SWISS-Lotto KOMISSION
Lotto SÄHKÖPOSTI äänestyskierroksella PALKINTO 2010
Sinulla on myönnetty summa £ 750,000.00 puntaa Sveitsin-Lotto
Satelliitti Software email arvonnassa Sähköpostiosoitteet ovat valittu
satunnaisesti Software powered by internetin välityksellä maailmanlaajuisesti
Verkkosivut ovat luokiteltu seuraavasti:
"" Asia
"B" Eurooppa
"C" Pohjois-Amerikka
"D" Etelä-Amerikka
"E"-Afrikka
"F" Australian
Sähköpostiosoitteesi kuului niihin valittiin tänä vuonna
SWISS-Lotto Satelliitti arvontaan. Ja tämä myynninedistämistarkoituksessa ohjelma on ylpeänä
sponsoroi SWISS-Lotto organization.Your sähköpostiosoitteen
sen Ref numero 5, 7, 14, 17, 18, 43: Sarja 10, ja näin ollen voitti
arpajaiset "E"-kategoriassa.
Olette siis hyväksytty kertakorvauksena maksaa £ 750,000.00
Puntaa. Huomaa, että onnekas voittaa numero kuuluu meidän Afrikkalainen Vihko edustaja luokiteltu edellä. Kun tämä otetaan huomioon, Afrikkalainen Fiduciary Pankki on teidän voitti palkinnon £ 750,000.00 GBP
käsitellään ja suorittavat maksun sinulle heti kun välitämme
tiedot heille.
K-SWISS-Lotto organisaatio. Sähköpostiosoitteen
sen Ref numero 5, 7, 14, 17, 18, 43: Sarja 10, ja näin ollen voitti
arpajaiset "E"-kategoriassa.
Voit tiedoston sinun väite, ota yhteyttä Afrikkalainen Fiduciary Bank:
STERLING BANK NIGERIA
E-mail: [email protected]
Tel: 234 806 672 6842
Alla olevat TIEDOTUS pankille maksujen käsittelyyn.
1. Täydelliset nimet:
2. Kansallisuus:
3. Syntymäaika:
4. Sukupuoli:
5. Siviilisääty:
6. YHTEYSTIEDOT OSOITE:
7. Puhelinnumero:
8. AMMATTI:
9. TÄMÄ MAA:
10.Draw lukumäärä edellä:
Nämä tiedot helpottavat siirtämistä oman voittojen välttämiseksi
tarpeettomia viivytyksiä ja ongelmia.
Kaikki Vastaus tulee suunnata maksaa pankkiin (
[email protected]) ei lähetä info pankkiin
johtaa hylkäämiseen
Van Norris
Online Games johtaja
SWISS-Lotto
Copyright © 2010 swisslotto! Kaikki oikeudet pidätetään!
Hurraa nyt lähti köyhyys kerralla!!
Voitin 750,000 puntaa!
35
1189
Vastaukset
- Kyllä..
tuolla huijauksella pääset viimeisistäkin rahoista.
- Lahtari Ari
Vastasin ja annoin tietoni, mutta tilini numeroa en vielä antanut. Pankissa vastattiin, että homma on aivan rehellinen ja uskon siihen. Minulta ei ole rahaa pyydettykään, joten missä muka huijataan?
- .
Lahtari Ari kirjoitti:
Vastasin ja annoin tietoni, mutta tilini numeroa en vielä antanut. Pankissa vastattiin, että homma on aivan rehellinen ja uskon siihen. Minulta ei ole rahaa pyydettykään, joten missä muka huijataan?
http://www.419scam.org/419-phone-2010-05.htm täältä löytyy huijaus puhelin numerot,myös kyseisen lottovoiton yhteys numero
- :)
. kirjoitti:
http://www.419scam.org/419-phone-2010-05.htm täältä löytyy huijaus puhelin numerot,myös kyseisen lottovoiton yhteys numero
Sterling Bank Warns Individuals and Businesses About Fraud
Date: 6/17/2009
Sterling Bank advises customers to beware of fraudulent attempts by criminals to obtain personal and financial information via text messages, phone, or e-mail. In many instances, individuals are led to believe that their account has been deactivated or somehow compromised and are asked to call a specific telephone number, where a recorded message instructs callers to leave their name and credit card number. In other cases, individuals are asked to click on a link to a Website.
If you receive unexpected communication from a person you don’t recognize seeking confidential personal or business financial information, it may be a fraud...
http://www.banksterling.com/aboutus/au_newsArticle.asp?ArticleID=208
Fiduciary Bank:
http://www.youtube.com/watch?v=Lvn0fH3hgeU
Sittenhän meitä on kaksi onnekasta .... sama viesti minulle myös suotiin... = )
- diesel63
Minä sain kans just sellasen sähköpostin eli nyt meitä on jo kolme ;-) Hurraaaaaaa.........
- tate77
Minulle tuli sama viesti kans! Taitaa olla huijausta!
- Ich Swiss Nicht
Pääsisimme hetkeksi eroon sinunkin idiotismiltasi, kun Lahtarilla riittäisi puuhaa pennostensa takaisin haalimisessa.
- Liisa-Maria Runqwist
heti luottokortin tiedot tuonne nigeriaan, vaikuttaa todella luotettavalta hommalta. Onneksi olkoon voitostasi!
- Tavis vain
Viitsisikö joku ystävällisesti laittaa Astridin tiedot tuonne? Tai onko sekään hyvä ratkaisu?
Meillä veronmaksajillahan se(kin) kuitenkin maksatettaisiin, niinkuin kaikki touhut? - vippa53
Minä myös sain samanlaisen s-postin tänään. Huijausta se on.
- Pete kaks
75 donaa tuli tännekin. Elisanet. fi osoitteeseen...
- 24
on tullut muutama voitto, tais olla ihan 1000000£ joku niistä. En ole vielä viitsinyt lunastaa kun ei ole ollut puutetta käteisestä.
tuon 750.000 lisäksi! British National ilmoitti siitä minulle itse:
Your email address has won,£1,000,000Pounds,in the on going UK promo.
provide us your
Names___
Tele___
Age___
Address___
occupation___
country___
Mr.Greg Peterson
Tel: 44 704-571-0545
Email:[email protected]- zarzar
Tänään tuli kolme mailia, olen voittanut yhteensä 1 750 000 puntaa. Alan nyt miettimään, mihin ne kaikki rahat laitan :-)
- MansenEmma
zarzar kirjoitti:
Tänään tuli kolme mailia, olen voittanut yhteensä 1 750 000 puntaa. Alan nyt miettimään, mihin ne kaikki rahat laitan :-)
Onko tuo totta? Onks sulla mitään tietoo siit?
- MansenEmma
Minäkin sain tuon, ja olen 14-vuotias tyttö.. Isä sanoo että en saa antaa mitään tietojani tonne.. Uskon tietysti isää, mutta mielitekis lähettää tietoni sinne (:
- Hehee!
Koska olet tyhmä... eikun tuhma tyttö, niin lähetä vain tietosi sinne Nigeriaan.
- elsa mamma
jee mullaki onni potkas ja 750,000 puntaa tilillä :P
- PENTTI-EINARI TURUST
KANNATTAA LAITTAA TIEDOT TONNE!
NYT OON RIKAS MIES KUN SAIN VIIME VUONNA VASTAAVAN TYYLISEN KIRJEEN JA SAIN VOITTONI, 100 000 DOLLARIA!- KALEVI KUSEVI
AIVAN SAMAA MIELTÄ PENTTI EINARI,KANNATAN TIETOJEN LUOVUTTAMISTA
- Taru81
Minäkin olen saanu sieltä viestin, aikas epäilyttävää... Uskaltaako luottaa?
- PENTTI-EINARI TURUST
TOTTA KAI USKALLAT!
- PENTTI-EINARI TURUST
PENTTI-EINARI TURUST kirjoitti:
TOTTA KAI USKALLAT!
SINUSTA TULEE RIKAS!
- Alpotoope
sain houkuttelevan tarjouksen arvonnasta, jossa voisin voittaa jopa miljoonan. Annoin tietoni, sain päivittäin uusia viestejä, joissa vain pyydettiin vahvistamaan osanotto. Kyllästyin parissa viikossa odotukseen ja klikkasin sen jälkeen saapuneet sähköpostit, pari kappaletta päivässä, roskiin. Sitten viestitys loppui ja samoihin aikoihin kuulin yhdeltä kaverilta, että hän oli voittanut 275,000 dollaria, kun sinnikkäästi oli pysytellyt mukana leikissä.
- Miss Mossad.
Näistä afrikan jättivoitoistahan kerrottiin jo muutama vuosi sitten. Toivotan yhtä paljon onnea kuin edellisille voittajille!
- ?
Hä
- Noihin kannattaa
vastailla ja keksiä kaikkia kivoja nimiä Atte Apinaa, Kauko Vainiota yms. Nigerialainen ei vastavedätystä välttämättä ymmärrä ja sehän aiheuttaa kusettajalle itselleen lisätyötä karsia karstaviestit veks.
- asfawtfga
Juu, mä oon tänää voittanu 100000£ yhteensä sähköpostista, en mäkään jaksanu lunastaa viel ku on muutama femma taskus
- petri.rautiainen
Sain saman viestin 19.7. sähköpostiini 18.7. päiväyksellä. "Olet voittanut 750000 puntaa Swiss Lotossa". Samantapaisia viestejä on tullut aikaisemminkin.
Kaikista eniten asiassa ihmetyttää se, kuinka olen voinut voittaa, koska en ole lähettänyt mitään osallistumisilmoitusta enkä maksanut pelistä centtiäkään. Se puhuu jo huijauksen puolesta. Toinen asia, mistä käy ilmi kyseessä olevan huijaus, ovat internetin sivuilla viimeaikoina julkaistut kirjoitukset. Ihan rikospoliisia myöten on aktivoiduttu kirjoittamaan, koska tapauksia on viimeaikoina ollut niin paljon, että aina joku niihin lankeaa. Rikospoliisista varoitetaan, että, jos tällaisia viestejä tulee omaan sähköpostiin, niihin ei saa mennä vastaamaan. Aina tulee kuitenkin uusia tapauksia ja asiakkaita, joille tämä on aivan vieras asia ja he siihen enesimmäisenä narahtavat. totuus on se, jos menet antamaan sinne henkilötietosi , jota he pyytävät voiton maksamista varten, et ikinä saa voittorahoja, vaan sieltä päin alkaa tulla itselle laskuja ja korvausvaatimuksia. kun asia etenee riittävän pitkälle, alkaa kiinnostaa luottokorttisi numero. He saattavat ostaa kaikennäiköistä roskaa nimiisi. Pian sinulle on saattanut kertyä sadantuhannen euron lasku. Jos näin pitkälle pääsee menemään, usein ainoa keino on velkasaneeraus. Saatat menettää koko omaisuutesi.
Tätä rikollista toimintaa tiedetään jatkuneen ainakin vuodesta 1989 asti. Tekijää on vaikea saada kiinni, koska se muuttaa koko ajan laittomasti nimeään ja toimii väärillä henkilötiedoilla. Nyt tietokoneaikana sähköpostin vaihtaminen pienin väliajoin on yleistä. Heidän kiinni saanti on käytännössä mahdotonta.
Aiheesta löytyy tarkempaa tietoa Googlen sivuilta "Swiss Lotto" tai "Swiss Lotto ja huijarit" nimikkeillä.
Olen valmiskommentoimaan aiheeseen liittyvää asiaa ja kertomaa siltä osin kuin itsellä on siitä tietoa. - Erklapjp
petri.rautiainen kirjoitti:
Sain saman viestin 19.7. sähköpostiini 18.7. päiväyksellä. "Olet voittanut 750000 puntaa Swiss Lotossa". Samantapaisia viestejä on tullut aikaisemminkin.
Kaikista eniten asiassa ihmetyttää se, kuinka olen voinut voittaa, koska en ole lähettänyt mitään osallistumisilmoitusta enkä maksanut pelistä centtiäkään. Se puhuu jo huijauksen puolesta. Toinen asia, mistä käy ilmi kyseessä olevan huijaus, ovat internetin sivuilla viimeaikoina julkaistut kirjoitukset. Ihan rikospoliisia myöten on aktivoiduttu kirjoittamaan, koska tapauksia on viimeaikoina ollut niin paljon, että aina joku niihin lankeaa. Rikospoliisista varoitetaan, että, jos tällaisia viestejä tulee omaan sähköpostiin, niihin ei saa mennä vastaamaan. Aina tulee kuitenkin uusia tapauksia ja asiakkaita, joille tämä on aivan vieras asia ja he siihen enesimmäisenä narahtavat. totuus on se, jos menet antamaan sinne henkilötietosi , jota he pyytävät voiton maksamista varten, et ikinä saa voittorahoja, vaan sieltä päin alkaa tulla itselle laskuja ja korvausvaatimuksia. kun asia etenee riittävän pitkälle, alkaa kiinnostaa luottokorttisi numero. He saattavat ostaa kaikennäiköistä roskaa nimiisi. Pian sinulle on saattanut kertyä sadantuhannen euron lasku. Jos näin pitkälle pääsee menemään, usein ainoa keino on velkasaneeraus. Saatat menettää koko omaisuutesi.
Tätä rikollista toimintaa tiedetään jatkuneen ainakin vuodesta 1989 asti. Tekijää on vaikea saada kiinni, koska se muuttaa koko ajan laittomasti nimeään ja toimii väärillä henkilötiedoilla. Nyt tietokoneaikana sähköpostin vaihtaminen pienin väliajoin on yleistä. Heidän kiinni saanti on käytännössä mahdotonta.
Aiheesta löytyy tarkempaa tietoa Googlen sivuilta "Swiss Lotto" tai "Swiss Lotto ja huijarit" nimikkeillä.
Olen valmiskommentoimaan aiheeseen liittyvää asiaa ja kertomaa siltä osin kuin itsellä on siitä tietoa.Sain myös ilmoituksen että olen voittanut Italian lotossa 25000000 USD. Voitto perustui satunnaisesti sähköpostiosoitteista suoritettuun arvontaan. Asiasta ilmoitti minulle SULER KOMAN niminen henkilö,
joka pyysi minulta yhteistietoja voiton maksamiseksi. Ensimmäisessä viestissä hyvin vakuuttavasti annettiin
jokin DTFG numero sekä arvontalipukkeen sähköinen numero. Sulerin nimen syöttäminen googleen selvitti
tilanteen kyllä välittömästi. Minua jäi vaan ihmetyttämään miten avoimesti nämät huijarit voivat toimia.
Heidän tietonsa, kuten puhelinnumero ja sähköpostiosoite olivat aitoja ja jäljitettävissä. Eikö lainssäädännöstä todellakaan löydy keinoja näitten konnien kiinnisaamiseksi.
- veccu6666666666
mä voitin brittish lotterystä 3.400.000 eur. lähetin kaikki tiedot ja pankkitilin nron ja pyysin vielä asappina että ehtis viikonlopuks vähä juhlimaan. sitte tuli asianajomaksut joita en todellakaan lähtenyt maksamaan. tiliäni ei voi käyttää muut kuin minä. kysyin pankista onko mahdollista että tiliäni pääsisi joku muu käyttämään , kertoivat tietysti että, eti se ole mahdollista. kysyin että, kuka vastaa siitä tai korvaa sen jos näin tapahtuu, pankki vastasi että, heillä on tietyt periaatteet tilinkäytöstä joten he on vastuussa
- PETRI PERKELE
Jos vielä tulee noita paskaviestejä, niin vastaan sellaisilla nimi- ja osoitetiedoilla, että niitä saa kissojen ja koirien kanssa hakea.
- Miljonääri
PETRI PERKELE kirjoitti:
Jos vielä tulee noita paskaviestejä, niin vastaan sellaisilla nimi- ja osoitetiedoilla, että niitä saa kissojen ja koirien kanssa hakea.
ON tullut jo monet mljoonapunnan voitot. Sähköpostiliitteitä iso määrä , joita en ole avannut. Tarkistin muutamat avontanumerot, joilla olin muka voittanut, nille päiville oli kokonaan eri numerot arvottu. Kirjeenvaihto loppui kun ilmoitin, että tulen hakemaan voittosumman henkilökohtaisesti ilmoittamastanne pankista. Näin kansalaisia yritetään huijata.
Nimimerk. Miljonääri
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637