http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1570152
Toivottavasti tämä suloinen tyttö pääsee avajaisiin. Aivan uskomaton juttu tuo hyllytys.
tyttö päättäjäisiin!
63
32936
Vastaukset
- on ulkonäkö.
Ja se opitaan jo pikkutyttönä. :(
- mietin vaan...
Tarkoitithan sentään että se on väärin... toivottavasti. Muuten voisin sanoa että tärkeintä miehessä on SEN koko....senhän saa valita itse kuten ulkonäönkin...vai eikö...no voi voi
- Nimetön
mietin vaan... kirjoitti:
Tarkoitithan sentään että se on väärin... toivottavasti. Muuten voisin sanoa että tärkeintä miehessä on SEN koko....senhän saa valita itse kuten ulkonäönkin...vai eikö...no voi voi
Tärkeä opetus pikku Yang Peiyille. Ei auta vaikka kuinka paljon harjoittelet, jos olet ruma. Niin se vaan menee.
- Opetus?
Nimetön kirjoitti:
Tärkeä opetus pikku Yang Peiyille. Ei auta vaikka kuinka paljon harjoittelet, jos olet ruma. Niin se vaan menee.
Opetus?
Niinkö?
Mitenköhän paljon sinulle pitäisi tapahtua, että saisit sen mainostamasi opetuksen?
Kuinka kestit tämän vajaan vuorokauden pääsemättä tänne hölöttämään noin joutavia "asioita"? Olit varmaan todella sairaana. Sairaana ja kipeinä pyörivät mielipiteesikin.
Valitettavasti maailma kieltämättä on menossa - ja on jo ammoisina aikoina mennyt siihen suuntaan, että se ulkonäkö merkitsee niin paljon. Niinhän se aivan liian usein menee, mutta, mutta.. TÄMÄ juttu on niin kauhean väärin! Mene sinäkin itseesi ja ajattele edes joskus, mitä tänne näpyttelet!
Minua EI naurata. - kaikennähnyt
on luonne,se on paras asia ja sitten katotaan onko sellanen ,ettei lapset pelkää,meinaan että vielä se näkö.JUMAL..TA ..et oli pökäle mielipide..katto ittiäs ja ajattele!
- kaikennähnyrt
vasta tajusin että oletkin samaa mieltä,ettäei se ole ulkonäöstä kiinni,pilataan tytön elämä vaan siitä että mitä muut haluaa.. ja se on se mitä minä vastustan.
- kuules nyt säkin
Nimetön kirjoitti:
KAIKISTA tärkeintä tuossa tytön tehtävässä ei mielestäni ole hänen ulkonäkönsä, vaikka tärkeä seikka edustustehtävässä kieltämättä onkin. MIelestäni osa sulavaa kokonaisuutta, koska kokonaisuushan se ratkaisee. Ei hän nyt mikään rumakaan ole herranen aika sentään, vai onkos sinun mielestäsi? makujahan on monta, eikös totta? Se kaikista tärkein ominaisuus tuossa TEHTÄVÄssähän tosissaankin on se LAULAMINEN, eikä ulkonäkö ole suinkaan mikään ykkönen. Luuletko etteivät Kiinalaiset minkään vertaa häntä muka arvostaisi? Eihän häntä muuten olisi tuohon tehtävään edes harkittu edustajaksi missään vaiheessa...
- juuukkk
Opetus? kirjoitti:
Opetus?
Niinkö?
Mitenköhän paljon sinulle pitäisi tapahtua, että saisit sen mainostamasi opetuksen?
Kuinka kestit tämän vajaan vuorokauden pääsemättä tänne hölöttämään noin joutavia "asioita"? Olit varmaan todella sairaana. Sairaana ja kipeinä pyörivät mielipiteesikin.
Valitettavasti maailma kieltämättä on menossa - ja on jo ammoisina aikoina mennyt siihen suuntaan, että se ulkonäkö merkitsee niin paljon. Niinhän se aivan liian usein menee, mutta, mutta.. TÄMÄ juttu on niin kauhean väärin! Mene sinäkin itseesi ja ajattele edes joskus, mitä tänne näpyttelet!
Minua EI naurata.Itse luin nuo viestit 2. ja 4. hyvin sarkastisina viesteinä enkä ollenkaan törkeinä tai loukkaavina.
- niin ajattelin
juuukkk kirjoitti:
Itse luin nuo viestit 2. ja 4. hyvin sarkastisina viesteinä enkä ollenkaan törkeinä tai loukkaavina.
minäkin ensin.
Ainakin viesti numero 2 oli selvästi sarkastinen, mutta viestissä numero 4 otsikko oli se, mikä ratkaisi asenteen.
Näin minun mielestäni. - sdfsdag
Opetus? kirjoitti:
Opetus?
Niinkö?
Minua EI naurata.Ei hitto mikä pelle! Eikö sinulle ole vielä kehittynyt alkeelisintakaan sarkasmin tajua?
- Ac-i
mietin vaan... kirjoitti:
Opettelisit havaitsemaan missä piilee sarkasmi. Säästyisit itsesi nolaamiselta.
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Kukaan pikkutyttö ei ole ruma muista se, tämäkin tyttö on aivan ihana, pienet pyöreät posket, ihanat silmät, suu ym. olet sairas kun tuollaista hölötät, taisit itse olla pikkuisena niin ruma että siitä jäi sinulle jonkinasteinen trauma, vai kuinka...
Ps. ja aivan ihana ääni tällä pikku neidillä....
- Turhaa peittelyä.
Toivottavasti ei "kulissi" saa nyt raumoja,jos ei enää esiinny.
- jepjeoejoejo
Kyl kiina on hienosti hoitanu nää kisat :D
- totta!!
tyttö rukka
- Saimitäti
Kaunis tyttö, ei muuta kuin saparot ja huulipuna niin käy ihan 9-vuotiaasta alkuperäisestä! Maailma on julma, opetti pienelle kuinka ruma hän on, mikä kohtalo taas ja aikuisen ihmiset. Toisaalta mä kattelin eilen dokkarin kiinalaisista ja ne on kyllä harvinaisen typeriä käytökseltään jos se piti paikkansa. Typeriä ja holtittomia, vastuuttomia ja sydämettömiä.
- että888
tyttö pääsee päätösbileisiin mukaan
- käytöstä ja
kohtelua aikuisilta kiinalaisilta! tekisi mieleni potkaista perseelle sitä ääliötä kenelle tuli mieleen tämä temppu! toivottavasti tuolle sievälle tytölle ei kuitenkaan kerrottu todellista syytä miksei hän saanut esiintyä kuin äänenä... ja toivottavasti nämä ääliöt tajuavat nyt edes painostuksen alla päästää tämä oikea taiteilijatyttö areenalle!
ja kiinasta vielä sanotaan, "ikivanha, viisas kulttuuri"... PAH!- touhua
on kiinalaisten touhu ylipäätäänkin.
Ikivanha, viisas kulttuuri kiinalaisilla on, mutta NYKYINEN kulttuuri alkaa olla kaksipiipuista, ja tässä oli hyvä esimerkki siitä!
Ja toki tyttö viimeistään näinä päivinä on saanut tietoonsa, miksi ei saanut henkilökohtaisesti olla paikalla laulamassa. On se niin väärin.
Sydämestäni toivon minäkin, että OIKEA tyttö todellakin esiintyy päättäjäisissä! - ONKO TOTTA
touhua kirjoitti:
on kiinalaisten touhu ylipäätäänkin.
Ikivanha, viisas kulttuuri kiinalaisilla on, mutta NYKYINEN kulttuuri alkaa olla kaksipiipuista, ja tässä oli hyvä esimerkki siitä!
Ja toki tyttö viimeistään näinä päivinä on saanut tietoonsa, miksi ei saanut henkilökohtaisesti olla paikalla laulamassa. On se niin väärin.
Sydämestäni toivon minäkin, että OIKEA tyttö todellakin esiintyy päättäjäisissä!Onko totta, että täällä sivuilla saa perofiilit kyttäillä ja arvostella ihan pientä (7v.) lasta..
Ei näytä olevan härkeydellä rajaa.. Laittakaa nimi mukaan, niin voimme poimia teidät kuohittavaksi ja linnaan... - ihmeessä
ONKO TOTTA kirjoitti:
Onko totta, että täällä sivuilla saa perofiilit kyttäillä ja arvostella ihan pientä (7v.) lasta..
Ei näytä olevan härkeydellä rajaa.. Laittakaa nimi mukaan, niin voimme poimia teidät kuohittavaksi ja linnaan...laitoit minut, täysin pienen, AIDON tytön puolella olevan kuin syylliseksi noihin pariin kahjoon kommenttiin? Minähän ajoin takaa nimenomaan ihmisoikeuksia ja aidon laulajan pääsemistä laulamaan päättäjäisiin.
Vai menikö kommenttisi väärään kohtaan?
Voisin laittaa minä ainakin nimeni, mutta epäilen sinun vastanneen väärään viestiin..
- exjuntti
Oikein olympialaisiin piti tulla näyttämään, miten poljetaan ihmisoikeudet lapsesta lähtien. Parempaa paikkaa ei ole tuoda julki miten kiinassa toimitaan.
Varmaan löytyy jatkossa tyttö perheineen lauleskelemassa uudelleenkoulutus leiriltä. Turha on lehdistön hakea haastatteluja tuolta tytältä. - weskuu
Ihme tyyppei kaikki kommarit ja samannäkösiä kaikki Kintsut.Ei erota isää tyttärestä ja loppuviimeks ovat kaikki sukua kai toisilles.
- kommunismin kanssa...
"Ihme tyyppei kaikki kommarit..."
Kiina on monessa suhteessa kapitalistisempi maa kuin esimerkiksi USA. Maassa ei esimerkiksi ole käytännössä minkäänlaista sosiaaliturvaa.
Koko maa on ulkomaisten suuryhtiöiden temmellys kenttä, täynnä halpaa työ voimaa.
Kaikki on sallittua kunhan et hypi "sosialistisen" hallinnon silmille (esim. puuttumalla Tiibet kysymykseen).
"Ei erota isää tyttärestä ja loppuviimeks ovat kaikki sukua kai toisilles."
Kiinalaisia on hieman yli 1,3 miljardia 9 596 960 km² alueella. Siis lähes joka viides maailman ihminen on kiinalainen.
Kiinassa otetiin väestönkasvun hillitsemiseksi vuonna 1979 käyttöön niinsanottu yhden lapsen politiikka, jota sovelletaan näillä näkymin ainakin vuoteen 2018 asti.
Näin ollen Kiinan väestön geneettinen vaihtelevuus on huomattavasti suurempi kuin esim. koko Skandinavian.
Olisi siis relevantimpaa sanoa, että suomalaiset ja ruotsalaiset "ovat loppuviimeks kaikki sukua kai toisilles."
Lisää tietoa Kiinasta esim:
fi.wikipedia.org/wiki/Kiinan_kansantasavalta
- se on
pääasia... Heti ulkonäön jälkeen...lapsillakin!!! jiisus..
MIKSI MAAILMA ON PER*EELLÄÄN!!! - samaa mieltä...
minusta on tyhmää ettei sitä oikeaa tyttöä päästetty laulamaan... minun silmissä kiina teki suuren virheen. paras vaan toivoa että se pääsee laulamaan sitte päätösjuhliin...
- käytöstä
törkeää ja tuhmää tollainen.toivon että tyttönen itse pääsee esiintymään päätösjuhliin.saisivat pyytää anteeksi tytöltä ja vastaisuudessa ottaa opiksi tästä tyhmyydestä
- Suvereeni
Kun yritetään tehdä näyttävää avajaisjuhlaa niin miksi sinne pitää valita näköhaitta laulajaksi? Luonnollisesti laulajakin on tällöin kaunis, vaikkei laulaa osaisikaan. Tosin tuon kyllä näki heti ilmeestä ettei tyttö itse laulanut, että siinä mielessä alkuperäinen laulaja olisi voinut olla vakuuttavampikin.
Hyvä, että lapsille opetetaan pienestä lähtien, että ulkonäkö on tärkeää. Vain tekopyhät ihmiset väittävät toista. Vanhemmalla iällä ulkonäkö ei muuten usein ole pelkästään ominaisuus. Se on taito.- elävä ihminen
just sinunlaiset pintaliitäjät sais polkea suohon, tai viedä saunantaakse ja ...
ensinnäkään tyttö josta on puhe, niin hän on normaali lapsi jolla on normaaln lapsen kasvot, tyttö ei ole millääntavalla näköhaitta!
taidat itse olla näköhaitta kun morkkaat myös muita ihmisiä, joo ja lapsille opetetaan heti alussa miten julma maailma on ja miten julma pitää olla ja tietyt kriteerit täyttää. ei ole ihme että nuorten mielenterveyteen liittyvät ongelmat lisääntyvät koko ajan. - oletkin...
se vanha elostelija joille ei ole muuta kuin ulkonäkö tärkeä sillä ei seiso muuten...niinhän se menee...kun ei itselläkään ole latvassa mitään miksi nähdä vaivaa ja oppia muuta...
- Suvereeni
elävä ihminen kirjoitti:
just sinunlaiset pintaliitäjät sais polkea suohon, tai viedä saunantaakse ja ...
ensinnäkään tyttö josta on puhe, niin hän on normaali lapsi jolla on normaaln lapsen kasvot, tyttö ei ole millääntavalla näköhaitta!
taidat itse olla näköhaitta kun morkkaat myös muita ihmisiä, joo ja lapsille opetetaan heti alussa miten julma maailma on ja miten julma pitää olla ja tietyt kriteerit täyttää. ei ole ihme että nuorten mielenterveyteen liittyvät ongelmat lisääntyvät koko ajan."ensinnäkään tyttö josta on puhe, niin hän on normaali lapsi jolla on normaaln lapsen kasvot, tyttö ei ole millääntavalla näköhaitta!"
On hän näköhaitta jos vertaa tyttöön, joka esityksen piti, joka oli erittäin söpö tyttö.
"taidat itse olla näköhaitta kun morkkaat myös muita ihmisiä, joo ja lapsille opetetaan heti alussa miten julma maailma on ja miten julma pitää olla ja tietyt kriteerit täyttää. ei ole ihme että nuorten mielenterveyteen liittyvät ongelmat lisääntyvät koko ajan."
En ole ainakaan monen mielipiteiden mukaan näköhaitta. Toki verrattuna johonkin todella komeaan mieheen. Mielipide kysymyshän tämä aika pitkälti on.
Ei maailma julma ole. Hyvä, että lapsille opetetaan jo lapsena se missä he ovat lahjakkaita ja missä eivät, jotta he voivat suunnata tavoitteensa oikeaan suuntaan. Ei rumasta ihmisestä mallia tule, jossain muussa asiassa hän on varmasti hyvä.
- siili hirmuinen
Mitä vikaa tässä tytössä on , joka oikeasti laulaa? Voiko joku rehellisesti sanoa että hän olisi ruma tai jotenkin muuten epämiellyttävän näköinen? Itse en näe mitään syytä miksei häntä olisi voinut alun perin laittaa esiintymään...
- elävä ihminen
varmaankin siksi ku , minusta ja monesta muusta on harmillista kun oikeasti sievä ja lahjakas tyttö hyllytettiin, kun joku plösöpedovinosilmä halus ihqu teinixin
Tämä on törkeyden huippu,kun
ihmisiä jaetaan jo kaiken
saastaisen mieli jaotoksen
perusteella.
ÄRSYTTÄVYYDEN JA MIELIVALLAN
SAASTAA !- bennu
maa jossa syödään ravintoloissa koiria voi odottaa mitä tahansa.toivotaan,että diktatuurimaa kiinassa
ko.pikkutyttö pääsee vielä esiintymään.- ei tälläista
kyllä pääsisi tapahtumaan, tämä on IHMISARVON SUURI LOUKKAUS, uskon, että tyttö saa sympatiaa koko maailmalta, laulamalla itsensä, meidän jokaisen sydämiin.
Onkohan siellä sitten kaikki vähemmään kauniit naisetkin piilotettu jonnekkin kisojen aikana...inhottaa. - kyllä...
ei tälläista kirjoitti:
kyllä pääsisi tapahtumaan, tämä on IHMISARVON SUURI LOUKKAUS, uskon, että tyttö saa sympatiaa koko maailmalta, laulamalla itsensä, meidän jokaisen sydämiin.
Onkohan siellä sitten kaikki vähemmään kauniit naisetkin piilotettu jonnekkin kisojen aikana...inhottaa.suomessakin niin tehdään...mutta me ei edes haluta niin nähdä, sillä meillä on umpisokeita ja tyhmiä päättäjiä palleilla joilla ei ole aavistustakaan kansan todellisesta mielipiteestä vain kun se palvelee omia intressejä...otapa ne laput silmiltä rupea katselemaan niin näet kummia asioita...ja matkailu avartaa, olen käynyt monesti kiinassa ja vakuutan että kaikki pelaa samoin kuin suomessakin, siellä kun on ihmisiä miljardeja joten enemmän kaikkea suhteessa suomeen mutta suomessa enemmän kun väkeä on niin vähän...
- ruma kakara!
Kannattaisi pitää tuo naama piilossa!
- PohjanPoeg
Se tässä tapauksessa on ihmetyttänyt, että järjestäjän tekoa monet kirjoittajat pitävät osoituksena siitä että Kiina on ihan kamala maa. Ikään kuin tuo uutinen rumemman tytön piilottelusta ei olisi suututtanut kiinalaisia aivan yhtä lailla.
Erityisen huvittavaa tietenkin on se, että tällaista pidetään jotenkin erityisen kauheana ja tähän otetaan innokkaasti kantaa. Kyllä nähdäkseni ihmisoikeuksien polkemiset, kidutukset ja hyökkäyssodat ovat edelleen niitä kauheimpia suurvaltojen rötöksiä. Tässä nyt oli kyse vaan tyypillisestä markkinamiehen tempauksesta. Ei ne nätit artistit aina itse laula livenä, ja hyvin harva tekee omat kappaleensa. - pitäisi
hyllyttää Tarja Halonen. Yöäk!!!
- Anita
Toivotaan, että tyttö osaa ottaa asian hyvin ja että tökeröt päättäjät huomaavat, ettei kansaa saa huijata millään esityksillä, jotka eivät ole aitoja! Tyttö laulamaan päätösjuhlaan, jos hän vielä suostuu.
- Normipäivä !!!
Sama meininki joka asiassa !
- !!!!!!!!!
Kiinassako tällaista?
_Ei voi olla totta- - rumat ihmiset !
Siis eihän siinä ole mitään järkeä että tyttö hyllytettiin ?!?! Eihän kisojen järjestäjät mahda sille mitään että osa kilpailijoistakin on yhtä rumia kuin korppikotkan per*e ! Toivon todellakin että tyttö saa laulaa omana itsenänsä päättäjäisissä !
- ignsd
...mielestäni. Kamala tuo huijaus.
- joonaasu
kaikki ovat kauniita,turha on arvostella muiden näköä,Kauneus on katsojan silmässä.
Joku kun arvostelee niin menköön omaan itseesä,ovatko he tosiaan arvostelemaan toisen näköä.
- voitko tarkentaa
ihminen hyllytetään, siis mitä?
- Kiinasta
Suljetaan slummit,ajetaan kerjäläiset pois kaupungista,pystyeeetään isoja mainostauluja rumien rakennusten eteen,fiksataan tietokoneella ilotutukset,haihdutetaan kemikaaleilla sadepilvet"taitaa olla terveellistä hengitettäväksi!"ym,ym.
Taitaa olla melkoista itsetunnonalemmuutta miljardikansassa? - Kiinalaiset
Kiinalaiset on sikoja ne on aina tyttöjä ja naisia SORTANU. VITUN KOMMUNISTIT !!!!
- just....
Ihme, että kiinasta edes löytyy tyttöjä laulamaan.
Törkeät tytöntappajat, jalkojentypistäjät ja lapsityövoiman käyttäjät.
Pienestä pitäen opetetaan lapsille millä naisten arvo mitataan...no pärstäkertoimella...
- Lindemann
Ilman muuta uudelleen esiintymään.Hänessä on sellaista luonnollisuutta.
- -nuori-
On se kyllä aika julmaa ulkomuodon takia kieltää lasta tekemästä sitä, missä on hyvä.
- klgaskljhk
Ihan surkee pikkulikka vammane
- jjsnake
mitäköhän väliä sillä mahtaa olla kuka on minkä näkönen. mut te ootte nii saatanan tyhmiä ku viittitte sitä täällä pohtia.
Se mikä avajaisissa laulo ni varmaan joku kisan järjestäjän lapsi tai jotain mistä haluttu tehdä koko kansan suloinen pikku tähti. :/
Sit taas sellanen kuka oikeesti laulaa sulosesti ja olis oikee tähti ni ei huolita...
On se väärin. Prkl.- yäk
Hyi saatana miten ruma tyttö. Ei ihme että hyllytettiin. Ihan oikein.
- olen
hiton ruma lapsi.
- sielun kauneus
olen kirjoitti:
hiton ruma lapsi.
nimittäin, luin jostain lehdestä, että siellä rumat ihmiset olisi viety jonnekkin "maaseudulle" häpeen rumuuttaan.
Häpeen heidän puolestaan, eikö olekkin epäasiallista, minnehän ne mut oisivat vieneet....haudannet varmaan jonnekkin....
- asdsada
No jaa. Em mä tuota hyllytystä sinänsä ihmeellisenä pidä. Tehdäänhän tuota samaa pitkin maailmaa aina hollywoodia myöten. Mutta sitä hämmästelen, että miksei muka Kiinan kokoisesta maasta olisi löytynyt pikkulikkaa, joka sekä olisi esittelykelpoinen että osaisi laulaa. Ilmeisesti ei puoluepomojen sukulaisista :)
- se1ene
tuota oikeasti laulanutta tyttoa kohtaan!
Toivottavasti han paasee laulamaan paattajaisiin :) - Ei aiheuttane toimenpiteitä
Kyseisenkaltainen hämäys ja tosiasioiden muuntelu on suuressa osassa maailmaa aivan normaalia. Suomalaiset vain luulevat muuttavan maailman oman kulttuurinsa mukaiseksi. Dubataan niitä filmejäkin, eikä kukaan protestoi.
- .......
Että kuinka paska maa Kiina on. Ihmisoikeusasiat, turkistarhat(laittakaa youtubeen "chinese fur farms", ja kattokaa pari videoo ni ymmärrätte) ja kaikkea tämmöstä. Jotain olis siel kyl parasta tehdä ja PIAN!!
- nyt ihmiset
että kyseessä on todellakin ihmisoikeuksien kehitysmaa Kiina. Tämä tapaus on sieltä lievimmästä päästä millaisena saastana ihmistä siellä pidetään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594