Joo kyllä karhusen joupo oli karski. vihollisverellä vaan lämmitti itsensä ja ohjaamon. toisaalta löfingin tapsa oli kanssa melkoinen. se veti pakoputket mersusta ohjaamoon ja piti sen kuumana. istui itse ohjaamon katolla ja veteli ompelulangoilla peräisintä. sille muuten tuli 50 maavoittoa ja 2 iliman voittoa.
Joo kyllä karhusen joupo oli karski. vihollisverellä vaan lämmit
9
79
Vastaukset
- iouyrefw
Illu se oli kaikista kovin. Se laittoi bensan talvella lähtiessä palamaan siiville ja ohjaamoon aj sitten perkeleesti päin inhaa itää.....
- liuytr
Mulle yksi lentäjä kertoi 70-luvulla, että pelkkä Mannerheimin sanonta, "ettei ota tuppea esille -jos ei ota miekkaakin" lämmitti koko lennon niin kovasti, että kerrankin piti Ilmalaan laskeutua lasit sulina.
- Varmaa tietoa.
Mulle taas kaksi lentäjää kertoi jo 50-luvulla sellaista,ettei sitten kannata uskoa sitä skeidaa,mitä vihervasurit aikoinaan tulevat sotahistoriastamme kirjoittelemaan.
Ja täytyy sanoa,että he olivat oikeassa.
He olivat olivat oikeassa myös siinä,että Puna-armeijan hävittäjälentäjilllä oli aina pappi tuskassa.
Aivan kuten Stalinillakin oli.
- harmittaa vieläkin
Hienoa että t-kadun mutantit ovat selvinneet vaalien järkytyksestä. Oli se monille suomalaisillekin kova pala kun Moskovan oma mies Väyrynen ei päässyt Suomen presidentiksi. Ei auta itku, mutta hyvät naapuruussuhteet kestävät suuriakin kolauksia! Nyt ei taida olla enää toivoa Karjalan palautuksesta?
- lkijrdefsghjkih
evakkojen pitää kuulemma aina kesäisin pitäjäpäivillä rutsata, jotta lentäminen onnistuu?
- päiviopettaja
Korjaan aloittajan nimivirheitä po Karhusen Joppe ja Ilmari Juutilainen.
- oliu7y5rt4ewq
Et sitten tiennyt oikeaa nimeä Tapani Löfingille?
- päiviopettaja
oliu7y5rt4ewq kirjoitti:
Et sitten tiennyt oikeaa nimeä Tapani Löfingille?
Ei ole mun Korkkareissa mainintaa!
- iuyrt5ewqerytuio
Väitetään Jopen ensin kuulustelleen lennon aikana viholliset niin kuumiksi, että kiehuivat. Sitten olikin helppo ruiskuttaa veri pitkin ohjaamoa. Kyllä tarkeni lentää kotiin taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532