*ttu te feministien vastustajat olette ajastanne taas säälittävästi jäljessä ...
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2012020415164251_jk.shtml
Rumat, tiukkapipoiset feministit?
19
144
Vastaukset
- 30
Yeah, tämäm palstan pikku luuserit eivät feminismin ilmenemismuodoista määrää nyt eivätkä tulevaisuudessa :D
- Palpatiini
Aivan varmasti määrään. Olet pikku feministi minun talutusnuorassa sinäkin, etkä säälittävää kyllä edes huomaa millä kaikilla tavoin. Jokapäiväisessä elämässäsi. Ja kaikessa mitä teet.
- Olenkumiankka
Kyl mä nuzzizin kaikkii noit mimmejä tuossa kuvazza? Entä muut?
- Balbat
Palpatiini kirjoitti:
Aivan varmasti määrään. Olet pikku feministi minun talutusnuorassa sinäkin, etkä säälittävää kyllä edes huomaa millä kaikilla tavoin. Jokapäiväisessä elämässäsi. Ja kaikessa mitä teet.
Mitä sä feministi tästä tykkäät, mun pikku marionetti sätkynukke?
- 30
Balbat kirjoitti:
Mitä sä feministi tästä tykkäät, mun pikku marionetti sätkynukke?
*Nauraa*
Sori etten vaivautunut edes vastaamaan. Et ole kiinnostava, merkittävä, älyllisesti haastava tai edes provosoiva.
Miksi tuhlaisin aikaani sinuun .. :D - Palpaatti
30 kirjoitti:
*Nauraa*
Sori etten vaivautunut edes vastaamaan. Et ole kiinnostava, merkittävä, älyllisesti haastava tai edes provosoiva.
Miksi tuhlaisin aikaani sinuun .. :DVastasithan, typerä luiski. Laita sätkynukke villasukat jalkaan. Laitan sut tanssimaan polkkaa kukkopillin mukaan. Sopiiko sellainen, naurettava hyttynen? Mä nauran ja nauran ja nauran. Oma pieni sätkynukkeni, orava, syö kädestä pähkinä.
- 30 roikkuvat rinnat
30 kirjoitti:
*Nauraa*
Miksi tuhlaisin aikaani sinuun .. :D30, sinun kommenttisi täällä palstalla ovat äärimmäisen mielenkiintoisia ja älyllisesti haastavia. Varmasti kaikki ovat samaa mieltä. Pieni säälittävä feministiparka, olet yliälykäs.
- runkuti runk
Olitko sinäkin lutkamarssilla? Kiihottaako sinua paljastella yleisillä paikoilla vai nautitko vain toisten lutkien katselemisesta?
- kolkykolkytikalkkuna
30 kirjoitti:
*Nauraa*
Miksi tuhlaisin aikaani sinuun .. :D30 ei ole saanut miestä pitkään aikaan, ja tuskin saa jatkossakaan. Valitettavasti naiset kun usein kuvittelevat olevansa valikoivia. Niin ovat miehetkin, mutta eivät sitä kylillä huutele tai peräänkuuluta. Jos on hiukankaan ei-niin-kiinnosta-mutta-ok-näköinen nainen, voihan sitä aina pikkuisen nusasta ja sitten kun on purkauduttu, kääntää kylkeä (ja mieluiten vielä pieraista keventääkseen tunnelmaa). Kun mies tuollaisissa tilanteissa on saanut itsensä tyydytettyä, ei miestä enää naisen nautinto paljoakaan kiinnosta. Nainen on unohtanut sen tosiasian, että mies päättää naisen nautinnosta. Kun mies tulee, se riittää. Jos mies päättää tyydyttää naisen, mies on päättänyt että naista voi arvostaa. Jos ei, mies on päättänyt että olet helppo ja tyhmä. Aamulla sitten kimpsut ja kampsut mukaan ja menoksi, eikä mies uhraa sekuntiakaan naiseen ajatusta enää. 30 odottaa turhaan soittoa, jota ei tule. Sitten 30 toistaa saman uudestaan, koska on tyhmä. Ja sama kaava toistuu ja toistuu. 30 on ollut tyhmä. 30 ryhtyy katkeraksi. 30 ryhtyy feministiksi. 30 ryhtyy uskottelemaan itsellensä, että on kuitenkin edes älykäs. 30 ryhtyy ylikorostamaan sitä, koska sisin puskee esiin ja toteaa, että moinen uskottelu aiheuttaa ristiriidan, koska asia ei ole todellisuudessa niinkuin 30 kuvittelee ja itselleen uskottelee. 30 tekee itsestään naurettavan lapsellisen ja säälittävän ihmisriekaleen. 30, kuulostaako tutulta? 30, mua naurattaa.
- ytktykjkrker
runkuti runk kirjoitti:
Olitko sinäkin lutkamarssilla? Kiihottaako sinua paljastella yleisillä paikoilla vai nautitko vain toisten lutkien katselemisesta?
Mä näytin lutkamarssilaiselle boneria, kun kerran se näytti mulle tissit. Ok? Onko ok?
- vaikene, syntinen
1. kirje Timoteukselle 2:
9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,
10 vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.
11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä. - Jumala = 30
kolkykolkytikalkkuna kirjoitti:
30 ei ole saanut miestä pitkään aikaan, ja tuskin saa jatkossakaan. Valitettavasti naiset kun usein kuvittelevat olevansa valikoivia. Niin ovat miehetkin, mutta eivät sitä kylillä huutele tai peräänkuuluta. Jos on hiukankaan ei-niin-kiinnosta-mutta-ok-näköinen nainen, voihan sitä aina pikkuisen nusasta ja sitten kun on purkauduttu, kääntää kylkeä (ja mieluiten vielä pieraista keventääkseen tunnelmaa). Kun mies tuollaisissa tilanteissa on saanut itsensä tyydytettyä, ei miestä enää naisen nautinto paljoakaan kiinnosta. Nainen on unohtanut sen tosiasian, että mies päättää naisen nautinnosta. Kun mies tulee, se riittää. Jos mies päättää tyydyttää naisen, mies on päättänyt että naista voi arvostaa. Jos ei, mies on päättänyt että olet helppo ja tyhmä. Aamulla sitten kimpsut ja kampsut mukaan ja menoksi, eikä mies uhraa sekuntiakaan naiseen ajatusta enää. 30 odottaa turhaan soittoa, jota ei tule. Sitten 30 toistaa saman uudestaan, koska on tyhmä. Ja sama kaava toistuu ja toistuu. 30 on ollut tyhmä. 30 ryhtyy katkeraksi. 30 ryhtyy feministiksi. 30 ryhtyy uskottelemaan itsellensä, että on kuitenkin edes älykäs. 30 ryhtyy ylikorostamaan sitä, koska sisin puskee esiin ja toteaa, että moinen uskottelu aiheuttaa ristiriidan, koska asia ei ole todellisuudessa niinkuin 30 kuvittelee ja itselleen uskottelee. 30 tekee itsestään naurettavan lapsellisen ja säälittävän ihmisriekaleen. 30, kuulostaako tutulta? 30, mua naurattaa.
Kyllä 30 on älykäs. Osaahan se laittaa joka viestin perään tällaisen :D ja kertoa useimmiten, aiheesta riippumatta, että sovinisti itkee ja parkuu.
- Munat esiin
Tissit paljaaksi taas kerran. Säälittävää. Ettekö feministit keksi mitään uutta? Ei taida näillä eväin maailma muuttua, mutta feministin paljasteluvietti tulee tyydytetyksi.
- eivät keksi..
Pitäisiköhän miesasiamiestenkin ruveta paljastelemaan itseään?
Taitaisi tulla sakkoja. Itsensäpaljastelukin on sallittua vain naisille. - 30
eivät keksi.. kirjoitti:
Pitäisiköhän miesasiamiestenkin ruveta paljastelemaan itseään?
Taitaisi tulla sakkoja. Itsensäpaljastelukin on sallittua vain naisille.*Nauraa*
"Väärin paljastettu" .. no niinpä tietysti. Antifeministit ovat varsin ennalta arvattavia näissä kommenteissaan ;P - Munat esiin
30 kirjoitti:
*Nauraa*
"Väärin paljastettu" .. no niinpä tietysti. Antifeministit ovat varsin ennalta arvattavia näissä kommenteissaan ;PMiten niin väärin paljastettu? Kerro nyt ihan omin sanoin, miksi feministit vastustavat tissien näkymistä alusvaatemainoksissa ja samaan aikaan esittelevät niitä itse pitkin katuja, myös lapsiyleisölle?
Kun vauhtiin pääset, voit lisäksi kertoa, mikseivät miehet saa esitellä vehkeitään samaan malliin kadulla naisille ja lapsille, vaan se tulkitaan seksuaaliseksi ahdisteluksi. - wegggrgrerhher
30 kirjoitti:
*Nauraa*
"Väärin paljastettu" .. no niinpä tietysti. Antifeministit ovat varsin ennalta arvattavia näissä kommenteissaan ;PVäärin paljastettu? I dont think so...
- Yhteisrintama
Minäkin olen feministi ja haluan näin edistää tasa-arvoa:
http://www.lindex.com/Archive/Umbraco/1488816/w2c2r_bombshell_03.jpg
http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/- gqwegqgwqwg
boner. runk-runk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462