saamme halveksia teitä sydämemme pohjasta..
Maailma tarvitsee alempiarvoista paskasakkia.
Kiitoksia femakot
5
195
Vastaukset
- akuliinahaistavittu
Kiitos feministit siitä että teidän ansiostanne suomessa laki on nykyään rikollisen puolella. Feministejä ei kiinnosta rikosten uhrien kärsimykset pätkääkään, päinvastoin rikollinen on niin säälin ja loputtoman ymmärryksen tarpeessa ettei sitä voi tuomita mihinkään.
Muista seuraavan kerran kun kävelet kadulla ja joku sekakäyttäjä käy sinun kimppuusi: Sinä et saa puolustautua koska silloin rikot narkomaanin ihmisoikeuksia ja feministit ovat heti syyllistämässä sinua jos puolustat itseäsi.- hgaoihg
En minä ainakaan syytä. Minun puolestani saatte hakata ne (mies)narkkarit kuinka alas maanrakoon tahdotte.
- miesitsekin
Taas löytyi yksi miespolo loputtomasta jonosta jotka eivät ymmärrä että nainen voisi ottaa ohjat omiin käsiinsä. Olet itse paskasakkia koska et nähtävästi osaa käyttää aivojasi sivistyneesti vaan solvaat ja rienaat kaikkea ympärilläsi. Yleensä moinen käytös johtuu omista ongelmista joten korjaa ne ensin ja asenteesi - ja mieti sitten mitä paskaa päästäs suustasi.
Ja ketkä "me"? Luuletko olevasi osa jotain isoa joukkoa, "meitä miehiä"? Vitut.
Feminismi on vastareaktio miesten pitkälle vallankäytölle, joten on normaalia että tälläistä esiintyy ja jopa miesvihaa huonosti kohdeltujen naisten puolelta. Ja voihan mieskin vihata naisia jos on saanut traumoja esim. avioeroista. Silti aika helvetin yksinkertaista(ja osoittaa huonoja älynlahjoja) jos alkaa syyttää isoa osaa ihmisistä omien kokemusten perusteella. Oi voi, minä vastaan ne ja ne.. ei ihminen ikivä voita tälläisiä taisteluista ja jää vain katkeraksi pieruksi saharaan.
Antaa feministien olla, luulen ett suurin osa heistä ei ole ottamassa miehiltä mitään pois, vaan nimenomaan antamassa meille kaikille jotain. Mies ja nainen ovat nykyään tasa-arvoisia, jopa riippumatta miten käyttäytyvät, eli sovinistillakin on oikeutensa.- sentään..
virpi uskaltaa jo kirjoittaa einarin nimellä... eikö olekkin kivaa puuhaa..
siitä se kokemus kasvaa, einarina. sumppi virpille, eikö vaan :))
- kuin..
on käynyt kommunisteillekin, kannatus loppuu ja samalla loppuvat myös pilluttomat feministit..
Sillee on kyllä ihan kivaa, eikö vain :)
"Ja meillä kaikilla oli niin mukava, oi jospa olisin saanut olla mukanaa.. leikit siellä leikittiin jne "
:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502