Lama kultainen

tule tule jo

17

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pallo täynnä

      Ei kukaan halua ostaa kallista ilmaa lama-aikana. Siihen voi sitten taas tuhlata kun nousukausi alkaa.

      • on.

        Olet aivan oikeassa, sama tuli mieleeni kun
        tuon uutisen näin.


      • ookksaa
        on. kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, sama tuli mieleeni kun
        tuon uutisen näin.

        HOXX! Työnantajat kayttää jälleen teko syynä lamaa, vaikka se ei kaikkea koske, niin täytyy irtisanoa tai lomauttaa. Sattui meillekin tämmöinen sattuma, että jokainen on vuorollaan kolmen viikon jälkeen lomautettu viikoksi. Muttas kuinkaan on niin paljon töitä, ettei niitä kerkiä tehdä. Tuplaten töitä. ehdotettiin ylitöoitä tunti tunnista. Duunarit han kyllä joustaa, mutta miten se on toisin päin


    • ilmapallo tyjää täynnä

      Nyt saa moni yrittäjä testata kaliisti maksamansa Trainers lässytykset ihan
      käytännössä.Ne ovat ilmapallo tyhjää täynnä.
      Senkin rahan kun moni olisi laittanut sivuun
      ja käyttänyt vaikka itsensä ja perheensä
      lomaan niin olisi henkinen hyvinvointi
      satakertaa parempi.

      • .. paitsi että..

        aina koulutusta ja osaamista ja visioita oltava. Mikäs kukaan on tietämään toisen yrittäjän unelmista ja visioista - saati niiden puutteista! Onpa sellaisiakin toimintoja, joissa konsultaation saa heiltä, joilla on Kokemus.
        Attityde or experience.
        Asenne vai kokemus - ketä kuunnella?
        Sarasvuolla oli visio, mutta kun se meni - entä sitten? Siinä se ilma oli!
        Miksi valtaosa; 90%, menee muiden mukana?
        Miksi vähemmistö; 10%, tekee toisin - ja menestyy?


    • kehunut

      että tervetuloa kultainen lama. nyt saa ite todeta henk. kohtaisesti ettei olis tarvinnu kutsua

      • ilmeisesti että

        lama tuo hänen firmalleen lisää töitä.Epäilen kylläkin että tuleeko näin tapahtumaan.Hyviin puhujiin kyllästyy aika nopeasti jos ei ole todellista uutta sanottavaa.


    • Pelle Evangelista

      Tervehtymisen ensimmäisä merkkejä kun huuhaa-kuplat puhkeaa...

      Uusi nousu rakentuu kovaan työntekoon eikä mihinkään mantrojen höpisemiseen...

      Vielä kun muut "valmennus/elämänhallinta-konsultit" ammutaan alas ja laitetaan paskatalikon varteen...

      Itse olen hyvänäkin aikana ihmetellyt estä mistä riittää ammattilaisia ja yrittäjiä esim. jonkin värikkään jääkiekkovalmentajan tilaisuuksiin ??

      Oman hommansa ammattilaiset kuuntelee jotain purkanjauhajaa ja maksaa itsensä siitä kipeäksi HALOOOO !!

      • ihmetellyt

        että mikähän virka tuollakin yrityksellä on ollut ja mitä ne oikeesti tekee ? Liekö siellä ollut edes porukkaa noin paljoa töissä ?


      • Sen huomaa parhaiten
        ihmetellyt kirjoitti:

        että mikähän virka tuollakin yrityksellä on ollut ja mitä ne oikeesti tekee ? Liekö siellä ollut edes porukkaa noin paljoa töissä ?

        Poliitikoista. Jari vain yritti väärällä foorumilla, joka toimii korkeasuhdanteen aikana, mutta taantumasa sen onttous huomataan. Poliitikon ammatti ja edut on lailla suojattu, joten ei ole lamasta huolta kun valtio ja veronmaksajat pitävät huolen yltäkylläisestä toimeentulosta, ilman huolen häivää. Jari Sarasvuon kyvyillä varustettuna kannattaisi pyrkiä politiikkaan, siellä on varma leipäpuu.


    • se taas yllätti

      Niin tyhjästä menestyjä kuin vain kokomies ja firma olla ja voi.
      Ollilat ja muut suur- miehet joilla visioita ja voittajiksi syntyneet; näyttäkää nyt miten firmat nousee ja kukoistaa ja lama kaikkoaa.

      Mutta silkkaa onnea koko bisnes maailma ja kun onni kääntää selkänsä bisnespapeille ja muille menestyksen saarnamiehille.

    • Harri Kirvesvarsi

      Mun mielestä uskomatonta että tommonen firma yleensäkään työllistää yhtään ketään.Miten jotku viittii maksaa tähtitieteellisiä summia ittestäänselvien asioiden toistelijoille/tekopirteille intoilijoille.Mutta eihän se ole tyhmä joka pyyttää...

      • firma12

        joutas konkkaan


      • tuskinen

        miten se tuo pelle on voinut hankkia puhumalla paskaa tämän ajan.täytyy ihmetellä kuka jaksaa kuunnella tuota paskan jauhamista.pelle koko mies


    • viikate..

      kun kuuntelee tään phvipään juttuja niin hyvin joutaa loppua ihmettelen kun paskan jauhannalla rikastuu voe perk...

    • Miettikääpä jos yritykset eivät saisi tehdä voittoja
      vaan ylijäämä(voitto) menisi aina valtiolle.
      Näin vältettäisiin osingot, kultaiset kädenpuristukset, varkaudet (esim.Lilius/Fortum jolle maksettiin hirveät palkkiot vaikka mies on
      ihan normaali suomalainen typerys, idiootin näköinenkin)vältettäisiin talouskriisi ja kerskakulutus. Maailma olisi parempi paikka.
      Onhan selvää, että kapitalismi ei toimi.Senhän näkee
      finanssikriisitä.Ihmiset tajuaisivat, että Kokoomus
      on samanlainen haihattelija kuin kommunistit.
      Elämä olisi rauhaisaa ja helppoa eikä olisi Helppoheikkejä. Miettikääpä tätä

    • nhgfdf

      onko suomen työmis niin saatanan tyhmä että se ei tajua kuinka porvari kusettaa silmään lamahanei koske rikkaita se on luotu köyhällistölle oletko kuullut rikkaan valittavan nämä paikka kohtaset palkka neuvottelut saavat sen aikaseksi kateus kyräily kasvavat työväestön keskuudessa pomon polvella istujia kyllä riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe