Tarkan pyöreä

Folio Mulder

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012043015516063_ul.shtml

Tuskin on mikään luonnon muodostuma. Tuo pyöreä muoto muistuttaa ufokiekkoa.

Voi tietysti olla ihmisenkin tekemä jokin osa, vaan mitä tulee mieleen tuon kokosesta pyöreästä esineestä ?

Toivotaan, että saamme sensuroimatonta ja rehellistä tietoa tuosta sitten.

43

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokaasu taas

      "Tutkijat ovat epäilleet, että objekti voisi olla kaasua, esimerkiksi jäätynyttä metaania jääkaudelta."

      Ainainen suokaasu selitysvaihtoehtona.

      • Folio Mulder

        Itselläni tulee mielen natsisaksan ufokokeet yhtenä vaihtoehtona. Jospa he yrittivät jäljittää ufoa, mutta tunnetuin tuloksin ja kaatopaikkana toimi tietysti suht lähellä olevat merialueet.

        Vaan miksi olisi vaivauduttu nuinkin kauas ja pitikö niitä testejä tehdä merellä ? Ehkäpä.

        Niin, onhan se mahdollista, että kyseessä on jkokin luonnon muodostuma, mutta se mahdollisuus on kyllä pieni, jos katsoo tuota pyöreyttä ja siinä välissä meneviä suoria viivoja. Jotain siellä on ja niin että löytäjätkin hämmästyivät.


    • *****

      Vaikea sanoa varmuudella tuon valokuvan perusteella, mutta aina outoa olisi se, että planeetat (mm. Maa) ovat pyöreitä muodoltaan, jos ne eivät ole luomisen tulosta.

    • *****

      .....tai siis oikeastaanhan planeetat, kuut ja tähdet ovat pallomaisia. Miten tuollainen rakenne olisi selitettävissä muuten kuin luomisen ja älykkään suunnittelun kautta?

    • ------

      Niinhän se usein on, että totuus on silmiemme edessä, mutta emme näe sitä - tai emme halua nähdä sitä. Luonnonkauneuskaan tuskin voi olla pelkkää sattumaa.

    • pyöreää

      Veden alla kaasukuplat ovat yleensä aika tarkan pyöreitä. Mutta jännityksellä odotellaan, mitä sieltä pohjalta lopulta löytyykään. Näyttää kyllä tosi mielenkiintoiselta!

    • fokker

      ja oot ihan tosissasis?.,. k

    • Näinhän se menee?

      Jos ja kun tämä meren pohjassa oleva kohde paljastuu tavalla tai toisella maallista
      alkuperää olevaksi,niin ei ole vaikea arvata sitä,että mitä se joissain piireissä saa aikaan.

      Eli silloin alkaa pähkäily ja spekulointi siitä,ettei annettu tieto ole rehellistä vaan tietoa pimitetään ja sensuroidaan eikä totuutta uskalleta tuoda julki.

      Niin ja kielto totuuden kertomisesta on tietysti tullut USA:lta ja CIA:lta.

      Ja kun tästä kohteesta ei sitten enä uutisoida,niin sitten joidenkin mielestä on tietenkin salaa siirretty Area 51:lle.

      Ja sitten asiasta alkaa ehkäpä vuosikausia kestävä spekulointi ufofriikkien lisäksi
      myös salaliittopiireissä.

      • Selvä juttu

        Veit sanat suustani. Juuri kuvailemallasi hypettämisellä saadaan kaikesta mahdollisesta aikaan ufolegenda. Joidenkin mielestä varmaan Estoniaankin liittyy jotain ulkoavaruuden objekteja, kun siihen on julistettu hautarauha ja sukelluskielto.
        Se huhujen mukaan "kiireesti " vedellä täytetty kaivoshan on jo ufointoilijoiden mielestä täyttä area 51 kamaa.

        Kyllä taas saadaan makeat naurut kun ruotsalaisryhmä sukeltaa jonkun sodanaikaisen tykkitornin-hylyn tai betonista valetun ankkurin luokse.


      • Folio Mulder

        No mutta sanoppas, miksi todistetusti jo monissa tapauksissa armeija "ottaa asian haltuun"

        Joskus näissä pimitysepäilyssä on perääkin ollut. Ja jos joskus niin on ollut, epäileminen jatkuu loputtomiin tai siihen saakka, kunnes kaikki selviää julkisesti.


      • Top Secret.
        Folio Mulder kirjoitti:

        No mutta sanoppas, miksi todistetusti jo monissa tapauksissa armeija "ottaa asian haltuun"

        Joskus näissä pimitysepäilyssä on perääkin ollut. Ja jos joskus niin on ollut, epäileminen jatkuu loputtomiin tai siihen saakka, kunnes kaikki selviää julkisesti.

        Tää on taas tätä vanhaa "armeija ottaa asian haltuun ja epäileminen jatkuu kunnes
        kaikki selviää julkisesti "-spekulointia.

        Tällainen spekulointi asioilla on joilllekin se ns.takaportti johon vedotaan aina silloin,kun todellisuus ei olekaan sitä,mitä ufofriikit ovat odotelleet.

        Onkos muuten Ruotsin Puolustusvoimat ottanut tämän Itämeren asian haltuunsa?


    • silakatjapotaatit

      "Ja sitten asiasta alkaa ehkäpä vuosikausia kestävä spekulointi ufofriikkien lisäksi
      myös salaliittopiireissä"

      Tähänhän koko ufoilu perustuu.

      • jakinboas11

        Olen varma että itämeren pohjaan julistetaan salainen alue 11 josta kirjoitetaan monta salaliittoteoriakirjaa tulevina vuosina .


      • jakinboas11
        jakinboas11 kirjoitti:

        Olen varma että itämeren pohjaan julistetaan salainen alue 11 josta kirjoitetaan monta salaliittoteoriakirjaa tulevina vuosina .

        Tai sitten itämeren pohjasta nostetaan ihka elävä humanoidin avaruusalus jonka sisällä paljon hienoa tekniikkaa, alus on tietenkin meriveden kestävää koska sen pitää kestää myös avaruuden säteilyt.
        Sisällä on ehkä myös ihka elävien ufomiehien luurankoja, (harmailla on luuranko tai vastaava rakenne jostain muusta alkuaineesta) tai elleivät ole olleet sittenkin meduusojen kaltaisia ja sulaneet pois, tai jos ovat pelastuneet heittoistuimella. No jos kuitenkin jotain pyhäinjäämiä aluksesta löytyy niin ne tasan varmaan päätyy Torinon käärinliinan paikoille, eli vaikka humanoideja löytyy uskon että humanoidit ja ufot ovat edelleen löydönkin jälkeen uskonto koska mistä minä voisin tietää että huimanoidi ja alus on aito??


      • Utelen minä
        jakinboas11 kirjoitti:

        Tai sitten itämeren pohjasta nostetaan ihka elävä humanoidin avaruusalus jonka sisällä paljon hienoa tekniikkaa, alus on tietenkin meriveden kestävää koska sen pitää kestää myös avaruuden säteilyt.
        Sisällä on ehkä myös ihka elävien ufomiehien luurankoja, (harmailla on luuranko tai vastaava rakenne jostain muusta alkuaineesta) tai elleivät ole olleet sittenkin meduusojen kaltaisia ja sulaneet pois, tai jos ovat pelastuneet heittoistuimella. No jos kuitenkin jotain pyhäinjäämiä aluksesta löytyy niin ne tasan varmaan päätyy Torinon käärinliinan paikoille, eli vaikka humanoideja löytyy uskon että humanoidit ja ufot ovat edelleen löydönkin jälkeen uskonto koska mistä minä voisin tietää että huimanoidi ja alus on aito??

        "(harmailla on luuranko tai vastaava rakenne jostain muusta alkuaineesta) "

        Mihin kohtaan luu sijoittuu alkuaineiden jaksollisessa järjestelmässä?


      • jakinboas11
        Utelen minä kirjoitti:

        "(harmailla on luuranko tai vastaava rakenne jostain muusta alkuaineesta) "

        Mihin kohtaan luu sijoittuu alkuaineiden jaksollisessa järjestelmässä?

        En pitänyt niin olleellisena tietona sitä että mistä esim ihmisen luu tässä tapauksessa tarkaan muodostuu koska ajatelin lähinnä että harmaan humanoidin tukirunko saattaa olla vaikka titaania, mistä tietää kun voi vain arvailla.
        Voihan olettaa että tolla tekniikalla hallitsevat jo kehon rakennusta enemmän kuin ihmisapina.


      • niuhottaja....
        jakinboas11 kirjoitti:

        En pitänyt niin olleellisena tietona sitä että mistä esim ihmisen luu tässä tapauksessa tarkaan muodostuu koska ajatelin lähinnä että harmaan humanoidin tukirunko saattaa olla vaikka titaania, mistä tietää kun voi vain arvailla.
        Voihan olettaa että tolla tekniikalla hallitsevat jo kehon rakennusta enemmän kuin ihmisapina.

        Miksi sitten selvästi kirjoitit luun olevan alkuainetta. Kannattaisi opetella äidinkieli.

        Pitkälle kehittyneet lajit ovat tietenkin siirtäneet tietoisuutensa mekaaniseen kestävään kehykseen, josta voidaan ottaa mielin määrin varmuuskopioita, joiden tiedot päivittyvät jatkuvasti. He tuskin käyttävät alkuaineita sellaisenaan, vaan muokkaavat nanotekniikalla tai jopa atomitason teknikoilla mekaanisten kehojensa raaka-aineet paljon alkuaineita kestävimmiksi.

        Ei ne mitään harmaita ihmisen näköisiä alieneja ole replitiaaneista puhumattakaan. Koneita ne ovat, joskin persoonallisella älyllä varustettuja.


    • Varma juttu

      Tuo on aiva nselvästi joku vedenalainen, tuntematon objekti! Mitä sitä ihmettelemään?

      • jakinboas11

        Varmaa tietoa tähän menessä on se että jos kohde on ulkoavaruuden avaruusalus niin se ei kellu joko sen takia että se vuotaa tai sitten se on liian painava kelluakseen. Hätiköityjä johtopäätöksiä ei kannata tehdä että se vuotaisi koska muukalaistekniikalla ei välttämättä tarvitse tehdä lentolaitteita kevyeksi,.

        Miksi alus makaa itämeren pohjassa on tietenkin hyvä spekulaation kohde, jännää nähdä miten tapauksen informaatio etenee, asia saattaa painua kokonaan unohduksiin joka onkin todennäköisintä ettei asiasta kuule enää mitään. Tällä hetkellä kuva on vain bittiavaruutta.


      • vetosäde
        jakinboas11 kirjoitti:

        Varmaa tietoa tähän menessä on se että jos kohde on ulkoavaruuden avaruusalus niin se ei kellu joko sen takia että se vuotaa tai sitten se on liian painava kelluakseen. Hätiköityjä johtopäätöksiä ei kannata tehdä että se vuotaisi koska muukalaistekniikalla ei välttämättä tarvitse tehdä lentolaitteita kevyeksi,.

        Miksi alus makaa itämeren pohjassa on tietenkin hyvä spekulaation kohde, jännää nähdä miten tapauksen informaatio etenee, asia saattaa painua kokonaan unohduksiin joka onkin todennäköisintä ettei asiasta kuule enää mitään. Tällä hetkellä kuva on vain bittiavaruutta.

        "Varmaa tietoa tähän menessä on se,,,"

        Ei ole. Ei sen tarvitse vuotaa, eikä olla edes vettä tiheämpää. Alienien vetovoimasäde vaan lukitsee sen pohjaan. Teet hätiköityjä päätelmiä, kun et tajua ufolaisten tekniikasta a) yhtään b) mitään.

        Kohta tulee Mr. Tyhjänpuhuja ja ilmoittaa, ettei vetävää voimaa ole, mutta ufolaisillapa on.


      • jakinboas11
        vetosäde kirjoitti:

        "Varmaa tietoa tähän menessä on se,,,"

        Ei ole. Ei sen tarvitse vuotaa, eikä olla edes vettä tiheämpää. Alienien vetovoimasäde vaan lukitsee sen pohjaan. Teet hätiköityjä päätelmiä, kun et tajua ufolaisten tekniikasta a) yhtään b) mitään.

        Kohta tulee Mr. Tyhjänpuhuja ja ilmoittaa, ettei vetävää voimaa ole, mutta ufolaisillapa on.

        Tota en kyllä tullut ajatelleksi että vetovoimasäde vetäisi pohjaan, en millään täytyy myöntää!
        Mutta tarkemmin ajatellen onhan se mahdollista että ufoaukset liikkuu vetovoimasäteellä, eli vetovoimasäde laitetaan osoittamaan haluttuun kohteeseen ja eikun menoksi, vetovoimasäde moottorin etu on että ei tarvitse erillistä navikointilaitteistoa .
        Eikös alus ollu raapinut meren pohjaa pitkän matkaa, vetovoimasäde on siis jollain tapaa hirttänyt kiinni, koska tuskin sentään ufoalksissa on potkuria.


    • 2+4

      Jos tuo olisi oikeasti muukalaisten alus joka on tehnyt hätälaskun aikojen alussa niin miksi ei ole tehty muukalaiset puolelta pelastusretkeä tai jos on tehty niin miksi on jätetty alus merenpohjaan? Luulisi että jos tänne lennetään tähtien takaa niin olisi heidän varsin helppoa nostaa alus (vain) 100m syvyydestä. Vai ovatko muukalaiset edelleen aluksessa, eivät "ehtineet" lähettää hätäviestiä...vai onko niin ettei heidän(kään) tekniikalla voi viestiä reaaliaikaisesti linnunradan toiselle puolelle..

      Noh..aika mielenkiintoista kyllä mitä sieltä löytyy =)

      • Nukku Maija

        Jospa se on erittäin pitkäikäisen lajin avaruusalus ja poijjaat ovat vain parin tuhannen maan vuoden pituisilla päivätorkuilla. Voivat ihan äkämystyä, jos hurrit herättävät heidän kesken kaiken.


    • Burt9989
    • -o-

      "Tuo pyöreä muoto muistuttaa ufokiekkoa."

      Mitä ihmeen ufokiekkoa?

      Neliön muotoinen kohde varmaan muistuttaisi ufoneliöä?

      • iugiguy

        Ja kolion mallinen UFO kolmiota tai giganttimaisen avaruusrodun kolmioleipää.


      • Folio Mulder

        Niin, sitä klassista ufomallia, pyöreä ja litteänlainen. Näyttää siltä, että kaikilla skeptikoilla ei ole päättelykykyä edes alkuunsa tai sitten hitustakaan tietoa koko aihepiirin historiasta.


      • wagtail

        Sitä kutsutaan sikaarin malliseksi ufoksi. Tai, useimmiten emäalukseksi. Ei todellakaan ole hepotilla tiedoissa kehumista.


      • -o-
        Folio Mulder kirjoitti:

        Niin, sitä klassista ufomallia, pyöreä ja litteänlainen. Näyttää siltä, että kaikilla skeptikoilla ei ole päättelykykyä edes alkuunsa tai sitten hitustakaan tietoa koko aihepiirin historiasta.

        Millä hemmeti skpetikoilla? Mitä hemmetin tietoa? Mistä hemmetin historiasta?
        Missä voin tarkastella PYÖREÄÄ UFOA? Onko jossan museossa kokoelma PYÖREISTÄ UFOISTA?


    • pesuministeri

      Ei se ole mikään ufo tai muukaan ajoneuvo. Se on luukku maapallon onttoon osaan. Toivottavasti eivät avaa sitä sill luukku toimii samalla kuin ammeen tulppa.

    • no ei tod. ufo

      Muinaisen kaupungin rauniot taikka aiemmin mainittu venäläinen sota-alus Popoffka Novgorod. Mitään lentoalusta siellä ei todellakaan ole.

      • Jesus_love_you

        pyöreä venäläinen laiva 1800-luvulta?? mutta meren pohjassa oleva 300-400metrin mittainen laahausjälki/kyntöjälki antaa kuvan että vauhdilla se kiekko tullut? noh toukokuussa asia ehkä ratkeaa sitten?!


      • Deltaplan
        Jesus_love_you kirjoitti:

        pyöreä venäläinen laiva 1800-luvulta?? mutta meren pohjassa oleva 300-400metrin mittainen laahausjälki/kyntöjälki antaa kuvan että vauhdilla se kiekko tullut? noh toukokuussa asia ehkä ratkeaa sitten?!

        Tulee mieleen jo aiemmin mainittu Natsi Ufo nehän tekivät lentokokeita Penemun-
        destä eli pohjois saksasta josta ei ole montaa sataa kilometriä Ahvenanmerelle ja
        olihan Aatun porukalla myös pyöreähköjä niin kutsuttuja lentäviä siipiä.

        Toivottavasti Ruotsalainen sukellusporukka saa selville mikä siellä on.


    • jännäkakka

      kyllä se, mitä todennäköisimmin on pieru.

    • LOL!

      Se ei voi olla UFO koska se on a) merenpohjassa b) UFOja ei ole.

      • NIIH!

        On. USOja: Unintified Swimming Objects. Ota asioista selvää niin luulet vähemmän, löpötti.


      • LOL!
        NIIH! kirjoitti:

        On. USOja: Unintified Swimming Objects. Ota asioista selvää niin luulet vähemmän, löpötti.

        Älä NÖSSÖ yritä viisastella.


    • Obrir Ull

      Eikös siinä lähistöllä ole toinenkin vastaavanlainen esine. Hieman pienempi se oli vain muistaakseni.
      Muistan katselleeni tuubista videon jolla nämä sailorit kertovat löydöstään. Video on melko varmasti edelleenkin You Tubessa. Laitan linkkiä jahka sen löydän.

      • Obrir Ull

        Tämä ei ole aivan sama video, mutta tälläkin kerrotaan tuosta toisesta esineestä.
        MYSTERIOUS OBJECT FOUND ON BALTIC SEAFLOOR.

        http://youtu.be/l2HT21s5NA0

        Mikään "muinainen kaupunki" se ei ainakaan voi olla, kuten joku esitti täällä. Huomatkaa, että esineen/esineiden perässä on raahausjälki 400 m pitkä. Kukasen kaupungin olisi mereen kiskonut. Poseidon?

        Täytyy kylläkin epäillä, josko tuosta enää näkyy jälkeäkään, kun naapurit menevät tutkimaan löytöään tässä kuussa. Nimittäin jos, siis, jos kyseessä on ufo niin, sen ovat kyllä eräät jo vieneet aikaa sitten.


    • uhvotus
      • Obrir Ull

        En ole väittänyt etteikö olisi vedenalaisia kaupunkeja, ne ovat sortuneet mereen maanjäristyksien yms luonnonmullistusten kautta. Tällainen kaupunki on mm. Japanin rannikolla. Minä sanoin. Esineen perässä on 400 m raahausjäljet ja niitä ei ole vedenalaisissa kaupungeissa. Kyseessä täytynee olla esine/esineitä joka on syöksynyt mereen melkoisella vauhdilla.


    • villi arvaus

      Onkohan se mikään raahautumisjäki? voihan se olla veden virtauksen jättämä suvantojälki koska tuo kohde, joka jotenkin vaikuttaa vedenalaiselta kimberliittipiipulta, estänyt maa-aineksen kasaantumasta virtauksen mukana taakseen

      • Obrir Ull

        No niin, pianhan me se saadaan tietää. Odotellaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe