Euroopan, kiitos siitä!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806137793129_ul.shtml
Irlanti pelastamassa
6
289
Vastaukset
- Nimetön
Omat poliitikkomme onnistuivat melkein tuhoamaan loputkin itsenäisyydestämme! Kiitos Irlanti!!
- ei voi
muuta todeta kuin Euroviisuista tutut sanat, Thank you Ireland!
Eurooppalaista lehdistö, näyttää siltä että ei juuri kukaan ole lukenut sopimusta.
Jopa asiantuntijat väittävät sen niin vaikeaselkoisesti, että ainoastaan hullu ryhtyisi moiseen.
Tämä tietysti lisää ympäri Eurooppa epäluottamus polittikaan.- Nimetön
wonterghem kirjoitti:
Eurooppalaista lehdistö, näyttää siltä että ei juuri kukaan ole lukenut sopimusta.
Jopa asiantuntijat väittävät sen niin vaikeaselkoisesti, että ainoastaan hullu ryhtyisi moiseen.
Tämä tietysti lisää ympäri Eurooppa epäluottamus polittikaan.Kansaa on helppo huijata, kun tehdään sopimuksesta sellainen, että pitää olla masokisti, että kehtaisi lukea. Mutta ei ollut euroopan korruptio-ministereiltä tarpeeksi luihu veto, sen näkee juuri tästä Irlannin tapauksesta.
- hienoa että
Nimetön kirjoitti:
Kansaa on helppo huijata, kun tehdään sopimuksesta sellainen, että pitää olla masokisti, että kehtaisi lukea. Mutta ei ollut euroopan korruptio-ministereiltä tarpeeksi luihu veto, sen näkee juuri tästä Irlannin tapauksesta.
Euroopasta löytyi edes yksi demokratia, epätoivoiset alkavat olemaan diktatuurin ajat, pelastus syöksystä Eurostoliittoon oli pienen Irlannin varassa. Tulee mieleen Taru sormusten herrasta jossa vähävartiset hobitit pelastivat maailman pimeydeltä, tällä kertaa asialla olivat vihreän saaren maahiset ;)
- :)))
wonterghem kirjoitti:
Eurooppalaista lehdistö, näyttää siltä että ei juuri kukaan ole lukenut sopimusta.
Jopa asiantuntijat väittävät sen niin vaikeaselkoisesti, että ainoastaan hullu ryhtyisi moiseen.
Tämä tietysti lisää ympäri Eurooppa epäluottamus polittikaan."Tässä ote Perussopimuksen tekstistä, jonka Matti Vanhanen on varmasti lukenut ja ymmärtänyt:
"31) Muutetaan 14 artikla seuraavasti:
a) korvataan 1 kohdan kaksi ensimmäistä virkettä seuraavalla virkkeellä: "Kun kansainvälinen tilanne edellyttää unionin operatiivista toimintaa, neuvosto tekee tarvittavat päätökset.";
b) 2 kohdasta tulee 1 kohdan toinen alakohta, ja sitä seuraavat kohdat numeroidaan uudelleen sen mukaisesti. Ensimmäisessä virkkeessä ilmaisu "yhteistä toimintaa," ilmaisulla "tällaista päätöstä," ja sana "toiminnan" sanalla "päätöksen". Poistetaan viimeinen virke;
c) korvataan 3 kohdassa, joka numeroidaan 2 kohdaksi, ilmaisu "Yhteiset toiminnat" ilmaisulla "Edellä 1 kohdassa tarkoitetut päätökset";
d) poistetaan nykyinen 4 kohta, ja numeroidaan sitä seuraavat kohdat uudelleen sen mukaisesti;"
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/26789-stubb-irlannin-tulos-”vakava-takaisku”-eulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423