Näkyykö Yle Affenanmaalla?

ei TV-maksua?

Mikseivät Affenanmaalaiset maksa TV-maksua?

Miksi sitten Suomen-Ruotsalaisten ruotsinkielisten pitää mantereella maksaa?

On se niin väärin!

Mitä nyt tämän perusteella pitäisi poikotoira?

Ruottalaisia?
Affenanmaalaisia?
Ruattin kieltä?
Pakkoruattia?
TV-maksua?
YLEä?

Eiku kaikkia?

10

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talonmies.jansson

      sitä määkin teen ku lähren jamaikalle joka viikonloppu

    • YLE ei hoida lähetyksiä tänne, ja esim. digitalisointi tuli tänne jo paljon ennen mannersuomea. Täällä ei siis maksetä tv-maksua YLElle vaan maakuntahallitukselle. Normaaliantelli näkyy YLEn 1,2 ja FST5 sekä Ruotsin 1,2 ja nelonen.

      • Amppi

        "YLE ei hoida lähetyksiä tänne"

        No ei se hoida Mannersuomessakaan.

        Affet ovat kaikessa VAPAAMATKUSTAJIA - ja vielä vaativat muut palvelut sen päälle ilmaiseksi.

        Että vituttaa koko porukka.


      • Amppi kirjoitti:

        "YLE ei hoida lähetyksiä tänne"

        No ei se hoida Mannersuomessakaan.

        Affet ovat kaikessa VAPAAMATKUSTAJIA - ja vielä vaativat muut palvelut sen päälle ilmaiseksi.

        Että vituttaa koko porukka.

        Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.


      • Täysin käsittämätöntä
        ahvennainen kirjoitti:

        Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.

        >>Miten niin vapaamatkustajia>>


        Kaikki YLE:n kanavat välitetään ja näytetään Ahvenanmaalla, MUTTA

        ahvenanmaalaiset eivät maksa latin latia YLE:n TV-maksua Mannersuomeen.

        Sellaisetkin mannersuomalaiset, jotka eivät näe yhtään ainutta YLE:n kanavaa, mutta jotka VOIVAT nähdä esim. Norjan, Ruotsin, Venäjän tai Viron lähetyksen, JOUTUVAT MAKSAMAAN YLE:lle TV-maksun.


      • Åland .
        ahvennainen kirjoitti:

        Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.

        Svenska YLE:n perusteluissa on, että PUBLIK SÖRVIS 285.000 ruotsinkielisille, vaatii vähintään 40%:n resurssit YLE:stä - niin TV- kuin radiopuoleltakin.

        TUOSSA LUVUSSA ON MUKANA ÅLAND!!!, mistä ei kuitenkaan makseta mitään YLE:lle.


      • Säästöwinkki YLElle
        ahvennainen kirjoitti:

        Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.

        Melko yksinkertaista!


    • AVKT

      Missä sen niminen maa on?

      • Niin "ANNORLUNDA"

        ovatko siellä asuvat jopa eri rotua?

        Eilen aamulla YLE1:n aamu-TV:ssä HBL:n toimittajatar Teir, mainitsi ainakin kuusi kertaa, että ruotsinkieliset ovat niin "ANNORLUNDA", että ruotsinkielisen ja suomenkielisen uutistoiminnan toimintoja ei voi lähentää.


      • AVKT
        Niin "ANNORLUNDA" kirjoitti:

        ovatko siellä asuvat jopa eri rotua?

        Eilen aamulla YLE1:n aamu-TV:ssä HBL:n toimittajatar Teir, mainitsi ainakin kuusi kertaa, että ruotsinkieliset ovat niin "ANNORLUNDA", että ruotsinkielisen ja suomenkielisen uutistoiminnan toimintoja ei voi lähentää.

        Aina 1850 luvulle asti oli melkein kaikilla ruotsalaiset nimet. Tulee sukututkimusta tehdessä selville.
        Jag vet att de är annorlunda där i öst.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe