Japanissa Fukushiman ym. tuhoista.JIM tänään klo 21.00.
Dokumentti tuhosta
7
90
Vastaukset
- Fukus koti
Tietoa tuon luonnonmullistuksen alkutapahtumasta on ollut aika vähän verrattuna seurauksiin.Katsotaan varmasti.
- ehkä myöhemmin
Samaan aikaan tulee X-Men II, joten taitaa JIM jäädä näkemättä. Pistä linkkiä pystyyn kun tulee Ruutu.fi paikkaan.
- Varavoimakoneet
lensivät kuin tikkuaskit !!! Joissain paikoin oli tsunamin korkeus jopa 38 metriä.Maanjäristyksen ja tsunamin voimakkuus Japanissa kaikkien aikojen suurin ja kärkipäässä maailman listallakin,jos näin voi sanoa.Voimalat tulee sijoittaa kauenmaksi valtamerien rannoilta,sillä voihan tsunami iskeä muuallakin kuin mannerlaattojen saumakohdassa.Todella hyvä dokumentti.
- Dokkkk
Hyvö oli, muttei oikein uskallettu kaikkea taas suoraan sanoa.
- Ei siinä turhia
Dokkkk kirjoitti:
Hyvö oli, muttei oikein uskallettu kaikkea taas suoraan sanoa.
sanoja paljoakaan tarvittu.Oli siksi karmeeta katseltavaa.
- Varavoimakoneet
tulee sijoittaa tarpeeksi korkealle pienenkin tsunamin varalta.Tällöin tietysti niihin liittyvät automatiikka,käynnistysjärjestelmät,polttoainesäiliöt ja myös tärkeät vesipumput tulee olla korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701