En pidä naisista

goottipojka

Kunnioitan mitä ne tekee ja arvostan niiden oikeuksia. Mielestäni esim. naisen kuuluu saada samasta työmäärästä samaa palkkaa, jos ne tehneet saman verran duunia.

Mutta en kuiteskaan haluaisi esimerkiksi elää sellaisen kanssa. Jo pelkkä ajatus naisen kanssa olemisesta saisi mut ahdistumaan. Vihaan naisia, mutta en niin paljon että vaikkapa löisin niitä. Niiden ääni ja olemus saa mut ärsyyntymään niin, että en haluisi edes nähdä niitä.

En ole homo, mutta en haluisi vain koskea ikinä naiseen. Jos mulla olisi pakko valita seurustelukumppani, niin ottaisin ennemmin miehen. En kuiteskaan koea mitään seksuaalista mielenkiintoa miehiin, joten en ole edes kaappihomo.

Mun silmissä naiset on kaikki samanlaisia lutkia, jotka harat auki olkoon kuka tahansa vain siinä toivossa, että saisitte sen vahinkolapsenne. Lapsen saatuaan te ette tarvitse mieheltä muuta, kuin rahaa. Ne ei osaa myös puhua asiallisesti vaan aina keksii jotai draamaa. Ne on kaikki juonittelevia ja tunteettomia, ei ne välitä kenestäkään muusta kuin omasta läskiperseestään. Ne myös rakastaa puhua paskaa toisen selän takana. Niihin ei voi luottaa missään asiassa. huh.. Onneks mulla ei ole kenenkään jämälapsia..

Miesten kanssa on myös kivempi vietää aikaa. Eihän naisten kanssa edes löydy samoja harrastuksia.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klklklklkl

Löytyyhän noita terapeutteja. Myös miespuolisia. Ei kannata elää loppuelämäänsä sielu rikkinäisenä.

• Raipe.

Hyvä kommentti. Yleensä netissä se klassikkovastaus on, että muistitko ottaa iltalääkkeet ja usein siihen on jopa aihetta. Tämän goottipojan tapauksessa avun tarve on ilmeinen.

• goottipojka
        Raipe. kirjoitti:

Hyvä kommentti. Yleensä netissä se klassikkovastaus on, että muistitko ottaa iltalääkkeet ja usein siihen on jopa aihetta. Tämän goottipojan tapauksessa avun tarve on ilmeinen.

höpöhöpö. Jos mulla ei ole naista ja kaipaisin niitä, niin silloin tarvitsisin apua. Tällä hetkellä mulla ei ole naista ja en kaipaa niitä :) Mun sielussa asuu siis rauha.

Tein tän topikin tasapainon vuoksi, koska näen vain naisten dissaavan miehiä.

• Raipe.
        goottipojka kirjoitti:

höpöhöpö. Jos mulla ei ole naista ja kaipaisin niitä, niin silloin tarvitsisin apua. Tällä hetkellä mulla ei ole naista ja en kaipaa niitä :) Mun sielussa asuu siis rauha.

Tein tän topikin tasapainon vuoksi, koska näen vain naisten dissaavan miehiä.

Kirjoituksistasi ilmenee voimakas naisviha. Et kerro mitään ihmissuhteistasi muilta osin ja tietysti ne ovat hyvin yksityisiä asioita. Oleellista tietenkin on se, että olet elämääsi tyytyväinen, mistä kertoon kommenttisi sielun rauhasta.
        Se, mistä kokemuksesi naisten suhtautumisesta miehiin on syntynyt, on tietenkin mielenkiintoista, koska itse arvostan miehiä kovasti, olen keski-ikäinen heteronainen, en feministi, vaan kannatan moniarvoisuutta muista näkökulmista.
        Kaikkea hyvää sinulle goottipojka, omani on sinua hieman nuorempi,
        Raipe.

• essdgdgr

Hahahah..
      Älä välitä,goottipoika, osuit naulan kantaan omakohtaisella analyysilläsi!

Sen takia nuo kierot naiset yrittävät saada susta henkistä kuristusotetta "ystävinä", älä välitä.

Nainen on epälooginen olento, joka sanoo yhtä ja tekee toista.

Vaarallisia, onneksi ne ei lennä esim. taisteluhävittäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe