olen huomannut tähän aiheeseen liittyvistä keskusteluista sen että miehet ja naiset käyvät "sotaa" keskenään.
miehet väittävät olevansa parempia ja fiksumpia ja naisten pitäisi hyväksyä se.
naiset taas haukkuvat miehet idiooteiksi joista ei ole mitään hyötyä.
miksemme pysty tajuamaan että olemme tasa-arvoisia ?
kumpikaan sukupuoli ei ole toistaan parempi tai huonompi.
kumpaakin sukupuolta tarvitaan lajin jatkamiseen ja suojelemiseen.
yhteistyö takaa lajin menestymisen (eläimet ovat sen meitä paremmin tajunneet :D)
mitä jos lopetamme IDIOOTTEINA olemisen , ja hyväksymme luonnon lain ?
yhteistyö on voimaa , kumpaakin tarvitaan.
miehet vs naiset
4
146
Vastaukset
- mncvskj
Kyllähän tavallinen ihminen tuon ymmärtää, mutta feministeille ja muille se ei näytä menevän jakeluun.
- caught in a mosh
Ollaan molemmat ihan yhtä fiksuja mutta me miehet ollaan tyhmempiä,kun vain meidän ON PAKKO mennä armeijjaan.Meidän pitäisi myös päästä nuorempina eläkkeelle,kun me keskimäärin myös kuollaan paljon nuorempina.
- mitä mieltä tästä?
Itse olen ihmetellyt miehiä, jotka vertaavat itseään naisiin pitämällä itseään älykkäämpinä. Miksi eivät vertaile itseään muihin miehiin. Varmaan sen takia että eivät löydä sieltä oman tasoista (ovat häntä parempia), ja kuvittellut pärjäävänsä vertailussa naisille, jotka on määritellyt huomattavasti alemmalle tasolle kuin miehet. Vertailu kertoo vain huonosta itsetunnosta, arvokkuuden ja tarpeellisuuden tunteen puuttumisesta.
- _reiska
Miehet ja naiset ovat ennen kaikkea erilaisia. Molemmilta löytyy ne omat osaamisalueensa. Näin ollen sukupuolten väliset vertailut todellakin ovat hölmöjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701