kirsikk.a
Vapaa kuvaus
Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
147
Ennen joulupukin tuloa?
Hiphei kaikille! :) Mitenkäs viimme viikko meni, ja kuinkas on tämä viikko lähtenyt käyntiin? Mulla: Tiedot Pituus: 16814932Ennen joulupukin tuloa?
Moikkelis moi! Mitenkäs ryhmäläisillä menee?! Ajattelin aloittaa "uuden viikon" jo nyt, koska tuli tarv kirjoittaa, enk6454Ennen joulupukin tuloa!
Hip hei kanssalaihduttajat! :) Mitenkäs viime viikko meni, antoiko vaaka uusia lukuja? Mulla: Pituus: 168cm. Lähtöpain211102Minipillereistä
Eli itse olen nyt n. vuoden syönyt Cerazette merkkisiä minipillereitä, ja muutama "ongelma" on ilmennyt tässä vuoden aik4562Ennen joulupukin tuloa!
Hiphei! Viime viikolla oli kovin hiljaista, johtuiko lämpimistä ilmoista, vai mistä...Mutta toivottavasti tällä viikoll8612Ennen joulupukin tuloa
Huhuu, onko ryhmä kasassa vai onko kaikki vain aurinkoa palvomassa? :) Tiedot Pituus: 168cm. Lähtöpaino syyskuun 2005 a5505Laihdutussessio
Moikkelis moi! Huomasin, että viime viikolla oli todella hiljaista..vain kolme keskustelijaa. Aika huono homma...Missä m4443Laihdutussessio
Moikkelis moi! Uusi viikko alkaa jälleen ja nyt olisi taas aika kertoa mitä vaaka näyttää. Mulla painoa on nyt 73,5kg.8591Laihdutussessio
Huhuu, onko ketään enää mukana? Viime viikolla oli kovin hiljaista :/ Mulla vaaka näytti aamulla taas sen saman 75kg. A10537Laihdutussessio
Moikkelis kaikille! Upee viikonloppu takana ja tänään aivan upee ilma, ainakin täälä (jos ei pientä tuulta lasketa :)).6421Lahjaongelma
Ystäväpariskunta menee kesäkuun alussa naimisiin. Ovat molemmat 23 vuotiaita. Kolme lasta ja omakotitalonkin he ovat jo62449Laihdutussessio
Uusi viikko, uudet kujeet :) Mitenkäs viime viikko meni? Tuliko miinusta? Mulla oli lauantaina kaverin polttarit. En h13887Laihdutussessio
Päätimme yrittää perustaa uuden ryhmän, koska edellinen kuihtui kokoon. Eli kaikki jotka tuskailevat painonsa kanssa ja18828Puolen vuoden sessio
Moro! Oon tässä ajatellut. Mitä aattelette Innemon ja Claudia, pitäiskö meidän perustaa ihan uus ryhmä?! Nyt on jo tiis5447Puolen vuoden sessio
Moikkelis moi! Mitenkäs pääsiäinen meni? Tuliko painoa lisää, vai mitä vaaka näyttää? Mullahan oli tavoite pääsiäiseks9550Puolen vuoden sessio
Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille! Mitenkäs viime viikko meni, tuliko painoon laskua? Mullahan tämä paino on tykänn241025Puolen vuoden sessio
Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille. Ajattelin taas nostaa tämän, ettei meidän ryhmä vain unohdu! :) Mitenkäs viikonl351696Puolen vuoden sessio
Nostan tämän taas uuden viikon kunniaksi. No, mitenkäs kaikilla on mennyt. Mitä punnitukset on kertoneet? Mulla vaaka n401780Ulvilasta lenkki/laihdutuskaveria?
Eli olen 22 vuotias ja asun Ulvilassa...asunut n. kaksi vuotta, ja tarvitsisin lenkki/ laihdutuskaveria. Hirveästi en ih0116