Esiluettuja kirjoituksia kuten

Neuvostoliitossa

ja DDR:ssä se on Suomi 2012.

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Insinööri:
    • ai nyt vasta? :)

      Minulla ennakkosensuuri on ollut käytössä jo ainakin 3 vuotta, jos kirjoitan jotain poliittisesti liian arkaa niin pallot vain pyörivät tällä sivulla eikä mitään tapahdu.

      Samaan tapaan tekniikka toimii Alma Median sivuilla, kuin täällä Allerin sivuilla. Hesarin sivuilla onkin sitten tekniikkaa enemmän ja olen huomannut Sanoman tekevän yhteistyötä Googlen kanssa.

    • Tosi on

      Kyllä rinkulat pyörii jo nimerkin kirjoittamisen jälkeen ja laskutehtävän jälkeen pyörii jo kaksikin rinkulaa.

      • voirinkulat...

        Tuon takia mä olenkin alkanut kirjoittaa ensin laskutehtävän ja sitten vasta nimimerkkikenttään jotakin kirjaimia, koska "rinkula" alkaa pyöriä heti nimimerkkikenttään jotakin kirjoittamisen jälkeen.:D Häiritsee se pyörivä "rinkula", kun viestiä ei ole vielä edes postattu.

        :/

        Kaikkein surullisin olen siitä, että osa kaikkein humaaneimmista ja tyylikkäimmistä vaatimatonta ystävällistä mielipidettäni kulloiseenkin asiaan kuvaavista ja sadan varmasti neutraaleista teksteistäni on sensuroitu. On ollut kauhean ärsyttävää ensin tunti hioa verbaalisesti timanttista tekstiä ennen postaamista ja sitten nähdä, että rinkula jää "pyörimään", mutta viesti ei mene läpi...


      • trollien määrä
        voirinkulat... kirjoitti:

        Tuon takia mä olenkin alkanut kirjoittaa ensin laskutehtävän ja sitten vasta nimimerkkikenttään jotakin kirjaimia, koska "rinkula" alkaa pyöriä heti nimimerkkikenttään jotakin kirjoittamisen jälkeen.:D Häiritsee se pyörivä "rinkula", kun viestiä ei ole vielä edes postattu.

        :/

        Kaikkein surullisin olen siitä, että osa kaikkein humaaneimmista ja tyylikkäimmistä vaatimatonta ystävällistä mielipidettäni kulloiseenkin asiaan kuvaavista ja sadan varmasti neutraaleista teksteistäni on sensuroitu. On ollut kauhean ärsyttävää ensin tunti hioa verbaalisesti timanttista tekstiä ennen postaamista ja sitten nähdä, että rinkula jää "pyörimään", mutta viesti ei mene läpi...

        on aika lailla verrannollinen palstan sensuurin tasoon. Täälläkin on tämä mennyt niin, että kun palstalla alkaa syntyä järkevämpää keskustelua niin turhien aloitusten määrä kasvaa.

        Tästä syystä palstaa trollataan.


      • Tosi on
        trollien määrä kirjoitti:

        on aika lailla verrannollinen palstan sensuurin tasoon. Täälläkin on tämä mennyt niin, että kun palstalla alkaa syntyä järkevämpää keskustelua niin turhien aloitusten määrä kasvaa.

        Tästä syystä palstaa trollataan.

        Olen huomannut saman asian nostetaan ikivanhoja juttuja esiin ihan vain tarkoituksena sotkea keskustelua.


    • Tosi on

      Tehkääpäs Soneran Nopeustesti koneellanne, niin ihmeesti alkaa löytyä nopeutta taas. Saa nähdä miten kauan toimii tällä nopeudella.

    • Minulla kävi aiemmassa kämpässä hauska "sattuma", kun Soneran 2 megan ulostuleva kaista muuttui 3,4 megaiseksi. Tapahtuman aikaan tutkin erityisesti vaihtoehtoisia tapoja tuottaa energiaa.

    • Tosi on

      No niin taas alkoi rinkulat pyöriä reilut 1½ tuntia pelasi kunnolla. Täytyypä tehdä taas nopeustesti paraneeko kuten viimeiksi kävi.

    • Tosi on

      No taisipa taas korjautua, miksiköhän näin käy? Onko Sonerall sormet pelissä vai kenellä?

    • valvottu maa

      Soneralla olisi ainakin lain mukaan mahdollisuus valvoa asiakkaansa liikennettä, mutta niin on myös poliisilla ja Europolilla, NSA/jenkit käyttävät takaovia.

    • Tosi on

      Sotkeekohan tuo Nopeustesti jotenkin niiden vehkeitä vai mistä se johtuu, että testin tehtyä se alkaa toimia normaalisti tämä palsta?

    • Up

      Up.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe