jos bussipysäkki on numero 386 satavan kyläkaupan vastapäätä joilla busseilla olisi tarkoitus päästä alun turun torille,mutta kun tuo pysäkkikoppi on ollut jo vuosikymmenet ikkunoistaan niin saastainen ettei ikkunoista nää kertakaikkien mitään,niin mitä panettelua voisi asiasta käyttää. onko se rasismia vai anarkismia vai sarkasmia vai mitä luonnehditte te jotka näette tärkeänä asian luonnehdinnan mutta ette saa bussipysäkkiä kuntoon jossa on kyllä laudanpätkä penkkinä mutta kun siinä istuu voi bussi porhaltaa ohi koska tilanne on mikä on.Korkean elintason maassamme ei ketään kiinnosta nämä asiat ei edes turun liikennelaitosta näemmä.Näinnollen on aivan sesama jos maatamme luotsataan yksityisen taholta tai valtion,kaupungin taikka kirkon taholta,tuota pussikatosta ei räjäytetä ilmaan ja tuoda hieman modernipi versio tilalle.Yksityisillä oli ainakin ennen tapana heittää pellolle ne jotka eivät ymmärtäneet hyvän palvelun päälle?Aivan kuin vielläkin eläisi puoluepolitiikka etupäässä kaupungin töissä joiden palkan maksaa osin kaupungin veronmaksajat.Pankaa jo se koppi kuntoon,kyllä teillä silti riittää aikaa muuhunkin!
suomalaiset etupä'ässä käyttävät bussia maassaan.
Mikä riivaa?
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701