Moniko uskoo JEESUSTA?

Sillä tästä ja VAIN tästä on kysymys.

Täällä on pysähdytty vain ihmiseen ja kysytään kuka uskoo johonkin ihmiseen.

Vaikka pitäisi kysyä KUINKA MONI USKOO JEESUSTA.

Miksi ei tuo kysymys ole vallalla?

Siksi, että ihmiset on tuuditettu kuka mihinkin
ihmisoppiin ja tätä kautta ihmiseen, ihmisiin.
Tällaisilla ihmisillä on siksi vain ja ainoastaan
mielessä ihminen.
Mitä ihminen on, mitä ihminen voi, mitä ihminen ei voi, kehen ihmiseen voi luottaa kun
Raamatun sanomaa tulkataan jne....

Siis ajatukset pyörii vain ja ainoastaan ihmisessä

Siis uskotaan tai ei uskota ihmiseen riippuen siitä miellyttääkö se omaa lihaa vai ei.

Usko on kiinni tällöin ihmisessä EIKÄ OLLENKAAN
Jumalassa.

Jumalasta puhutaan vain huulilla Raamatun kirjainen mukaan.Eletään Paavalin uskolla tai
Pietarin uskolla jossain apostolien ajassa.

Näin eletään kaukana TODELLISUUDESTA Jumalan Totuudesta.

Eletään valheessa, mutta sitä ei enää kyetä
ymmärtämään ja jos häivähdyksen näkeekin se
piilotetaan kiireesti jonkun kevyen sanoman taakse.

Missä on siis Jumalan pelko ja USKO JUMALAAN.?

Sitä näkyy todella vähän.

25

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtä ainoata

sanaa koko Raamattuun. Kaikki kirjoitukset ovat ilmestyneet Murhattujen Apostolien Jälkeen. 43-45 vuotta Jeesuksen kuoleman Jälkeen. Kreikkalaiset Hellenistit kokosivat Raamatun Evankeliumit omiksi kirjoikseen antaen niille tunnettujen Apostolien nimet!

• nimiä

Kyllä Jeesus kirjoitti maahan kaikkien syntisten ihmisten nimet.

Joh. 8:6    
        "Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan."

1. Moos. 3:19    
        "Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

• Lääkäri.

Luukas 1

1 Jo monet ovat ryhtyneet työhön ja laatineet kertomuksia niistä asioista, jotka meidän keskuudessamme ovat toteutuneet, [1:1-4: Ap. t. 1:1-3]

2 sen mukaan kuin meille ovat kertoneet ne, jotka alusta alkaen olivat silminnäkijöitä ja joista tuli sanan palvelijoita. [Hepr. 2:3; 1. Joh. 1:1]

3 Niin olen nyt minäkin, otettuani alusta asti kaikesta tarkan selon, päättänyt kirjoittaa yhtenäisen esityksen sinua varten, kunnioitettu Teofilos,

4 jotta tietäisit, kuinka luotettavaa sinulle annettu opetus on.

• Jos sinä

viet kurjan kotiisi, vaatetat ja syötät häntä. Että sinä osoitat rakkautesi oikeissa teoissa, etkä vain tyhjillä sanoilla rakasta lähimäistäsi.Se että sinä myöskin elät teoissa Jeesuksen esimerkin mukaan, etkä ainoastaan löhöä netissä toisia lyttäämässä ja huonomiksi haukkumassa.

• vai sinut?

Ei se mitään Jeesuksen työtä ole, jos omia ystäviään kestitsee! Mutta kun auttaa sellaista outoa ja tuntematonta, jolta ei tule koskaan mitään vastapalvelusta saamaan, niin silloin "voimme pitää enkeleitä vieraanamme"!

• kutsunut

Jeesuksen kautta lapsekseen. Jumala ei jätä yhdessäkään uudestisynyttämässään ihmisessä työtään kesken, vaan Hän antaa myöskin Voiman oikeaan uskoon. Olen uskossa siis USKON, mutta en omassa voimassani vaan Jumalan rakkaudesta. Hän antaa myöskin ne uskon teot. Kiitos kuuluu yksin Hänelle, ei yhdellekkään ihmiselle.

• Diana*

Onko se väärään, jos Jumala kutsuu suoraan?

Siis ei kenenkään kautta.

• Ihmisen näkökulmasta pallo näyttäisi olevan pullollaan "uskovia", mutta Jeesus sanoo kuitenkin näin:

Minä sanon teille: hän hankkii teille oikeuden viipymättä. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?

Luuk. 18:8

• tosiasia HARVAT. Harvat USKOVAT Jeesusta.

Miksi, koska USKO Jeesukseen johtaa ihmisen itsestä
        riisuuntumisen tielle.

Ei Jeesus turhaan sanonut"Joka ei kadota elämäänsä
        minun tähteni ei myöskään voi löytää ELÄMÄÄ.

• valitut
        ArmiK kirjoitti:

tosiasia HARVAT. Harvat USKOVAT Jeesusta.

Miksi, koska USKO Jeesukseen johtaa ihmisen itsestä
        riisuuntumisen tielle.

Ei Jeesus turhaan sanonut"Joka ei kadota elämäänsä
        minun tähteni ei myöskään voi löytää ELÄMÄÄ.

Jumalan valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen.

Jumalan valtakunta on kuin neula heinäsuovassa.

Harvat ja valitut sen löytävät. Eivät voi löytää, koska etsivät väärästä paikasta. Jeesus ei ole siellä, missä ihmiset palvelevat ihmiskäsin "Jumalaa", ikäänkuin Jumala jotain palvontaa meiltä odottaisi.

Matt. 7:14
        mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

• valitut kirjoitti:

Harvat ja valitut sen löytävät. Eivät voi löytää, koska etsivät väärästä paikasta. Jeesus ei ole siellä, missä ihmiset palvelevat ihmiskäsin "Jumalaa", ikäänkuin Jumala jotain palvontaa meiltä odottaisi.

mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

harvat tulevat kohtaamaan Jeesuksen kun etsivät väärästä paikasta, toisin sanoen eivät lähde koskaan sille tielle jonka Jeesus on viitoittanut.

• valitut kirjoitti:

"ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä."

• valitut
        ArmiK kirjoitti:

harvat tulevat kohtaamaan Jeesuksen kun etsivät väärästä paikasta, toisin sanoen eivät lähde koskaan sille tielle jonka Jeesus on viitoittanut.

Oliko sinun elämässäsi Armi jokin sellainen erityinen asia tai havainto, joka sai sinut etsimään Jeesusta ja Jeesuksen viitoittamaa tietä omalle kohdalle?
        Olitko ensin ihan tavallinen "muotojumalinen"?

• valitut
        ArmiK kirjoitti:

"ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä."

Jumalan valinnat ja valitut eivät ole inhimillisesti katsoen niitä oikeita valintoja. Siksi monet loukkaantuu meihin valittuihin ja he syyttävät Jumalaa väärästä valinnasta.

• valitut kirjoitti:

Oliko sinun elämässäsi Armi jokin sellainen erityinen asia tai havainto, joka sai sinut etsimään Jeesusta ja Jeesuksen viitoittamaa tietä omalle kohdalle?
        Olitko ensin ihan tavallinen "muotojumalinen"?

sinä uusi tällä palstalla? Olen tuonut aiemmin
        esille miten Jumala on johdattanut vastahakoisen,
        kovan, ylpeän, epäuskoisen, kapinallisen ihmisen
        yhteyteensä.

Nyt en siitä enempää, mutta voit ottaa ihan rohkeasti yhteyttä sähköpostiini joka on sivullani.
        Galleria sivuni ei tahdo avautua, mutta kun jaksaa odottaa tai uudelleen likata, sen saa näkyville.

• valitut kirjoitti:

Jumalan valinnat ja valitut eivät ole inhimillisesti katsoen niitä oikeita valintoja. Siksi monet loukkaantuu meihin valittuihin ja he syyttävät Jumalaa väärästä valinnasta.

noin se on mitä tuossa sanan paikassa sanotaan.

• valitut
        ArmiK kirjoitti:

noin se on mitä tuossa sanan paikassa sanotaan.

sain juuri sisäisen kehotuksen rukoilla sinulle varoja vieraanvaraisuuteen, että voisit aina harjoittaa laupeutta, kun sellaisia tilanteita eteesi tulee. Jumalan siunausta!

Hepr. 13:16
        Mutta älkää unhottako tehdä hyvää ja jakaa omastanne, sillä senkaltaisiin uhreihin Jumala mielistyy.

• valitut kirjoitti:

sain juuri sisäisen kehotuksen rukoilla sinulle varoja vieraanvaraisuuteen, että voisit aina harjoittaa laupeutta, kun sellaisia tilanteita eteesi tulee. Jumalan siunausta!

Hepr. 13:16
        Mutta älkää unhottako tehdä hyvää ja jakaa omastanne, sillä senkaltaisiin uhreihin Jumala mielistyy.

KAIKKI mitä on on Jumalan ja näin myös kaikkien
        Jumalan omien huomaansa ottamia.

Ei ole siis sinun eikä minun varoja.

• Minä uskon Jeesusta ja Jeesukseen Kristukseen.

• piisaa, mutta näin on:"moni luulee olevansa oikealla tiellä, mutta onkin vaivan tiellä."

Jos olisit POIKAA USKONUT olisit tullut johdetuksi
        samaan Totuuteen kuin ne jotka Totuudessa ovat
        etkä näin olisi heitä vastaan.

• ArmiK kirjoitti:

piisaa, mutta näin on:"moni luulee olevansa oikealla tiellä, mutta onkin vaivan tiellä."

Jos olisit POIKAA USKONUT olisit tullut johdetuksi
        samaan Totuuteen kuin ne jotka Totuudessa ovat
        etkä näin olisi heitä vastaan.

Tuon juuri sitä sinun näkemystä ja "tuomitsemistasi".

Ja kuten aijemmin Raamatusta osoitin, eivät opetuslapsetkaan aina olleet samaa mieltä. Vajavaisia ihmisiä kun olivat.
        Ja minä uskon Raamatun Sanaan, jos jokin tai joku ei ole Raamatun kanssa samassa linjassa silloin olen vastaan.

Ei pitäisi tuomita lähimmäisten uskoa tyyliin että sinulla ei ole uskoa, siihen meitä ei ole Jeesus kutsunut.

• juhani1965 kirjoitti:

Tuon juuri sitä sinun näkemystä ja "tuomitsemistasi".

Ja kuten aijemmin Raamatusta osoitin, eivät opetuslapsetkaan aina olleet samaa mieltä. Vajavaisia ihmisiä kun olivat.
        Ja minä uskon Raamatun Sanaan, jos jokin tai joku ei ole Raamatun kanssa samassa linjassa silloin olen vastaan.

Ei pitäisi tuomita lähimmäisten uskoa tyyliin että sinulla ei ole uskoa, siihen meitä ei ole Jeesus kutsunut.

Kun tahdot itseäsi pettää niin sille en minä mitään voi.

• ArmiK kirjoitti:

Kun tahdot itseäsi pettää niin sille en minä mitään voi.

Samoin voin sanua että jos sinulle ei Raamatun totuus kelepaa, niin sillehän en minä mitään mahda.

• retropeili

mielenkiintoinen.

• Kun näin on

niin tiedä se Jumala saa sinulle puhua.
        EI niin, että aloituksen tekijä olisi Jumala, vaan aloituksen tekijä on Jumalan
        armosta saanut käydä nisunjyvän kuoleman tietä, SE ON Jumalan tahdon tietä
        ja on näin päässyt Jumalan yhteyteen Hänen valtakuntansa kansalaiseksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5317
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      31
      3533
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      52
      2917
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      28
      2107
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1886
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1666
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1185
    Aihe