Onnistuukohan maraton millä todennäköisyydellä, jos juoksen 30 km noin 3h 35min?
Maratonjuoksu
15
1348
Vastaukset
- sanoa
mutta mieti miltä ko. juoksun jälkeen tuntui.Oliko seinä vastassa vai olisiko vielä mennyt yli tunnin juoksu. Yleensähän sanotaan, että maratonjuoksu alkaa vasta 30km jälkeen. Itse sanoisin niin, että kunnon puolesta matka varmaan taittuisi ilman aikatavoitetta, mutta 30 jälkeen tarvitaan henkistä kanttia kestää väsymystä, mahdollisia kipuja jne. Miten lienee nämä asiat ovat? Kokeilemalla se selviää.
- että...
onnistuu. Loput vaikka kontaten maaliin..
- on_sama_juttu
Olen ekaa kertaa menossa Maralle.Pisin lenkki 36 km. Jalkoja särki aivan v:sti. 23.5 olis startti.Kyllä vähän kaduttaa kun tuli ilmoittauduttua.
- vtrsn
Kyllä se mara läpi menee. Itse en treenatessa näe mitään järkeä juosta 36 km:n lenkkejä. Ajallisesti tuommoiset parin tunnin lenkit on omalla kohdallani olleet kaikkein kehittävimpiä. Eikä palautuminen ole ollut ongelma.
- Alle4
Jos jaksat juosta 30km, niin mara menee leikiten. Treenaan Juoksija-lehden Move-nettivalmentajalla ja maratonaikani on parantunut 45min viimeisen 2 vuoden aikana. Suosittelen! www.juoksija-lehti.fi
- tiinammari
Riippuu nyt vähäsen;kuinka kauan sinä olet harrastanut juoksua,kuinka useasti treenaat yms.Ja se että missä kunnossa olet sinne menossa!On todennäköistä kohdallasi tuo sinun juoksumäärälläsi 30 km noin 3:ssa ja puolessa tunnissa.Mikähän mahtoi olla olosi sen jälkeen?No,kuitenkin matkanmäärä minustakin hyvä pohja jo tuo.Itse olen marathonin juossut hiljattain.On siinä vaan eroa.Enemmän kuin kuvittelin.Silti siinä 2 tunnin yö unella ja hyvin helteisellä kelillä tuli suoritettua..
- :)))
No kyllä onnistui se juoksu Tukholmassa:)))
Aikaa meni 5.20 ja ei kauhean pahalta tuntunut se lopuu 12 kilsaakaan. Toki jalat kipeytyi, mutta juoksin varman päälle enkä kiristänyt vauhtia vaikka välillä mieli teki. Helle näytti kaatavan juoksijoita ja ekaa maraa juostessani en uskaltanut riskeerata.
- Pömpeli ;D
No se on kyllä se semmonen laji että siinä hiki tulleepi
- Pömpeli ;D
Ja semmonen jösses hommeli että huhhuh :P kyllä herratki piereskellllllleee ootete kyllä aika homppeleita :DD
- Pömpeli ;)......
no niin kyllä huh huh hikiä kyllä piisaa XD
- Pömpeli ;D
Ja älkää sitte ihmetelkö näitä kommenttejä join vähä
- Kurko
Hommppeleitapa hommppeleita mitäpä muutakaa :D
- Iso poika !
Mitäs mitäs pikkulapset kommentoimassa soosoo !!
Miksei onnistuisi? Kilpailussa 42km menee helposti samaan aikaan kuin kevyellä lenkillä 30km. Sinänsä ei edes ole tarpeellista tehdä maratonin kestoa pidempiä pitkiä lenkkejä.
- Anonyymi
Koetapa juoksukoulun kautta.
Mikolta vinkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809