Norjalaiset lähettävät pakolla pois maasta esim. Maahan aikasemmin "pakolaisina" tulleta palkanilaisia. Suomestakin joutaisi suurin osa takaisin. Eihän siellä ole mitään sotaa enää.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3563113.ece
Norjalaiset uskaltaa laittaa pakolla! Heja Norge!
16
262
Vastaukset
- Suuri Eurostoliitto!
Kuten Suomi.
- Suomi alkaa
seuraamaan muiden pohjoismaiden esimerkkiä.
- "rahaa" rantautuu
Suomi alkaa kirjoitti:
seuraamaan muiden pohjoismaiden esimerkkiä.
kun suurten puolueiden sukulaisten bisnekset tarvinnevat lisää rahaa...?
- sentään
Suomi alkaa kirjoitti:
seuraamaan muiden pohjoismaiden esimerkkiä.
jossain jo Suomessakin joku olla hereillä (vrt Vantaa).
- se taitaa
"rahaa" rantautuu kirjoitti:
kun suurten puolueiden sukulaisten bisnekset tarvinnevat lisää rahaa...?
todellisuudessa olla jostainhan se syy täytyy löytyä,
kun mitään järjellistä ei tunnu olevan. - tuntuu olevan
sentään kirjoitti:
jossain jo Suomessakin joku olla hereillä (vrt Vantaa).
tällä rintamalla kovin hiljaista.
- 20+6
voisi alkaa palauttelemaan täältä pois niitä jotka eivät ole esim kolmessa vuodessa työllistyneet , ja käyttämään mahdollisuutta palauttaa takaisin sinne maahan mistä ovat tänne tulleet, sillä hyvin harva on esimerkiksi somaliasta saapunut tänne suoraan vaan välissä on ollut jokin toinen valtio johonka meillä olisi oikeus käännyttää takaisin.
- Suomi 2010
Jo rajalle tullessa pitää tehdä sellainen sopimus, että kun pakolaisstatus päättyy, eli kotimaahan on saatu rauha, eikä mitään perusteluja pakolaisuudelle enää ole, niin käännytys takaisin sinne mistä tulikin, omaa kotimaataan rakentamaan.
- Tosi on
Suomi 2010 kirjoitti:
Jo rajalle tullessa pitää tehdä sellainen sopimus, että kun pakolaisstatus päättyy, eli kotimaahan on saatu rauha, eikä mitään perusteluja pakolaisuudelle enää ole, niin käännytys takaisin sinne mistä tulikin, omaa kotimaataan rakentamaan.
Ei ikuista oleskelua statuksen turvin. Kotoutus kotimaahan heti rauhan tultua.
- vaan ole
Tosi on kirjoitti:
Ei ikuista oleskelua statuksen turvin. Kotoutus kotimaahan heti rauhan tultua.
tehonnut vaikka oikein on taloja rakennettu valmiiksi
palaajille.
- Eerikki24
Paras somali on karkotettu somali. Suomeen ei haluta luku-ja kirjoitustaidottomia pakolaisia. Vaan työperäisiä maahanmuuttajia jotka tulee töitä tekemään eivätkö tuilla keplottelemaan. Mitä muuta nuo tekee kun ensin muutama hakee pakolaisasemaa Suomeen ja sitten keksittyjen yrittää vale-perheidenyhdistämisien kautta saada koko sukunsa jne. Suomeen. Helpoin olisi palauttaa lähtökohtaisesti kaikki takaisin omaan maahansa.
- Vihreämies xl
Norjassa ei olekkaan työvoimapulaa kuten meillä on. 100 000 per vuosi tarvitaan ainakin Vihreiden oppien mukaan. Täällä on jo satamatkin kiinne kun ei saada porukkaa töihin 4000 € kk palkalla.
- nju
niin taitaa olla asiainlaita.Olis se hienoa nähä,kun somalipojat painais lippa vinos töitä kotkan satamassa....
- päivää tuskin
nju kirjoitti:
niin taitaa olla asiainlaita.Olis se hienoa nähä,kun somalipojat painais lippa vinos töitä kotkan satamassa....
tullaan näkemään.
- -*-*/-/*
koska kaikki olivat selkä kuvaajaan päin , elikkä POIS lähdössä.
- Bisnekset kärsii
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/03/ruotsi_haluaa_turvapaikanhakijoille_lastenkodin_afganistaniin_1558346.html?origin=rss
Ruotsi rakentaa lastenkodin Afganistaniin, ettei alaikäisten turvapaikanhakijoiden tarvitse enää lähteä Ruotsiin.
Julmaa, epäreilua toimintaa Ruotsilta. Toivottavasti Suomi ei ota mallia ja rakenna lastenkotia Somaliaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701