On aika kertoa mannaryyneille asioiden todellinen laita.
Mannagryyni-pässit kuvittelevat taistelevansa jotain marginaalista konservatiivistä jäännettä vastaan - jotain historiallista patriarkaalista muinaisilmentymää vastaan - jossa he, urheina eturintaman sankareina, ovat ikään kuin iskemässä miekalla tuon muinaisjäännöksen sisuksiin. He kuvittelevat, että suurin osa, varsin konservatiivisestakin suomesta, olisivat valmiita hyväksymään erilaiset butlerin, irigarayn ja foucaultin teoriat, lakkauttamaan armeijan, ryhtyvän feministeiksi ja profeministeiksi.
Jopa avoiltaan liberaali henkilö huomaa pian olevansa "homojen oikeuksien vastustaja", tai "tasa-arvon vastustaja" ym, tuon killisilmäporukan projisoinneissa. Jopa homomyönteiset ja tasa-arvomyönteiset henkilöt saavat allergiaa, kun pitäisi omaksua juuri heidän oikean mielipiteen ja - mielellään yliopiston naistutkimuksessa omaksuttu - ideologinen näkökulma yhteiskuntaan.
Noh, tuohan menee tietenkin perseelleen. Konservatiiveihin tippuu kannattajia kuin vettä taivaalta. Ja sitten kun konservatiivit järjestäytyvät jollain uskonnollisella homovastaisella johtajalla, niin jopa aikaisemmat liberaalit ovat homovastaisella agendalla mukana.
Mutta eipä tuo mitään. Pääasia että sai esittää sankaria ja taistella "agendaa". Vaikka perseelleen menee. Kohta nämä suuret sankarit istuvatkin yksikseen pölyttynyt butlerin teoria taskussa, ja konservatiivisuus on in, koska he hölmöyttään ajoivat jopa liberaalisen maailmankuvan omaavat, konservatiiveihin, omalla uskonnollisella ja ideologisella meuhkaamisellaan.
Mannagrynien emämunaukset
12
71
Vastaukset
- Páskaritari Manna
Juuri näinhän se menee. Me "sovinistit" emme todellisuudessa vaadi minkäänlaisia naisen aseman heikentäviä toimenpiteitä. Ainoa rikoksemme on se, että katsomme tasa-arvon jo olevan toteutunut emmekä siksi hyväksy naisille sukupuolen perusteella annettavia uusia etuja, joita jatkuvasti keksitään lisää.
- ggqegqg
joo ja manna gryn on vielä jopa mies
- manna gryn
pääasia on, että minä olen oikeassa. olen parempi ihminen, muita älykkäämpi ja opintoni ovat ylivertaiset. minut on luotu johtamaan tyhmempiä ja sitä pahempi heille, jos eivät tottele sovinnolla.
tehtäväni on jakaa rahaa vähemmistöille, naisille ja maahanmuuttajille. mistä tuo raha tulee, ei ole minun ongelmani. tarvittaessa se otetaan väkisin niiltä, joilla sitä on.- raimo bailas
RAHA LISTA: Naisille, vähemmistöille, sivareille, homojärjestöille, profeministeille, ja maahanmuuttajille. Lisäksi yliopistossa pitää saada opintotukea, vaikka opiskelee 20 vuotta.
Rahat otetaan insinööreiltä, patriarkaalisen armeijan ja poliisin lakkauttamisella, valkoiselta heteromieheltä sekä kapitalistisesta vientiteollisuudesta. - manna gryn
raimo bailas kirjoitti:
RAHA LISTA: Naisille, vähemmistöille, sivareille, homojärjestöille, profeministeille, ja maahanmuuttajille. Lisäksi yliopistossa pitää saada opintotukea, vaikka opiskelee 20 vuotta.
Rahat otetaan insinööreiltä, patriarkaalisen armeijan ja poliisin lakkauttamisella, valkoiselta heteromieheltä sekä kapitalistisesta vientiteollisuudesta.ja "libertalisteilta" :)
- Outo juttu
manna gryn kirjoitti:
ja "libertalisteilta" :)
Mitä ne ovat ja miksi ne ovat vihollislistallasi?
- manna gryn
Outo juttu kirjoitti:
Mitä ne ovat ja miksi ne ovat vihollislistallasi?
libertalistit ovat heitä, jotka kannattavat vapaavaltiota, eli siis yksilöiden täydellistä itsemääräämisoikeutta ja -vastuuta. äärimmillään tätä ajatusmallia edustaa ayn rand, joka tosin on niin yksilöllinen, että itse kieltää olevansa liberaali.
"libertalistit" haluvat purkaa sosialistisena kokemansa hyvinvointivaltion kaikkinen peruspalveluineen jne...
näitä on onneksi suomessa vähän ja jopa oikeistolaisena pidetty kokoomus on globaaleilla mitta-asteikoilla arvostellen maltillinen puolue, lähes sosialidemokraattinen itse asiassa arvomaailmaltaan. - manna gryn
raimo bailas kirjoitti:
Rahat otetaan insinööreiltä, patriarkaalisen armeijan ja poliisin lakkauttamisella, valkoiselta heteromieheltä sekä kapitalistisesta vientiteollisuudesta.niin juuri, rahan jakaminen on hauskaa,
- Outo juttu
manna gryn kirjoitti:
libertalistit ovat heitä, jotka kannattavat vapaavaltiota, eli siis yksilöiden täydellistä itsemääräämisoikeutta ja -vastuuta. äärimmillään tätä ajatusmallia edustaa ayn rand, joka tosin on niin yksilöllinen, että itse kieltää olevansa liberaali.
"libertalistit" haluvat purkaa sosialistisena kokemansa hyvinvointivaltion kaikkinen peruspalveluineen jne...
näitä on onneksi suomessa vähän ja jopa oikeistolaisena pidetty kokoomus on globaaleilla mitta-asteikoilla arvostellen maltillinen puolue, lähes sosialidemokraattinen itse asiassa arvomaailmaltaan.Eikös niitä kutsuta anarkisteiksi?
- manna gryn
jaa?
suurin osa suomalaisista ei tiedä butlerista tai foucaultista käytännössä mitään, siksi asennekasvatus tapahtuu eri keinoin. epäsuoralla vallankaappauksella.
suomi sekularisoituu raivoisaa vauhtia, uskonnollisille johtajille ei löydy seurakuntaa tai sitten nämä laumasielut riitautuvat keskenään ja hajaantuvat kilpaileviksi pienöyhöttäjäryhmiksi, joista ei ole vastusta yliopistoissa pätevöityneille sukupuolen tutkijoille.
ensin valtaamme median ja sitten tiedoitusvälineet ja perusopetuksen, seuraavassa vaiheessa maan parlamentti muodostuu feminismienemmistöiseksi, jolloin lainsäädäntövalta siirtyy täysinäisenä edistyksellisille piireille.- Edistystä
...ja sitä seuraavassa vaiheessa teitä vihaavat kaikki. Ja jo sitä ennen todellinen valta on siirtynyt muualle, eikä uusista laeistanne piittaa kukaan.
- Kalsea tulevaisuus
http://fi.netlog.com/mariannelaxen
Tässäpä sinulle vanhan kiihkofeministin omat sivut. Mariannehan riehui aikoinaan Ruotsinkin puolella niin kiivaasti feminismin puolesta, että sai kenkää. Katso linkistä, paljonko tukijoita Mariannella nyt on.
Aivan, se on sinunkin tulevaisuutesi. Saatte vetäytyä omaan edistykselliseen loukkoonne ja siellä ihmetellä, miksei sankaripatsasta pystytettykään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611