lähteä edes vappuna kuen :) En koskaa ikinä mihikään koska olen SUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAAAAAAAAAANTUUNUT. itseeni. :) KOSKA JOKU älykääpiö kuitenkin pyytään minua jäämääm suomeen. EN JÄÄ vaikka antaisi mitä koska kiinalaisilla ja venäläisillä ja rutsalaisilla on paljon paljon paremmat mainokset ja siksi toiseksi nyt on amerikan valit ja jos suoraan sanotaan aina jota pystyn kuuntelemaan on Radio rock aamuisin eikä muuten kun heikelän takia. /
mitä mieltä olen heikelästä--taivas varjele Ei ole kokemusta Taivas varjele että ikinä koskaan, iknä missään koskaan ei tulisikaan koska En pidä tautuioininti plus alastonjuoksijoista jne.. mutta tykkääm Mun Iso-veljeni kaverit jotka eivät päässeet rukkiin :) kehoittivat minua kuunelemaan mutta sanoivat että ihan pikku tytöt eivät saa kuunella :) kuuntelin salaa kuten luin salaa Maa on Syntinen Laulunkin.... enkä mä oikeistaan tykkää alokkaista kun olen tottunut vain rukkiin jossa alokkaita ei edes tunneta.
Iso-veli :) apuaaaaaaa, enkä olsi saannut kirjoittaa äskeistä ! kirjoitin jo...ja haluan Mainostajia sille kavalla että kanava kuuluisi kiinassa koska viimeksi se joku hesarin lehsistöpäälillö sanoi että viillä ei ole kuin yksi helsingin sanomat lehti versioi En minä nyt sitä lähde hakemaan siltä tyypiltä mielummin kuuntelem netti radiota :) Ehkä joskus soita ehkä osaLISTUB .9
Meni edelleen hermot :) sentakia en eikun EN uskalla
.
1
51
Vastaukset
- :)
sorry kirjoitan aurinkolasit silmillä mutta miten se tyyppi kuvittelee että minä lähden "B kiiltä ...älkää sanoko jos ymmärätte tekstin koska en halua tänne suomalaisia vaan tahdon ansaittua vapataata koko kesän _) Että jaksan teidän kassa kaikki aamut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701