Vai onko suihku patriarkaatin väline, ja puhdistus hoidetaan piereskelemällä?
Peseytyykö Femakko?
11
80
Vastaukset
- Luonnontuoksu
Kyllä feministi peseytyy, mutta ei suostu pesemään pílluaan saippualla. Siitä johtuu feministin helposti tunnistettava pinttynyt kusénhaju. Kosmetiikkaa ja parfyymejä feministi pitää patriarkaatin alistavina keksintöinä, samoin kuin kainalo- tai viiksikarvojen ajelua.
- pirre kusela
Pinttyneestä kusenhajusta voi myös päätellä femakon ideologisen palon. Mitä pinttyneempi kusenhaju, sitä radikaalimpi sisko. Kovimmat kusevat seisaaltaan suoraan housuihin.
- Luonnontuoksu
pirre kusela kirjoitti:
Pinttyneestä kusenhajusta voi myös päätellä femakon ideologisen palon. Mitä pinttyneempi kusenhaju, sitä radikaalimpi sisko. Kovimmat kusevat seisaaltaan suoraan housuihin.
Yleensä kyllä, mutta lesbofemakot hoitavat asian säännöllisesti toistensa pílluja nuolemalla, mikä saattaa hämäävästi lieventää hajua.
- emakonvirtsaa
Femakkohan pesee pillunsa emakon virtsalla. Luonnonmukainen ei-alistunut menetelmä, ja maaseudulta voi varastaa emakonvirtsaa ilmaiseksi.
Tokkopa tuo, jos nyt kiintiöillä femakko pääsee pörssiyhtiön hallitukseen, tuosta nousemaan sormia napauttamalla, niin hän voi ostaa ihan oman emakon. - nokka tukos
sovinistisian haistaa pierusta kymmenestä metristä vastatuuleen ja pyyhkimättömän pepun pöksyihin jättämä kerros tuoksahtelee nii että se keltaisen liemen lemu peitty, vaikka housujen etumus olisikin appelsiinin värinen, sillä tosi sovinistihön ei vessapaperiin koske eikä suihkunkaan raanaa sivele!.
- astrologi täällä hei
Kaikesta päätellen pinttyneen kusenhajun femakko ja pahanhajuinen sovinistisika olisivat oiva pari. Tietääkö joku onko monikin lemuava sovinistisika ja seisaltaan kuseskeleva femakko jo toisensa löytäneet?
-rakkautta ilmassa- - Rakkautta on
astrologi täällä hei kirjoitti:
Kaikesta päätellen pinttyneen kusenhajun femakko ja pahanhajuinen sovinistisika olisivat oiva pari. Tietääkö joku onko monikin lemuava sovinistisika ja seisaltaan kuseskeleva femakko jo toisensa löytäneet?
-rakkautta ilmassa-Itse pidän virtsalle tuoksuvista kovaotteisista naisista. Olen sm-leikkien perään ja kunnon femakko makuuhuoneessa pissaisine pöksyineen istumassa naaman päällä kiihottaa minua suuresti. Vuorottelemme aina päivittäin, joten nainenkin saa maistella virtsalta tuoksuvia kalsareitani vuorollaan.
- kusele von femak
Rakkautta on kirjoitti:
Itse pidän virtsalle tuoksuvista kovaotteisista naisista. Olen sm-leikkien perään ja kunnon femakko makuuhuoneessa pissaisine pöksyineen istumassa naaman päällä kiihottaa minua suuresti. Vuorottelemme aina päivittäin, joten nainenkin saa maistella virtsalta tuoksuvia kalsareitani vuorollaan.
Femakosta tiedät varmaan sen, että mitä vanhempi femakko, niin sitä painavampi femakko. Nuorena vielä pilde toimii, vaikka tylleröllä olisikin emakon v-tyylillä varustettu keularunko. Nuorena femakko ei välttämättä edes ole "femakko" - herranenaika. Kun kiloja tulee, ja ahteri on yksi aamu täynnä ryppyjä, niin ei enää pilde toimi sellaisena magneettina kuin pitäisi. Sitten tuo orastava rasvavuori kääntyy taktisesti sosiaalitädiksi, laittaa kukkahatun päähän ja omaksuu "feminismin". Kontrollin, katkeruuden ja koston välineenä.
Kuskaa kukkahattuun keskenänne. Tiputtele steariinia ryppyselle lantiolle. Anna hänen sitoa sinut sosiaalijärjestelmään. Anna hänen ruoskia kostoksi sinua. Kun pirttihirmulle antaa pikkurillin, niin menee koko keho. - Ruahhah hah haa röh
Eikös ne pahimmat sovinistisiat istu pörssiyhtiöiden hallituksissa naisparkoja sortamassa? Kalliiden tuoksujen lisäksi lemahtaa korkeintaan fallossymbolina käytettävä sikari.
Perse pyyhitään huolella. Firman tasa-arvosuunnitelmaan nääs. - graavifemakkoa
Ruahhah hah haa röh kirjoitti:
Eikös ne pahimmat sovinistisiat istu pörssiyhtiöiden hallituksissa naisparkoja sortamassa? Kalliiden tuoksujen lisäksi lemahtaa korkeintaan fallossymbolina käytettävä sikari.
Perse pyyhitään huolella. Firman tasa-arvosuunnitelmaan nääs.Tunge femakko se tasa-arvosuunnitelmasi sinne liukkaaseen koloosi, lisää reipas annos merisuolaa, tilliä ja kääri ittes vaikka hesariin. Vedä kukkahattu päähän ja päästä viimeinen pieru.
- kukkahattu rokkaa
Femakko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482