Kommentti Kähärän.kirjoitukseen.

alempana.

18

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seles

      minäkin sen tulkitsin. Minulla on paljon tuttuja ystäviä kaikissa puolueissa. Moni ystäväni houkutteli minua 7-80 lukujen vaihteessa kokoomuksen kannattajaksi ja myöskin kunnallisvaaliehdokkaaksi.

      Sanoin tuolloin kavereilleni, että jos SMP:tä ei olisi olemassa, niin voisin harkita. Kaverit arvasivat kyllä vastaukseni. Kaveruus on silti säilynyt.

      95- kun SMP, tunnetuista syistä loppui, minulta hienokseltaan varovasti kysyttiin samaa asiaa. Sanoin, että liityin samantien Perussuomalaisten jäseneksi. Minusta on aina ollut jopa rikkaus kuulua pienempään puolueeseen. Puolueen tapahtumat ovat kuin perhejuhlia, niissä on myös helppo tutustua samoinajatteleviin hengenheimolaisiin. Olisinko parempi ja arvostetumpi ihminen kokoomuslaisena? vastaukseni on, en!

    • oikeassa tuossa

      kirjoituksessaan, kuten usein muulloinkin. Kokoomushan menestyy sitä ette voi seleksen kanssa kieltää, ettehän? Kun puolueella on melkein 23% kannatus, niin se merkitsee menestystä, että kannatusta johon jokainen aktiivinen osallistuja vaikuttaa enemmän, tai vähemmän.

      Mitä mennään tohon sumutukseen, niin sitähän perussuomalainen politiikkaa valtaosaltaan on, sumutusta. Eläkeläisiä ja ns. pieniä ihmisiä sumutetaan oikein urakalla, kuitenkaan tekemättä mitään konkreettista heidän eteensä. Vastuunpako jota perususuomalaiset ja Soini harrastaa, on sumutusta pahimmoillaan.

      Kähärän kirjoitukset närästää joitakin, koska hän on kirjoituksissaan oikeassa.

      • itsekään.

        Mitä haluaa...50-kymppinen mies,ja kokoomus on ainakin neljäs puolue hänellä...sihen on mahtunut pienen,ja suuren ihmisen ihmisen ideologiaa,ja vihreää aatetta. Näen että Kähärä on juureton ihminen jonka on vaikea juurtua mihinkään...näkee vain kaikissa vikoja paitsi, ei tällä hetkellä kokoomuksessa.


      • seles

        vai mitä, oli lupaus poistaa tuo dieselvero? Ja kyllä tässä kaivetaan esille monta muuta lupausta, kunhan maltat odottaa! Ruotsista kantautuu myös tietoja sikäläisen kokoomuksen vaalisumutuksista. Vaalitappio kuulemma häämöttää tulevissa vaaleissa. Hyvinvointivaltio ruotsissa on laitettu tavallinen kansa kiristämään tuppivyötä.


      • tuksesta.
        seles kirjoitti:

        vai mitä, oli lupaus poistaa tuo dieselvero? Ja kyllä tässä kaivetaan esille monta muuta lupausta, kunhan maltat odottaa! Ruotsista kantautuu myös tietoja sikäläisen kokoomuksen vaalisumutuksista. Vaalitappio kuulemma häämöttää tulevissa vaaleissa. Hyvinvointivaltio ruotsissa on laitettu tavallinen kansa kiristämään tuppivyötä.

        Soinin sumutus on pientä verrattuna lipposeen...presidentin vaalien aikana,kun Niinistön kannatus kohosi...Kova nato-mies Lipponen pelotteli natolla,jos Niinistö valitaan. Hän oli natoa vastaan,vain pres.vaalien ajan. Onko tämä populismia,vai sumutusta vai mitä tämä on?


      • peliin
        itsekään. kirjoitti:

        Mitä haluaa...50-kymppinen mies,ja kokoomus on ainakin neljäs puolue hänellä...sihen on mahtunut pienen,ja suuren ihmisen ihmisen ideologiaa,ja vihreää aatetta. Näen että Kähärä on juureton ihminen jonka on vaikea juurtua mihinkään...näkee vain kaikissa vikoja paitsi, ei tällä hetkellä kokoomuksessa.

        Otetaanko veikkaus, mihin puolueeseen Kähärä seuraavaksi pomppaa?

        Veikkaan: Keskusta


      • sillä sitä
        itsekään. kirjoitti:

        Mitä haluaa...50-kymppinen mies,ja kokoomus on ainakin neljäs puolue hänellä...sihen on mahtunut pienen,ja suuren ihmisen ihmisen ideologiaa,ja vihreää aatetta. Näen että Kähärä on juureton ihminen jonka on vaikea juurtua mihinkään...näkee vain kaikissa vikoja paitsi, ei tällä hetkellä kokoomuksessa.

        tuo sinunkin kommentti osoittaa. Ei kait se ole kielletty kasvaa aatteellisesti iän mukana. Pitääkö kaikkien olla samalainen juntti ettei kykene uusiutumaan tarpeen ja kasvun myötä? Siinäpähän sotkette vennamolaisessa hengessä ja suossa, sillä paikallaan ei kaikki halua tarpoa, jos eteenpäinkin pääsee.


      • käynyt.
        sillä sitä kirjoitti:

        tuo sinunkin kommentti osoittaa. Ei kait se ole kielletty kasvaa aatteellisesti iän mukana. Pitääkö kaikkien olla samalainen juntti ettei kykene uusiutumaan tarpeen ja kasvun myötä? Siinäpähän sotkette vennamolaisessa hengessä ja suossa, sillä paikallaan ei kaikki halua tarpoa, jos eteenpäinkin pääsee.

        Kaikki aatteet läpi. Ei herätä luottamusta. Hän on poliittinen huora.


      • sillä sitä kirjoitti:

        tuo sinunkin kommentti osoittaa. Ei kait se ole kielletty kasvaa aatteellisesti iän mukana. Pitääkö kaikkien olla samalainen juntti ettei kykene uusiutumaan tarpeen ja kasvun myötä? Siinäpähän sotkette vennamolaisessa hengessä ja suossa, sillä paikallaan ei kaikki halua tarpoa, jos eteenpäinkin pääsee.

        Eli iän myöten puolue voi ihan oikeastikin vaihtuu.
        Eräältä naiselta kysyttiin, miksi hän on juuri kokoomus valinnut omaksi puolueeksi, vastaus oli hyvin rehellinen, hän tykkäsi miehistä ja rahasta.
        Nyt jo yli kuusikymppinen nainen on siirtynyt vasemmistoon, ilmeisesti raha on jo riittävästi ja miehistä ei ole enää tarvetta.


      • vaihtaa aatetta
        wonterghem kirjoitti:

        Eli iän myöten puolue voi ihan oikeastikin vaihtuu.
        Eräältä naiselta kysyttiin, miksi hän on juuri kokoomus valinnut omaksi puolueeksi, vastaus oli hyvin rehellinen, hän tykkäsi miehistä ja rahasta.
        Nyt jo yli kuusikymppinen nainen on siirtynyt vasemmistoon, ilmeisesti raha on jo riittävästi ja miehistä ei ole enää tarvetta.

        mutta Kähärä on aina ollut oikeistohenkinen, silloinkin kuin oli SDP.n rivissä. Kähärä se herättää toistuvasti mielenkiintoa, ja närästystä. Miksiköhän?


      • herättää.
        vaihtaa aatetta kirjoitti:

        mutta Kähärä on aina ollut oikeistohenkinen, silloinkin kuin oli SDP.n rivissä. Kähärä se herättää toistuvasti mielenkiintoa, ja närästystä. Miksiköhän?

        Mielenkiintoa,mutta ei äänestäjissä.


      • hehh
        vaihtaa aatetta kirjoitti:

        mutta Kähärä on aina ollut oikeistohenkinen, silloinkin kuin oli SDP.n rivissä. Kähärä se herättää toistuvasti mielenkiintoa, ja närästystä. Miksiköhän?

        "Kähärä on aina ollut oikeistohenkinen, silloinkin kuin oli SDP.n rivissä"

        - Mistä sinä sen tiedät, onko Kähärä ollut aina oikestohenkinen? Ei kai nyt kukaan oikeistohenkinen kuuluisi SDP:hen. :D


      • vastahan tuolla
        hehh kirjoitti:

        "Kähärä on aina ollut oikeistohenkinen, silloinkin kuin oli SDP.n rivissä"

        - Mistä sinä sen tiedät, onko Kähärä ollut aina oikestohenkinen? Ei kai nyt kukaan oikeistohenkinen kuuluisi SDP:hen. :D

        hesassa se yksi demari loikkasi kokoomukseen, joten oikeistohenkisyyttä lienee hälläkin. Ootta te poijaat uskomattomia.


      • vaihtaa aatetta kirjoitti:

        mutta Kähärä on aina ollut oikeistohenkinen, silloinkin kuin oli SDP.n rivissä. Kähärä se herättää toistuvasti mielenkiintoa, ja närästystä. Miksiköhän?

        nainen vaihtanut aatetta vaan puoluetta, täällä Kotkassa päässee kaikesta helpommin valtuustoon juuri vasemmistoliiton listoilta, eli siihen tarvittiin 64 ääntä v 2004.
        Pentti Tiusanen on hyvä ääniharava.


      • vaihtaa tuohon
        wonterghem kirjoitti:

        nainen vaihtanut aatetta vaan puoluetta, täällä Kotkassa päässee kaikesta helpommin valtuustoon juuri vasemmistoliiton listoilta, eli siihen tarvittiin 64 ääntä v 2004.
        Pentti Tiusanen on hyvä ääniharava.

        vasemmistoliittoon, niin kyllä siinä pitää olla mukana aatteen vaihtoakin. Jos pelkästään eduntavoittelun eli valtuustoon pääsyn vuoksi vaihtaa puoluetta, niin se onkin sitten toinen juttu.


      • eikä puolueen
        itsekään. kirjoitti:

        Mitä haluaa...50-kymppinen mies,ja kokoomus on ainakin neljäs puolue hänellä...sihen on mahtunut pienen,ja suuren ihmisen ihmisen ideologiaa,ja vihreää aatetta. Näen että Kähärä on juureton ihminen jonka on vaikea juurtua mihinkään...näkee vain kaikissa vikoja paitsi, ei tällä hetkellä kokoomuksessa.

        vaihtaminen kerro juurettomuudesta, vaan kasvusta. Mites Ruohonen-Lerner, persu edustaja joka on vaihtanut puolueita yhtä kaikki, onko hänetkin tuomittava juurettomuudesta?


    • ei ollut käde koskaan

      vähäosaisen asialla. Nosti jo persuissa ollessaan itsensä muka "parempaan kastiin" kuin kanssakulkijansa.
      Yhtä lailla on yksinhuoltajana yhteiskunnan tukia nauttinut - silti halveksien muita kaltaisiaan kirjoituksissaan panetteli.

      • ei olla pelkästään

        sääliä ja tyhjää kättä jakamalla. Pieni ihminenkin tarvitsee ns. kehoitusta, eteenpäin menoon. Turha puhua asioista joista et tiedä mitään, sillä sinä et edes tunne Kähärää, saati tiedä mitään toimistaan.
        Turvaverkko pummit on erikseen ja Kähärä ei kuulu heidän joukkoonsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe