Evolutionistibiologi

jb

13

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roskabottirobotti
    • jep jep

evoluutiolla ei ole moraalia, jos olisi sillä olisi se että yhteistyöhön kykenevät pärjäävät parhaiten, hän ei ilmeisesti kyennyt yhteis työhön

• viksumpi

ammatti-ihmisenä sanoisin että tyypillinen psykopaatti. Näitä löytyy aatepohjasta riippumatta joka lähtöön. Psykopaatit ovat usein ikävällä tavalla epäsosiaalisia narsisteja, ja siksi tämäkin alallaan huipputaitava joutui epäsuosioon yhteisössään. Ja varmaan viimeiseen asti vannoo itselleen oiken tehneensä. Huh, kaikkea se evoluutioteoriaan uskominen tuottaa! Siis häntä ohjasi evouskonto, muita psykopaatteja mikä milloinkin.

• luonnonvalintaa?

niin?

• miina äkkkimutka

Kyseessähän oli silkkaa luonnonvalintaa.
        Vai millä muulla tavalla väität biologin saaneen murhaavat geeninsä?

• jiibeen
        miina äkkkimutka kirjoitti:

Kyseessähän oli silkkaa luonnonvalintaa.
        Vai millä muulla tavalla väität biologin saaneen murhaavat geeninsä?

vastausta. josko siltä tulisi jotain vielä tyhmempää näppäimistöltä internettiin.

• Apo-Calypso
        jiibeen kirjoitti:

vastausta. josko siltä tulisi jotain vielä tyhmempää näppäimistöltä internettiin.

Ei tarvitse. Miina Äkkitollo on yksi valehtelevan vajakin sivupersoonista.

• Harras kristitty.

Jumala käytti tuota naista omiin tarkoituksiinsa. Evoluutio on satua.

• Totta Mooses

lävistää uhrinsa seipääseen ja laittaa auringon paisteeseen kärventymään, jolloin jumalan suosio olisi ollut täydellinen?

• Mr.K.A.T.

Hänhän opetti anatomiaa. VArmaan se nyt kielletään kristillisissä kouluissa sen opetus.
      Kuten myös matematiikan opetus kun hoksaavat että pommittaja Unabomber oli matematiikan tohtori.

• il.i

Monet nerot ovatkin muissa asioissa hulluuden partaalla!
        Neroista suuri osa on henkisesti sairasta porukkaa!

• hirvinautaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4815
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2637
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1999
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1758
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1567
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe