhtautensa, eli tie Jumalan luokse on selkeänä säilynyt.siteeraamani Raamatun kohta niin kuin oikeaksi katsot ja Pyhä Henki sinulle sen selventää.
- edes pikkasen,,,.
Työmies2 kirjoitti:
siteeraamani Raamatun kohta niin kuin oikeaksi katsot ja Pyhä Henki sinulle sen selventää.
pidemmin tuota Hesekiliä, jotta saat paremmin käsityksen mistä tässä on kyse. Keskustellaan sitten lisää, jos ymmärrykseesi ei mene se, miksi Jumalan oli annettava kova tuomio.
Hesekiel 9
1 Sitten hän huusi suurella äänellä minun korviini ja sanoi: "Tulkaa, kaupungin rankaisijat, ja kullakin olkoon tuhoaseensa kädessään!"
2 Ja katso, kuusi miestä tuli Yläportilta päin, joka on pohjoista kohden, ja kullakin oli kädessä hävitysaseensa. Mutta yksi mies oli heidän keskellään, puettu pellavavaatteisiin ja vyöllänsä kirjoitusneuvot. Ja he tulivat ja asettuivat seisomaan vaskialttarin ääreen.
3 Mutta Israelin Jumalan kirkkaus oli kohonnut yläpuolelta kerubin, jonka yllä se oli ollut, huoneen kynnykselle ja huusi pellavavaatteisiin puetulle miehelle, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä;
4 ja Herra sanoi hänelle: "Kierrä kaupungin, Jerusalemin, läpi ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään".
5 Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: "Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako,
6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot, mutta älkää koskeko keneenkään, jolla on otsassaan merkki; ja alottakaa minun pyhäköstäni." Niin he alottivat niistä miehistä, vanhimmista, jotka olivat temppelin edessä.
7 Ja hän sanoi heille: "Saastuttakaa temppeli ja täyttäkää esipihat surmatuilla. Menkää!" Niin he menivät ja surmasivat kaupungissa.
8 Mutta kun minä heidän surmatessaan olin jäänyt jäljelle, lankesin minä kasvoilleni, huusin ja sanoin: "Voi Herra, Herra! Hävitätkö sinä Israelin koko jäännöksen, kun vuodatat vihasi Jerusalemin ylitse?"
9 Niin hän sanoi minulle: "Israelin ja Juudan heimon syntivelka on ylen suuri; maa on täynnä verivelkoja, ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä, sillä he sanovat: 'Herra on hyljännyt tämän maan, ei Herra näe'.
10 Niinpä minäkään en sääli enkä armahda. Minä annan heidän vaelluksensa tulla heidän oman päänsä päälle."
11 Ja katso, pellavavaatteisiin puettu mies, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä, toi tämän sanan: "Minä olen tehnyt, niinkuin sinä käskit minun tehdä". edes pikkasen,,,. kirjoitti:
pidemmin tuota Hesekiliä, jotta saat paremmin käsityksen mistä tässä on kyse. Keskustellaan sitten lisää, jos ymmärrykseesi ei mene se, miksi Jumalan oli annettava kova tuomio.
Hesekiel 9
1 Sitten hän huusi suurella äänellä minun korviini ja sanoi: "Tulkaa, kaupungin rankaisijat, ja kullakin olkoon tuhoaseensa kädessään!"
2 Ja katso, kuusi miestä tuli Yläportilta päin, joka on pohjoista kohden, ja kullakin oli kädessä hävitysaseensa. Mutta yksi mies oli heidän keskellään, puettu pellavavaatteisiin ja vyöllänsä kirjoitusneuvot. Ja he tulivat ja asettuivat seisomaan vaskialttarin ääreen.
3 Mutta Israelin Jumalan kirkkaus oli kohonnut yläpuolelta kerubin, jonka yllä se oli ollut, huoneen kynnykselle ja huusi pellavavaatteisiin puetulle miehelle, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä;
4 ja Herra sanoi hänelle: "Kierrä kaupungin, Jerusalemin, läpi ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään".
5 Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: "Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako,
6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot, mutta älkää koskeko keneenkään, jolla on otsassaan merkki; ja alottakaa minun pyhäköstäni." Niin he alottivat niistä miehistä, vanhimmista, jotka olivat temppelin edessä.
7 Ja hän sanoi heille: "Saastuttakaa temppeli ja täyttäkää esipihat surmatuilla. Menkää!" Niin he menivät ja surmasivat kaupungissa.
8 Mutta kun minä heidän surmatessaan olin jäänyt jäljelle, lankesin minä kasvoilleni, huusin ja sanoin: "Voi Herra, Herra! Hävitätkö sinä Israelin koko jäännöksen, kun vuodatat vihasi Jerusalemin ylitse?"
9 Niin hän sanoi minulle: "Israelin ja Juudan heimon syntivelka on ylen suuri; maa on täynnä verivelkoja, ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä, sillä he sanovat: 'Herra on hyljännyt tämän maan, ei Herra näe'.
10 Niinpä minäkään en sääli enkä armahda. Minä annan heidän vaelluksensa tulla heidän oman päänsä päälle."
11 Ja katso, pellavavaatteisiin puettu mies, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä, toi tämän sanan: "Minä olen tehnyt, niinkuin sinä käskit minun tehdä".tehneet jumalallesi jotain niin pahaa, että jumalasi täytyi heidät tapattaa. Outoa, että joku voi kannattaa ja palvoa sellaista jumalaa.
- eli Jumala,,,.
Työmies2 kirjoitti:
tehneet jumalallesi jotain niin pahaa, että jumalasi täytyi heidät tapattaa. Outoa, että joku voi kannattaa ja palvoa sellaista jumalaa.
kykeneen käsittelemään luomaansa aikaa miten tahtoo ja Hän tietää edeltä senkin, tuletko olemaan pelastettujen joukossa, vai tuletko olemaan heidän joukossaan, jotka eivät pelastuksesta mitään tiedä.
Näin Hän tiesi mitä Hän teki tuolle kansalle oikeudenmukaisesti, etukäteen tuntemisensa kautta.
Ikävä kyllä, lapset jatkavat usein isiensä valitsemaa tietä.
Tänäänkin kuolee paljon lapsia nälkään ja sairauksiin, joita köyhyys ja kaikkinainen elmästä syrjäytyminen on tuonut heidän päälleen.
SANA ON ELÄMÄ, eli totisesti meidän tulisi viedä sinne Sanaa, jotta isien valinnat tulisivat mitätöidyiksi niiden kohdalla, jotka tahtovat ottaa SANAN, eli Jeesuksen vastaan.
Jumala ei sallinut yhteenkään, joka Häntä huusi avuksi, koskea, mutta heidät Hän hävitti, jotka olivat saattaneet maan suureen veri- ja syntivelkaan.
Satuitko katsomaan tvstä ohjelmaa, missä tiedemiehet kertoivat, että aikaa voitaisiin kulkea kummasta päästä tahansa, jos vain keksittäisiin keino siihen. Eli jotkut tiedemiehetkin tietävät, että aika on "materiaali", jota voidaan käsitellä, eli muuttaa, vaikka venyttämällä tai lyhentämällä, mutta ihminen ei kykene sitä tekemään. Jumala, joka loi ajan kykenee sen tekemään ja lopunaikana Hän lyhentää ajan. eli Jumala,,,. kirjoitti:
kykeneen käsittelemään luomaansa aikaa miten tahtoo ja Hän tietää edeltä senkin, tuletko olemaan pelastettujen joukossa, vai tuletko olemaan heidän joukossaan, jotka eivät pelastuksesta mitään tiedä.
Näin Hän tiesi mitä Hän teki tuolle kansalle oikeudenmukaisesti, etukäteen tuntemisensa kautta.
Tänäänkin kuolee paljon lapsia nälkään ja sairauksiin, joita köyhyys ja kaikkinainen elmästä syrjäytyminen on tuonut heidän päälleen.
SANA ON ELÄMÄ, eli totisesti meidän tulisi viedä sinne Sanaa, jotta isien valinnat tulisivat mitätöidyiksi niiden kohdalla, jotka tahtovat ottaa SANAN, eli Jeesuksen vastaan.
Jumala ei sallinut yhteenkään, joka Häntä huusi avuksi, koskea, mutta heidät Hän hävitti, jotka olivat saattaneet maan suureen veri- ja syntivelkaan.
Satuitko katsomaan tvstä ohjelmaa, missä tiedemiehet kertoivat, että aikaa voitaisiin kulkea kummasta päästä tahansa, jos vain keksittäisiin keino siihen. Eli jotkut tiedemiehetkin tietävät, että aika on "materiaali", jota voidaan käsitellä, eli muuttaa, vaikka venyttämällä tai lyhentämällä, mutta ihminen ei kykene sitä tekemään. Jumala, joka loi ajan kykenee sen tekemään ja lopunaikana Hän lyhentää ajan.palvoisi, vaikka se olisi olemassakin. Omapa on asiasi - ja häpeäsi.
eli Jumala,,,. kirjoitti:
Satuitko katsomaan tvstä ohjelmaa, missä tiedemiehet kertoivat, että aikaa voitaisiin kulkea kummasta päästä tahansa, jos vain keksittäisiin keino siihen. Eli jotkut tiedemiehetkin tietävät, että aika on "materiaali", jota voidaan käsitellä, eli muuttaa, vaikka venyttämällä tai lyhentämällä, mutta ihminen ei kykene sitä tekemään. Jumala, joka loi ajan kykenee sen tekemään ja lopunaikana Hän lyhentää ajan.Minä olen ainakin tähän asti saanut aikoja hammaslääkäriin. En tarvitse Jeesusta kultapaikkoja asentelemaan.
- on väärä,,,.
Työmies2 kirjoitti:
palvoisi, vaikka se olisi olemassakin. Omapa on asiasi - ja häpeäsi.
luulo ja ymmärrys tuosta hirviöasiasta. Maailmassa on tänäänkin heitä, jotka eivät välitä tipan tippaa miten lähimäinen kärsii, vaan se saattaa olla heistä jopa hauskaa.
Pieniä lapsia käytetään hyväksi ja tuhotaan heidän heidän tämän hetkinen elämänsä ja koko tulevaisuutensa, omien himojen ja halujen takia, ja tapetaan lähimäisiä itsekkäiden tavotteiden edestä ja jos mitä kauhua, joita en edes viitsi ruveta tähän latelemaan.
Nämä ovat niitä hirviöitä, jotka tekevät hirveitä tekoja ja koko maailma olisi jo aikoja sitten ollut täydellisen saastunut, jollei Jumalalla olisi keinoja sen rajoittamiseen.
Voi, kun sinun ymmärryksesti edes pikkasen raottuisi, niin saisit mahdollisuuden punnita asioita totuudellisesti ja oikeudenmukaisesti ja saattaisit päästä kasvuun, joka toisi sinullekin vapauden, sillä Jeesus on armo ja armokutsu on tänään vielä voimassa.
Älä ole noin varma, että aina tulet avun saamaan sillä viisaudella, joka ihmisillä on. on väärä,,,. kirjoitti:
luulo ja ymmärrys tuosta hirviöasiasta. Maailmassa on tänäänkin heitä, jotka eivät välitä tipan tippaa miten lähimäinen kärsii, vaan se saattaa olla heistä jopa hauskaa.
Pieniä lapsia käytetään hyväksi ja tuhotaan heidän heidän tämän hetkinen elämänsä ja koko tulevaisuutensa, omien himojen ja halujen takia, ja tapetaan lähimäisiä itsekkäiden tavotteiden edestä ja jos mitä kauhua, joita en edes viitsi ruveta tähän latelemaan.
Nämä ovat niitä hirviöitä, jotka tekevät hirveitä tekoja ja koko maailma olisi jo aikoja sitten ollut täydellisen saastunut, jollei Jumalalla olisi keinoja sen rajoittamiseen.
Voi, kun sinun ymmärryksesti edes pikkasen raottuisi, niin saisit mahdollisuuden punnita asioita totuudellisesti ja oikeudenmukaisesti ja saattaisit päästä kasvuun, joka toisi sinullekin vapauden, sillä Jeesus on armo ja armokutsu on tänään vielä voimassa.
Älä ole noin varma, että aina tulet avun saamaan sillä viisaudella, joka ihmisillä on.Muumi-Pappaan. Hän on oikeudenmukainen, ei tapa ketään eikä käske toisiakaan tappamaan.
- tämä,,,.
Työmies2 kirjoitti:
Muumi-Pappaan. Hän on oikeudenmukainen, ei tapa ketään eikä käske toisiakaan tappamaan.
muumi-pappa on aika ihanneluonteinen, eli muumi-papan kirjoittajassa on ollut paljon hyvää ja viisasta, onkohan hän ollut uskovainen?
tämä,,,. kirjoitti:
muumi-pappa on aika ihanneluonteinen, eli muumi-papan kirjoittajassa on ollut paljon hyvää ja viisasta, onkohan hän ollut uskovainen?
ainakaan kiihkouskovaisen, kynästä ei sellaisia tarinoita olisi lähtenyt. Muumi-tarinat sopivat lapsillekin - Raamattu pitäisi sen sijaan pitää lasten käsistä mahdollisimman kaukana ja parempi olisi, kun aikuisetkin käyttäisivät sitä korkeintaan sätkäpaperina. (Ja tupakanpolttokaan ei ole terveellistä.)
- sellainen,,,.
Työmies2 kirjoitti:
ainakaan kiihkouskovaisen, kynästä ei sellaisia tarinoita olisi lähtenyt. Muumi-tarinat sopivat lapsillekin - Raamattu pitäisi sen sijaan pitää lasten käsistä mahdollisimman kaukana ja parempi olisi, kun aikuisetkin käyttäisivät sitä korkeintaan sätkäpaperina. (Ja tupakanpolttokaan ei ole terveellistä.)
kuin kiihkouskovainen on?
- negatiivinen.
Se on totta, Peku on läpeensä negatiivinen, synkkä, ylimielinen ja törkeä. Hänen jokaisen aloituksensa tarkoitus on loukata uskovia tai mitätöidä uskoa ja Raamattua. Yhtään myönteistä aloitusta ei ole vielä tullut.
- merim.raimo
rukoile vihollisesi puolesta (kammiossasi)niin Jumala voi sinua siunata (ulkomuistista)
ettei Hän rukoile maailman puolesta, ja jos Peku ei edusta maailmaa, niin kuka sitten?
Vai miten tuo Jeesuksen sanominen pitäisi ymmärtää? Olisko sinulla siihen viisauden sanat.
Ja Pekua varten laitoin tuon (ulkomuistista), johon sinulla nyt töksähti.
Peku olisi siitä kaivanut vaikka pilkun virheen, ja syyttänyt Raamatun väärentäjäksi.
Mutta puolla vaan häntä, varmaan ansaitsee sen, sehän on pelin henki!
sinun toki tämä tietää;
Matt. 5:44
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat",
ja uskonkin sinun puhuneen vähän sarkastisesti, joten älä ota tätä huomautustani loukkaukseksi.- varsin helposti
pois kun uskovainen kokee käsityksensä uhatuiksi. Siinä unohtuvat alta aikayksikön erilaiset raamatun kehotukset ja yritetään antaa samalla mitalla takaisin. Hämmästyttävää huomata, mutta näin tapahtuu monien kohdalla.
Mainitsehan se kohta jossa minä olen jotain pahaa tuonut esiin.
Et löydä sellaista kohtaa.
Raamattu kyllä tuu esiin silmitöntä pahuutta.
Sinä vaan hyökkäilet henkilöitä vastaan kun pitäisi lukea itse viestissä oleva asia joka liittyy palstan aihepiiriin.että sait (taas) itsensä patriarkan huomion osaksesi. Tunnen jääneeni jalkoihisi. Yritän kestää.
Työmies2 kirjoitti:
että sait (taas) itsensä patriarkan huomion osaksesi. Tunnen jääneeni jalkoihisi. Yritän kestää.
taida enää käsi nousta suosta...näyttää jo aika pahalta.
Tuolla ylempänä joku aloitti keskustelun Isä Mitrosta ja päätin siihen lisätä Ritarin spesiaalin joka on varsinainen klassikko.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000030660671- sinä,,,.
Pe.ku kirjoitti:
taida enää käsi nousta suosta...näyttää jo aika pahalta.
Tuolla ylempänä joku aloitti keskustelun Isä Mitrosta ja päätin siihen lisätä Ritarin spesiaalin joka on varsinainen klassikko.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000030660671vanhoja kaivelet. Viisas suomalainen, vaiko alkujaan joku muu maalainen, sananlasku sanoo, että sitä tikulla silmään, joka vanhoja kaivaa.
Me Jeesuksen kansa elämme joka hetkisessä uudistuksessa ja siksi emme menneitä muistele, emmekä niistä välitä.
Eikö olekkin ääretöntä viisautta, että saamme elää tätä yhtä hetkeä parhaalla mahdollisella tavalla, mitä sanot. ei kuulu missään tapauksessa helluntailaisuuteen, Raamattu kyllä.
Mutta jos välttämättä tahdot Raamatun sanaa manipuloida, menisit Raamattu palstalle, koska käsittelet yksinomaan Raamattua, omalla inhottavalla tavallasi.- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
ei kuulu missään tapauksessa helluntailaisuuteen, Raamattu kyllä.
Mutta jos välttämättä tahdot Raamatun sanaa manipuloida, menisit Raamattu palstalle, koska käsittelet yksinomaan Raamattua, omalla inhottavalla tavallasi.Sinä ja Hansutuulia saatte avata täällä Raamattu aiheena ja Raamattua kopioidenkin ihan surutta? Kun joku muu tekee saman, alat SINÄ ajaa pois täältä sinne, missä mm. Hansutuulian kuuluisi olla. Aja tuo lahkosiskosi myös Raamattu-palstalle saarnoineen, mene itsekin ja lopeta tuo jatkuva jumalan leikkiminen.
Viestisi näytti taas kerran kaksinaamisuutesi, kuten sekin, että et myöntänyt erehtyneesi rikkomaan tekijänoikeuslakia. Ei, Ritari ei erehdy...
Milloin lopetat valehtelun, vaimonhylkääjä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651