Irlanti pelastamassa

perusasiamies

6

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Omat poliitikkomme onnistuivat melkein tuhoamaan loputkin itsenäisyydestämme! Kiitos Irlanti!!

      • ei voi

        muuta todeta kuin Euroviisuista tutut sanat, Thank you Ireland!


      • Eurooppalaista lehdistö, näyttää siltä että ei juuri kukaan ole lukenut sopimusta.
        Jopa asiantuntijat väittävät sen niin vaikeaselkoisesti, että ainoastaan hullu ryhtyisi moiseen.
        Tämä tietysti lisää ympäri Eurooppa epäluottamus polittikaan.


      • Nimetön
        wonterghem kirjoitti:

        Eurooppalaista lehdistö, näyttää siltä että ei juuri kukaan ole lukenut sopimusta.
        Jopa asiantuntijat väittävät sen niin vaikeaselkoisesti, että ainoastaan hullu ryhtyisi moiseen.
        Tämä tietysti lisää ympäri Eurooppa epäluottamus polittikaan.

        Kansaa on helppo huijata, kun tehdään sopimuksesta sellainen, että pitää olla masokisti, että kehtaisi lukea. Mutta ei ollut euroopan korruptio-ministereiltä tarpeeksi luihu veto, sen näkee juuri tästä Irlannin tapauksesta.


      • hienoa että
        Nimetön kirjoitti:

        Kansaa on helppo huijata, kun tehdään sopimuksesta sellainen, että pitää olla masokisti, että kehtaisi lukea. Mutta ei ollut euroopan korruptio-ministereiltä tarpeeksi luihu veto, sen näkee juuri tästä Irlannin tapauksesta.

        Euroopasta löytyi edes yksi demokratia, epätoivoiset alkavat olemaan diktatuurin ajat, pelastus syöksystä Eurostoliittoon oli pienen Irlannin varassa. Tulee mieleen Taru sormusten herrasta jossa vähävartiset hobitit pelastivat maailman pimeydeltä, tällä kertaa asialla olivat vihreän saaren maahiset ;)


      • :)))
        wonterghem kirjoitti:

        Eurooppalaista lehdistö, näyttää siltä että ei juuri kukaan ole lukenut sopimusta.
        Jopa asiantuntijat väittävät sen niin vaikeaselkoisesti, että ainoastaan hullu ryhtyisi moiseen.
        Tämä tietysti lisää ympäri Eurooppa epäluottamus polittikaan.

        "Tässä ote Perussopimuksen tekstistä, jonka Matti Vanhanen on varmasti lukenut ja ymmärtänyt:

        "31) Muutetaan 14 artikla seuraavasti:
        a) korvataan 1 kohdan kaksi ensimmäistä virkettä seuraavalla virkkeellä: "Kun kansainvälinen tilanne edellyttää unionin operatiivista toimintaa, neuvosto tekee tarvittavat päätökset.";

        b) 2 kohdasta tulee 1 kohdan toinen alakohta, ja sitä seuraavat kohdat numeroidaan uudelleen sen mukaisesti. Ensimmäisessä virkkeessä ilmaisu "yhteistä toimintaa," ilmaisulla "tällaista päätöstä," ja sana "toiminnan" sanalla "päätöksen". Poistetaan viimeinen virke;
        c) korvataan 3 kohdassa, joka numeroidaan 2 kohdaksi, ilmaisu "Yhteiset toiminnat" ilmaisulla "Edellä 1 kohdassa tarkoitetut päätökset";

        d) poistetaan nykyinen 4 kohta, ja numeroidaan sitä seuraavat kohdat uudelleen sen mukaisesti;"

        http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/26789-stubb-irlannin-tulos-”vakava-takaisku”-eulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe