Nyt Meni Hermot ) Mainonasta Heti tänne

:)

Kuka sanoo että alkoholimainonta tekee alkohlisteja nuorita.--ps--kaa...koska nuoret kokeilevat on aina kokeilleet ja jättävät aloholinin kanssa "leikkimillisen sikseen kuten minä..Itse keskittäisin sekstistisen mainonnan pois suksimiseen kerron esimekin. Meillä päin HM. oli viime vuonna laittannut malleja sääret levällään maino...ei kun MAINOSTAMAAAN sääret levällään bikineitä niin Valomainoken viereeen :) dösäpykillle oli avohotopotilas jäännyt kyttämään peruskoululaisa ja minua kiihoksissaan tai ties mitä viakraa syönenää....jne...


ite ensimäistäkääm joulu-pääsiäsiäis-Maailam Mestaruuskisoja En ole juhlinut alkoholin ENKÄ ole koskaan huumeita. pillereitä käyttänyt jne..Viekää mielummin nuo he-tin seksihullut mainokset ja antakaa normaaalitit ja tavalisit ottaa Karjalansa sekä Karhunsa kuin kasvattakaa lapensa vai kuvitteletteko että media ja mainosmaailma on vastuussa. :) jatkuu---

5

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      :)..hihihi.....kauhesti kirjotusvirheitä kun kirjoitan :) aurinkolasit silmillä ja koska olen tuohtunut vähän hirveitä rumija sanojakin...jos ette kasvat lapsia nauttimaan lomista, arkipyhistä, joulusta, kesälomista ilman alkoholia esimerkkinä kuinka kehtatte mediaa sekä mainontaa kasvattavaan koko suomen lapset Mokomatkin Aikuiset.

      • :)

        Aikuiset oletteko keksineet että teidän oma kasvatusvastuu onkin helposti siirettävä medialla ja mainoksille EI ONNISTU---kasvattakkaa itse koska :) minulla on kiire istuttaa nyt kehäkukkia sekä seurata MM. jääkiekkoa ilman että ole vastuussa koko suomen kasvatukselisesta ongelmasta...


      • .
        :) kirjoitti:

        Aikuiset oletteko keksineet että teidän oma kasvatusvastuu onkin helposti siirettävä medialla ja mainoksille EI ONNISTU---kasvattakkaa itse koska :) minulla on kiire istuttaa nyt kehäkukkia sekä seurata MM. jääkiekkoa ilman että ole vastuussa koko suomen kasvatukselisesta ongelmasta...

        Mokomatkin. ( mainospäällikön tyttärenä ) voin kertoa että ikinä Ei ole kodissani tyrkytetetty alkoholia ja että vaikka silloiseen Meidän perheeseen kuuluin toimittaija, mainostajia, lehtimiehiejä taiteiljoita ja Armeija kukaan koskaa Ei olliut niin röyhkeä että olisi POKKANA syyttännyt NMainontaan..ja tiedoksi mä en ehdi täälä kiinasta teidän kanssa seukkaa..koska mä len olen suuttunut etenkin :) HYNYSEEN koska se Tahallaan ärsyttää minua....mene heti ketomaan Iso-veljeleni että....:)


      • :)
        . kirjoitti:

        Mokomatkin. ( mainospäällikön tyttärenä ) voin kertoa että ikinä Ei ole kodissani tyrkytetetty alkoholia ja että vaikka silloiseen Meidän perheeseen kuuluin toimittaija, mainostajia, lehtimiehiejä taiteiljoita ja Armeija kukaan koskaa Ei olliut niin röyhkeä että olisi POKKANA syyttännyt NMainontaan..ja tiedoksi mä en ehdi täälä kiinasta teidän kanssa seukkaa..koska mä len olen suuttunut etenkin :) HYNYSEEN koska se Tahallaan ärsyttää minua....mene heti ketomaan Iso-veljeleni että....:)

        Mä olen niin suivaaantunt tänään lievästi sanottiuna että vietän koko viikonlopun pihahalla :) murjotan koko vapun töissä niin kuin viimeiset kaksikymmentä vuotta ja elän Jääkiokkia enkä vastaa enkä puhu enkä laula enkä sanoa enkä jne...


      • .
        :) kirjoitti:

        Mä olen niin suivaaantunt tänään lievästi sanottiuna että vietän koko viikonlopun pihahalla :) murjotan koko vapun töissä niin kuin viimeiset kaksikymmentä vuotta ja elän Jääkiokkia enkä vastaa enkä puhu enkä laula enkä sanoa enkä jne...

        :) ei kun jääkiekkoa enkä naura enkä katso enkä soita enkä osalistu jne..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe