Islannin hallitus on sitten

kaatunut..

11

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖPÖ HÖPÖ

      Nyt olisi Pohjoismaista mallia tarjolla. Ainahan sitä on toitotettu miten demokraattisesta maasta pitää ottaa esimerkilistä mallia.

      • mutta jos nyt pysyttäisi

        Järki linjoilla myös talousasioissakin.
        Aina ei ole välttämätöntä ottaa mallia epäonnistujista eikä nimittää tehtäviin höpö höpö- tyyppejä.


      • HÖPÖ HÖPÖ
        mutta jos nyt pysyttäisi kirjoitti:

        Järki linjoilla myös talousasioissakin.
        Aina ei ole välttämätöntä ottaa mallia epäonnistujista eikä nimittää tehtäviin höpö höpö- tyyppejä.

        Aikamoinen höpö puhuja se Katainen sanoi ettei lama koske Suomea höpöhöpö. Jopas puheet muuttuivat muutamassa viikossa talvisodan henkeä pitäisi löytyä laman voittamiseen höpöhöpö taaskin. Että siinä hyvä esimerkki höpö tyypistä.


    • rikastuvansa

      ja nyt tuli ero itsenäisyyspuolueen kanssa

      • nyt luulee

        yleensäkin enemmän kuin tietää. Onneksi ne on ihan harmittomia noin yleensä. Vastaavasti eipä niistä nyt ole paljon hyötyäkään. Demareiden suosio kun tuppaa nousemaan ns. vakaissa olosuhteissa eli tilanteissa joissa ei tarvitse joutua kunnolla tuleen eikä tehdä oikeasti politiikkaa. Eihän siinä mitään vikaa ole hyvinvointiyhteiskunnassa. Jos sellainen vielä koetaan niin nähdään demareiden paluu politiikkaan. Ainahan niistä on ollut kiva mällätä muiden rahoilla. Työläinen on raapinut selkänahastaan tuohia kapitalisteille. Siis nuo kaksi kansan osaa joilla on edes jokin käsitys siitä mistä raha tulee maailmaan. Demarit sitten kuvittelee että niille kuuluisi suuri osa tuosta potista vain sillä perusteella että ovat olemassa. Eikö tuo nyt ole vähän omituista?


    • "papukaijastako"

      pääministeri. huh huh

    • Hope Hope

      Ei mene kuin pari vuotta niin taas on Islannissa kaikilla töitä ja uusi hallitus.

      Nyt toivoisi että tulisi joku koalitio joka konseksuksen avulla selvittäisi kansalle tilanteen munaskuita myöten !

    • Vallilan Henkka

      "Islannin hallituksesta tulee ensimmäinen eurooppalainen hallitus, jonka talouskriisi kaataa."
      Ei nyt sentään, melkein joka maassa on hallituksia kaatunut taloudenpidon takia. Ei nyt Eu:ssa, mutta takavuosina se oli niin yleistä ettei kiinnostanut.
      Varsinkin joku Italia, jossa puolet ajasta ne olivat ilman hallitusta.
      Suomenkin hallitus on, jos ei muulloin, niin ainakin 1956. Korjatkaa jos olen väärässä tai löytynee uudempia.
      No nyt mä keksin, ei siinä puhutakaan talouskriiseistä yleensä, vaan tästä
      The Talouskriisistä
      eli joka alkoi Finanssikriisinä vuonna 2008.
      "Kriisistä kriisiin kuljen nopein askelin..."

      • vaan vähän aikaa

        että hokasit


    • RAHAT ISLANTIIN

      Nyt Jyrki kiireesti rahat Islantiin lainaksi
      siellä on pankit aivan tyhjänä,sinne sopii.
      Ja sitten Obaman vapauttamat vangit Konnunsuolle
      niin ei tarvii sitä lakkauttaa eikös tämmönen peli olis juuri sitä glopalisaatioo.

    • Kapitalismia ei enää ole. Olemme siirtyneet maailmantaloudessa Kommunismiin.
      Koka valtiot "tukevat" rahoittavat nyt kasikkia vaikeuksissa olevia yrityksiä se merkitsee, ettei
      kapitalismi toimi. Elämme kuin leikkimaailmassa
      jossa huonojen aikojen tullessa "isä" eli valtio
      tulee ja korkaa tilanteen isolla rahatukolla.
      Siis "Pappa betalar" käytäntö taloudessa.
      Koska kapitalismi ei toimi ja se on nyt todistettu
      olisi syytä alkaa miettiä toimivampia malleja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe