Norjalaiset uskaltaa laittaa pakolla! Heja Norge!

Pois vaan, pois vaan

16

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri Eurostoliitto!

      Kuten Suomi.

      • Suomi alkaa

        seuraamaan muiden pohjoismaiden esimerkkiä.


      • "rahaa" rantautuu
        Suomi alkaa kirjoitti:

        seuraamaan muiden pohjoismaiden esimerkkiä.

        kun suurten puolueiden sukulaisten bisnekset tarvinnevat lisää rahaa...?


      • sentään
        Suomi alkaa kirjoitti:

        seuraamaan muiden pohjoismaiden esimerkkiä.

        jossain jo Suomessakin joku olla hereillä (vrt Vantaa).


      • se taitaa
        "rahaa" rantautuu kirjoitti:

        kun suurten puolueiden sukulaisten bisnekset tarvinnevat lisää rahaa...?

        todellisuudessa olla jostainhan se syy täytyy löytyä,
        kun mitään järjellistä ei tunnu olevan.


      • tuntuu olevan
        sentään kirjoitti:

        jossain jo Suomessakin joku olla hereillä (vrt Vantaa).

        tällä rintamalla kovin hiljaista.


    • 20+6

      voisi alkaa palauttelemaan täältä pois niitä jotka eivät ole esim kolmessa vuodessa työllistyneet , ja käyttämään mahdollisuutta palauttaa takaisin sinne maahan mistä ovat tänne tulleet, sillä hyvin harva on esimerkiksi somaliasta saapunut tänne suoraan vaan välissä on ollut jokin toinen valtio johonka meillä olisi oikeus käännyttää takaisin.

      • Suomi 2010

        Jo rajalle tullessa pitää tehdä sellainen sopimus, että kun pakolaisstatus päättyy, eli kotimaahan on saatu rauha, eikä mitään perusteluja pakolaisuudelle enää ole, niin käännytys takaisin sinne mistä tulikin, omaa kotimaataan rakentamaan.


      • Tosi on
        Suomi 2010 kirjoitti:

        Jo rajalle tullessa pitää tehdä sellainen sopimus, että kun pakolaisstatus päättyy, eli kotimaahan on saatu rauha, eikä mitään perusteluja pakolaisuudelle enää ole, niin käännytys takaisin sinne mistä tulikin, omaa kotimaataan rakentamaan.

        Ei ikuista oleskelua statuksen turvin. Kotoutus kotimaahan heti rauhan tultua.


      • vaan ole
        Tosi on kirjoitti:

        Ei ikuista oleskelua statuksen turvin. Kotoutus kotimaahan heti rauhan tultua.

        tehonnut vaikka oikein on taloja rakennettu valmiiksi
        palaajille.


    • Eerikki24

      Paras somali on karkotettu somali. Suomeen ei haluta luku-ja kirjoitustaidottomia pakolaisia. Vaan työperäisiä maahanmuuttajia jotka tulee töitä tekemään eivätkö tuilla keplottelemaan. Mitä muuta nuo tekee kun ensin muutama hakee pakolaisasemaa Suomeen ja sitten keksittyjen yrittää vale-perheidenyhdistämisien kautta saada koko sukunsa jne. Suomeen. Helpoin olisi palauttaa lähtökohtaisesti kaikki takaisin omaan maahansa.

    • Vihreämies xl

      Norjassa ei olekkaan työvoimapulaa kuten meillä on. 100 000 per vuosi tarvitaan ainakin Vihreiden oppien mukaan. Täällä on jo satamatkin kiinne kun ei saada porukkaa töihin 4000 € kk palkalla.

      • nju

        niin taitaa olla asiainlaita.Olis se hienoa nähä,kun somalipojat painais lippa vinos töitä kotkan satamassa....


      • päivää tuskin
        nju kirjoitti:

        niin taitaa olla asiainlaita.Olis se hienoa nähä,kun somalipojat painais lippa vinos töitä kotkan satamassa....

        tullaan näkemään.


    • -*-*/-/*

      koska kaikki olivat selkä kuvaajaan päin , elikkä POIS lähdössä.

    • Bisnekset kärsii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe