moi. onko kellään tästä kokemuksia,ei löytyny mitään keskustelua asiasta. Telewell TW-EA514 ADSL2
modeemi vaihtoon
8
112
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Mitä tietoa kaipailet?
- kyseliä.
moi. yleensä tietoa,toimiiko hyvin,käytettävyys,asentaminen ja niin edelleen. minä en näistä koneasioista tiedä oikein mitään.
- sindee
moro. mulla melkein samanlainen modeemi mutta mulla on: telewell tw-ea501 adsl modem .
eilen lakkas toimimasta ja soneralta jonka kautta siis netti on niin sanovat että modeemi on paskana kun on niin vanhakin jo. kannattas kuulemma vaihtaa uudempaan. mutta tänä aamuna modeemi toimikin taas ihan hyvin. :o soneralta olivat ilmeisesti jotain juttuja tehneet.
Niin kannattaako meijän vaihtaa modeemi nettitikkuun?
Ja sanovat että koneen hidastelut johtuu kuulemmas kans tosta modeemista.
En halua joutua pettymään nettitikkuun jos se ei sitten toimikaan samoilla nopeuksilla kuin laajakaista.
Vastatkaa jookosta!:) sindee kirjoitti:
moro. mulla melkein samanlainen modeemi mutta mulla on: telewell tw-ea501 adsl modem .
eilen lakkas toimimasta ja soneralta jonka kautta siis netti on niin sanovat että modeemi on paskana kun on niin vanhakin jo. kannattas kuulemma vaihtaa uudempaan. mutta tänä aamuna modeemi toimikin taas ihan hyvin. :o soneralta olivat ilmeisesti jotain juttuja tehneet.
Niin kannattaako meijän vaihtaa modeemi nettitikkuun?
Ja sanovat että koneen hidastelut johtuu kuulemmas kans tosta modeemista.
En halua joutua pettymään nettitikkuun jos se ei sitten toimikaan samoilla nopeuksilla kuin laajakaista.
Vastatkaa jookosta!:)eikä kone modeemista hidastu, nettiliikenne saattaa hidastua.
ei toimi nettitikku samoilla nopeuksilla eli kuten otsikossa sanoin.......- kaverille
harrastelijakirurgi kirjoitti:
eikä kone modeemista hidastu, nettiliikenne saattaa hidastua.
ei toimi nettitikku samoilla nopeuksilla eli kuten otsikossa sanoin.......kävi niin, hidastui ihan olemattomiin.
soitti tukeen ja siellä ihmeteltiin, että noinkin kauan on vielä pelannu.
laittoivat liian pitkän (modeemiin tulevan/lähtevän?) piuhan syyksi.
siitä on kuulemma maininta ao. laitteen manualissa.
laitteen merkkiä tai mallia en muista. kaverille kirjoitti:
kävi niin, hidastui ihan olemattomiin.
soitti tukeen ja siellä ihmeteltiin, että noinkin kauan on vielä pelannu.
laittoivat liian pitkän (modeemiin tulevan/lähtevän?) piuhan syyksi.
siitä on kuulemma maininta ao. laitteen manualissa.
laitteen merkkiä tai mallia en muista.perusteella tuo johdon pituus on melkolailla fuulaa. studiolla on pisin n 30 metriä eikä ongelmia.
ja netti hänellä hidastui eikä kone. ne ovat kaksi eri asiaa.- minä-kin
harrastelijakirurgi kirjoitti:
perusteella tuo johdon pituus on melkolailla fuulaa. studiolla on pisin n 30 metriä eikä ongelmia.
ja netti hänellä hidastui eikä kone. ne ovat kaksi eri asiaa.luulin, että puppua syöttävät. kaveri katsoi laitteen manuaalia ja siellä oli maininta johdon max.pituudesta.
en sitte tiiä mikä oli oikea syy mutta modeemi hidastui, lakkas suurinpiirtein toimimasta ja uus modeemi oli hankittava. alkoi workkimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727