tässä vastaus, mutta kysymys poistettu, Hihhuli hei.

k.reppana

1.Korinttolaiskirje :
7:2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.
7:8 Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin;
7:9 mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa

Hebrealaiskirje :
13:4 Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamattomana; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee.

14

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ville.

YKSIAVIOISUUS. ( "NE KAKSI ", mAT. 19:6. ) On Jumalan säätämä avioliiton muoto
      Sen , että toisen puolison ruumis on toisen hallussa/vallassa , ja että kummankin on täytettävä velvollisuutensa toista kohtaan on tietenkin tapahduttava rakkaudesta
      ja hienotunteisesti "helläsydämellisenä " toisia kohtaan Lakihenkinen vaatiminen pilaa pilaa kaiken näissä asioissa .

• c,s.ww

Jumala EI OLE avioliittoa säätänyt eikä Jeesuskaan vaikka ole Kaanaan häissä!
        Yritä opetella välttämään kierosti luciferin opin tyrkyttämistä valehtelemalla Jumalan Nimeen!

Kahden puolison uskollisuus jne ehdot ovat heidän välinen sopimus ja avioon vihkiminen jonku papin toimesta ei ole Jumalallisuutta vaan koko hää tilaisuus on kahden suvun ja heidän kutsumien vieraiden tilaisuus jossa uuden perheeen perustajat antavat rakkautta; uskollisuutta: jne lupaukset toisilleen tilaisuudessa läsnä olevien kuullen.

Jos Lakihenkisyydellä tarkoitat nk. siviili vihkimistä niin se ei pilaa mitään muuta kuin sen että aviotuneet eivät ole liittyneet kirkollisveroja maksaviksi luciferilaisiksi lähetystyö murhien tilaajaksi ja vaikuttaa siltä, että tietyissä seurakunnissa on luciferilaisuuden sairaaloisia rituaaleja mm. perisyntiä ei Jumalan Valtakunnan kaltaisilla lapsilla ole joten lapsikaste on rikos, luciferilaisuus asettaa kummeja valvomaan kastettujen lapsien varttumista etteivät vaan palaa Jumalan Valtakunnan kaltaisuuteen ja törkeintä on vainajien kohtalo....:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

Jumalan Valtakunnan oikeuksia ei ole luciferilaisille annettu joten murhaajille, pedofiileille ja vainajia raiskaaville EI EDES RIKOLLISTEN rippi ja salarippi isät OLE OIKEUTETTUJA JAKAMAAN SOVITUKSIA RIKOKSISTA.
        Suomen Lain noudattamisesta EI OLE luciferilaisiakaan vapautettu.
        luciferilaisten nekrofili rikollisuudesta harvoin kirjoitetaan mutta ilmeisesti salarippi rikollisuudella on tehonsa!

psykopaatti on:
        -luonnevikainen,
        -luonnehäiriöinen
        -sosiopaatti
        Ja uskontunnustuksen antaneet ovat itsensä tunnustaneen tällaisiksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

Mikään Laki ei ole antanut luciferilaisille oikeutta päättää milloin Lait ovat voimassa ja milloin rikoksista on ilmoitettava esim. poliisille; mm. murhaajien, pedofiilien jne rikoksia ei rippi ja salarippi isäm rikollinen toiminta ole sallittua niiinkuin teuta luciferilaisena tässä opettaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-54108394
        Teuta
        22.4.2011 18:39
        EI SE NOIN MENE , NOISSA TAPAUKSISSÄ ON MAALLINEN LAKI AINOA MAHDOLLINEN , SE ON
        SIINÄ ETTÄ SE SYNTI ON ALKANUT KAIKERTAA JOKAISTA SELLAISTA SYNNIN TEKIJÄÄ JOLLA ON
        PERIAATTEESSA VIELÄ PUHTAAT PAPERIT , JA
        HÄN HALUAA SALASSA TEHDÄ RIPPIISÄNSÄ KANSSA
        TUNTONSA PUHTAAKSI , SIIS NIIN ALKUVAIHEESSA
        ETTÄ SE ON VIELÄ MAHDOLLINEN .
        SITTEN KUN PIENIKIN VIHI ON MENNYT ULKOPUOLISILLE EI OLE MAHDOLLISTA KOSKA
        ON VARMASTI SELVÄ ETTÄ ASIA TULEE JULKI .
        NO SIINÄKIN TAPAUKSESSA ETTÄ EULEE JULKI ON
        OMATUNTO PUHDISTETTAVA ,JA RANKAISTUKSET
        KÄRSITTÄVÄ , SIIS MAALLISET OIKEUS ASTEISSA
        MÄÄRÄTTY , EI VOI MITÄÄN.

Suomen Laki kieltää rikollisen/rikollisten suojaamiset:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen

• su

k.reppanalle.
      Sen muuten tietävät ateistitkin, ettei aviovuoteeseen kolmea mahdu.
      Ja sitten Jumala rankaisee myös lastensa raiskaajat, ja aviopuolison hakkaajat, niin miehet kuin naisetkin.

villelle. Tuntuu joskus, että se ruumis annetaan toisen valtaan kummaltakin puolen vain sen vuoksi, että naitattaa.

Silloin vasta on antanut ruumiinsa toisen valtaa, jos siitä saa maksun.
      Toinen menettää rahaa, toinen ostaa sillä leipää.

• Jumala ompi linnamme

Huomenta ystävät....

Kyllä Jumala haluaa, että kunnioitamme aviopuolisoa näissäkin asioissa ja hellästi kohtelemme...
      Miehen ja naisen, jotka Jumala on yhdistänyt avioliittoon väliset sänkykammariasiat eivät kuulu kenellekään muulle kuin heille kahdestaan...
      Seksi on Jumalan luoma asia, eikä mitään hävettävää siinä ole, Jumala suo tämänkin nautinnon ihmiselle, kun se tapahtuu Hänen määräämissään rajoissa...siis avioliitossa...terveellä pohjalla ja lähimmäistä kunnioittaen...
      Avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä Jumalan edessä.
      Itse olen siihenkin syntiin langennut, mutta saanut Jumalalta anteeksi Jeesuksen ristintyön tähden, kun olen siitä parannuksen tehnyt.
      Kiitos Herralle Hän kuuli ja antoi anteeksi.

Siunausta itsekullekin uuteen armonpäivään....

• Ville.

OLiko portto Raahab tälläinen , se joka otti luvatun maan tutkijat luokseen
      kätki heidät auntonsa , (vapaasti muistellen Joosua Kaleppi) He kertoivat
      Rahapille uskosta , ja tämä uskoi , kun Jerikon miehet etsivät heitä , eikä
      löytäneet , kähtivät pois , Ja aamuyöllä Rahab auttoi korissa miesten kanssa
      Joosuan ja Kaalepin alas muurilta , Rahabin asunto oli muurin kupeessa .

Myöhemmin tämä portto ja hänen perheväkensä pelastettiin , ennen kuin
      Jerikon Muurit sorrutettiin ja asukkaat tapettiin, Herren tiet on ihmeelliset .
      uskotkosu. sen Herralle ei ole mikään mahdaton , ihmiselle on koska .
      iminen tekee omia sääntöjä ja lakeja , jotka ei voikaan täyttää.

• su

Pitääkö sinun villevallaton kaikkiin kysymyksiin hakea raamatusta. Ne kertomuksen ovat mennen talven lumia. Nyt eletään tätäpäivää Jumala mielessä.

Varo, ettei Jerikon muurit mielikuvituksessasi kaadu päällesi.
        Jos kukaan, niin lahkolestat tekee itselleen, ja mikä pahinta vielä toisillekkin omat sääntönsä.

Olet saanut villevallaton minusta itseäni puolustavan sinuakin kohtaa, kuka sitten lienekin kuvittelet olevasi. Et varmaa omasta mielestäsi syntinen.

nyt se metsä sitten vastaa......

• teu.

Tossa oli sukysymys ? jäi vain yks väli lynti pois ja se kätkeytyi

• sensuuri huti?

Tässä Jeesus on tie nimimerkille kysymys, vastaus ohessa aloituksessa.

• b.g-r-r

mistähän se johtuu ettei aloituksessasi ollut Jumalan tai Jeesuksen Oman Sanan tietoa mutta rikkollisen Paavalin sanaa kylläkin!!!

Todennäköisesti se johtuu siitä, että JUMALA EI OLE AVIOLLIITTOA ASETTANUT EIKÄ JEESUSKAAN VAIKKA OLI KAANAAN HÄISSÄ!!!

• teu.

ei ollut minun teklemä aloitus . ehkä huomasit kin jälkeen
        päin , mutyta mä haluun vastauksen , , Mikä rikollinen oli
        Apostoli sulle ?

toinen kysymuys , Mitä sinulla on JUMALAN aettamaa liittoa
        vastaan , mieti ennen kuion vastaat.

kun olet noihin vastannut , voimme puhua kenties Niistä
        sanoista sitten jälkeen ".

• v.,d.e,w
        teu. kirjoitti:

ei ollut minun teklemä aloitus . ehkä huomasit kin jälkeen
        päin , mutyta mä haluun vastauksen , , Mikä rikollinen oli
        Apostoli sulle ?

toinen kysymuys , Mitä sinulla on JUMALAN aettamaa liittoa
        vastaan , mieti ennen kuion vastaat.

kun olet noihin vastannut , voimme puhua kenties Niistä
        sanoista sitten jälkeen ".

en ole sinun aloitteeksi mainutkaan joten ihan turhia turiset!

Paavali oli itse itsensä apostoliksi nimittänyt rikollinen ja itse sen omalla sanallaan raamatussa tunnustaa. Ota esimerkkiä hänen rehellisyydestä!

Tämänkin kristillisen köyhiä, leskiä, sairaista jne auttavan Paavali tapatti:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        Tässä Paavali tunnustaa olevansa rikollinen:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        Tässä Paavali ilmoittaa rukoilleensa herraa (pirua) että se erkanisi hänestä:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        SIIS HERRA ON LUCIFERI; Jumalasta ei Paavali eroa rukoillut luciferilaisena rikollisena.

Ja mitä tulee avioliittoon niin se ei ole Jumalan eikä Jeesuksen asettama vaan luciferia palveleven rikollisen kristinuskon epäjumalien harhaoppi jolla kaltaisiasi juoksutetaan helevettiin!
        Älä syytä minua avioliittojen vastajaksi kun et tiedä mitä mieltä olen!
        Tympii sinun ainaiset tuomiot kaikkien suhteen, Jumalan tuomitset, Jeesuksen tuomitset ja Pyhän Hengenkin tuomitset joten kerrohan mitä sinulla on HEITÄ vastaan???

• teuta

Kaikki vastauksesi oli vääriä ,, otahan uusiksi ,tästä ei tule mitäänm
      ennen kuin sinä myönnät olevasi VÄÄRÄSSÄ .noilla perusteilla .

On aina väärin kun hakee wikistä tietoo , siellä ei ole asiaa kerrottu kuin
      maailmallisesti ETSI RAAMATUSTA sieltä saat sanaa .

Tiedätkö mitä wikissä on . jos sanoja niin sellaisia pieniä kuin
      ruuttana lammessa ,,ja mustia .

• v.ds.we,

raamattu on väärennetty, Suomen kielisinäkin raamattuja on ainakin kymmenen sisällöltään erillaisia... luciferilaiset ovat ahkeria!!!!

esimerkki:
        1933/38 raamatun väärennksessä on "älä tee huorin" käsky.

1992 raamatun väärennöksestä se on otettu pois ja korvattu "älä tee aviorikosta" käskyksi.
        Joten nyt saa muka luciferilaiset huorata jos eivät ole avioliitossa!!!

joko seuraavaan väärennökseen lisäätte pedofiili rikoksien sallimiset?
        ja miten on millä Lailla ne vainajien ruumiiden raiskaammiset ovat sallittuja?
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

RIPPI JA SALARIPPI OVAT RIKOLLISTEN SUOJELEMIS RITUAALI:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.

• su

Siitä raamatusta hakemisesta tuli ensiksi heti mieleeni teutalle. Sellainen uskovaisuus, jolla on lahkolaisen ominaisuudet. Ja juuri sellaisten uskovaisten pitäisi sitten hakea sieltä raamatusta totuuksia. mitä siellä sanotaan lahkolaisuudesta.

Kaikki suljetut uskonryhmät ovat lahkolaisia. He jotka hiostavat uhkailuillaan ja tuomioillaan omiaan, ja pitävät itseään ainoina oikeina Jumalalle. Ulkopuoliset, oli ne sitten toisenlaisia uskon uhteisöjä tai tavallisia muita tallaajia, ovat tuomittuja suoralta kädeltä helvettiin.

Se siitä raamatusta katsomisesta ja sen mukaan elämisestä.
      Eihän lestadiolaisissa ole sellaisia, eihän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1250
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      590
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      193
      557
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe