Kokoomus, pinnallisuutta, narsismia ja tyhmyyttä

Sdeon

Kokoomuksesta on vaikea löytää viisasta ja harkitsevaa henkilöä.
Pinnallisuutta, narsismia ja tyhmyyttä löytyy hyvin laajassa mitassa.
Myös mihinkään perustumaton hybris näkyy monissa puheenvuoroissa, ei vähiten Virkkusen "kaalijumina".

Media ruokkii koko ajan yhä voimakkaammin Kokoomuksen narsismia ja pinnallisuutta, jolloin harkinta jää jalkoihin. Politiikkaa tehdään siis mediaa varten.
Se on Suomelle tuhoisaa.

24

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoret esiin

      Kokoomuksen viisaat löytyvät kokoomusnuorista, tosin sielläkin on osa kataisen vasemmistosiipeä, mutta konservatiivikokoomuslaiset nuoret ovat sitä ainesta, jota
      kokoomus tarvitsee. Vaitettavasti kokoomuksen vasemmistosiipi yrittää kaikin keinoin estää näiden nuorten esille tuloa, koska heidän mielipiteensä eroavat monissa asioissa. Nämä konservatiivikokoomusnuoret ovat varttuneempien kokoomuslaisten mieleen ja mikä ilahduttaa on se, että heidän kannatuksensa lisääntyy myös nuorten joukossa. Nämä nuoret uskatavat tuoda mielipiteensä rohkeasti esille. Se on kunnioitettavaa!

      • Nakkeli-Korsismi

        Kokoomusnuoret tämän maan tulevaisuus?

        Lukekaas viime viikonlopun Hesarista juttu, jossa nuori vasemmistolainen ja nuori kokoomuslainen katsoivat Varasto-elokuvan ja keskustelivat siitä. Tämä nuori "koska-pakkare" mainitsi, että wahlroosia kopioiden, ettei yrityksen tehtävä ole työllistää vaan tuottaa osakkeenomistajille mahdollisimman paljon tuottoa. Työllistäminen on hänen mielestään vain sivutuote...

        Voi kiesus, eikö nämä narsistiset juustopäät oikeasti tajua, että tällainen ajattelumalli jojyaa siihen, mitätehtiin 1700-1800 luvuilla Euroopassa, silloin rahvas tarttui aseisiin ja lähti lyhentämään rikkaiden päitä tai venyttämään hampulla heidän niskanikamia..

        Tunnustakaa nyt, että Kokoomuslainen Narsismi on se syöpä, joka tulee aiheuttamaan seuraavan sisällissodan tässä maassa.

        Kun kuulet sanan Kokoomus, ei tarvitse muistaa kuin kaksi liikettä: varmistin pois, liikkuvat taakse. Tarvittaessa voit sitten aktivoida sen kolmannen verbin.

        Taistoon kansalaiset! Yhteisen hyvän puolesta!


      • Laxxos
        Nakkeli-Korsismi kirjoitti:

        Kokoomusnuoret tämän maan tulevaisuus?

        Lukekaas viime viikonlopun Hesarista juttu, jossa nuori vasemmistolainen ja nuori kokoomuslainen katsoivat Varasto-elokuvan ja keskustelivat siitä. Tämä nuori "koska-pakkare" mainitsi, että wahlroosia kopioiden, ettei yrityksen tehtävä ole työllistää vaan tuottaa osakkeenomistajille mahdollisimman paljon tuottoa. Työllistäminen on hänen mielestään vain sivutuote...

        Voi kiesus, eikö nämä narsistiset juustopäät oikeasti tajua, että tällainen ajattelumalli jojyaa siihen, mitätehtiin 1700-1800 luvuilla Euroopassa, silloin rahvas tarttui aseisiin ja lähti lyhentämään rikkaiden päitä tai venyttämään hampulla heidän niskanikamia..

        Tunnustakaa nyt, että Kokoomuslainen Narsismi on se syöpä, joka tulee aiheuttamaan seuraavan sisällissodan tässä maassa.

        Kun kuulet sanan Kokoomus, ei tarvitse muistaa kuin kaksi liikettä: varmistin pois, liikkuvat taakse. Tarvittaessa voit sitten aktivoida sen kolmannen verbin.

        Taistoon kansalaiset! Yhteisen hyvän puolesta!

        Pakko kyllä todeta, ettei Kokoomuksen porukasta kovinkaan älykästä kuvaa saa, ovat saaneet jonkin merkillisen valehtelupureman, ja jostain syystä media hehkuttaa noita todella avuttomia ajatuspläjäyksiä . . . mitä se muuten kertookaan toimittajien tasosta ;)


      • kitteytys
        Laxxos kirjoitti:

        Pakko kyllä todeta, ettei Kokoomuksen porukasta kovinkaan älykästä kuvaa saa, ovat saaneet jonkin merkillisen valehtelupureman, ja jostain syystä media hehkuttaa noita todella avuttomia ajatuspläjäyksiä . . . mitä se muuten kertookaan toimittajien tasosta ;)

        Onnistunut


      • kuri ratkaisee

        Nämä nuoret luulevat olevansa maailman napoja. Nyt uhotaan, ollaan eri mieltä puolueen kanssa, mutta jos ja kun pääsevät eduskuntaan, niin puolueen sanelupoitiikka toimii puoluekureineen. Turha kuvitella, että uskaltaisivat tuoda julki omia mieipiteitään eduskunnassa, ne torpataan heti kättelyssä. Kaikki jotka pääsevät eduskunttan alkavat ajamaan omia etujaan eli turha näiden konservatiivinuorten on puhua vasurisiivestä, koska sinne itsekekin vielä päätyvät, elleivät ymmärrä hypätä kyydistä ajoissa pois.


      • rehellisyys kaukana

        nämä nuoret osaavat jo politiikan huiputuksen alkeet,marssitetaan samanmieliset kaverit äänestämään tiettyä henkilöä ja näin varmistetaan tietty äänestystulos.

        Olipa taannoin valaiseva kirjoitus Apu-lehdessä Eurooppa-nuorista ja miten siellä äänestettiin.


    • m enee mulkerton

      Näin

      • Pesää patiolla

        Porkkanaa,pesääm patiollaa


    • lisee bensa

      Nyt

      • kani nytkyttää

        Kyllä


      • porkkanallakin
        kani nytkyttää kirjoitti:

        Kyllä

        Yritän


    • on nytkytä sale

      Nyt

    • nyt ____

      nytkytä

    • Itsekehu hanurista

      Kaikki nuo otsikon kuvaukset sopivat juuri nimimerkkiin Sdeon, joka on itsensä ylentänyt ties miksi asiantuntijaksi.

      • parantaisen jaakoppi

        Kyseisestä asiasta en tiedä mitään, mutta tässä kansiossa sanotaan, että kokoomus ei olekkaankokonaan musta, vaan ompi siellä erikoisasiantuntian mentäviä läpiä.


      • Sdeon

        Minulle on jo aikoja sitten selvinnyt henkisen ja fyysisen kapasiteettimme suuri vaihteluväli.
        Kokoomuksella ei tuota vaihteluväliä juurikaan ole.


    • se on seon

      On se

    • Selvä tämä

      Seon huoltoasemat on.

    • ohjelmankin mukaan

      Mennään

    • turhaa löpinää

      Malttia ja viisautta tarvitaan. Kokoomuksella sitä on. Näkeehän sen jo gallupluvuista, että luottamus Kokoomukseen on vahvaa.

      Ihan turhaa täällä yritätte mollata puoluetta, jolla tuntuu olevan vastuunottokykyä. Muut senkun luimistelee koettaen pitää vaan oman puolueensa etuja esillä.

      Huudelkaa sitten täällä mollauksianne, kun Kokoomus on pudonnut tuonne demareitten tasolle. Se on kylläkin vielä kaukana.

      • Mr Gallup

        Kaukana mutta väistämättä edessä.


    • ett voimoo käyttää

      Siltä näyttää

    • ei kehitystä

      Kokoomus on mielikuvapolitiikan pilvilinna. Avoimuus, oikeudenmukaisuus, vastuunkanto, demokratia...jne sanahelinää mitä Katainen mielellään viljelee kun mitään substanssia ei ole tarjota.

      Käytännössä kok-politiikka on luunkovaa etupiirivalvontaa jo rikkaiden aseman vahvistamiseksi.

      Kok on pysähtyneisyyden tae.

    • VMP patio

      VMP

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe