Voiko ärsyttävämpää radiojuontajaa enää olla ? Parina aamuna tällä viikolla olen sen mölötystä radiosta kuunnellut... vähän aikaa, kun ei sen typeriä juttuja jaksa kauaa kuunnella. Luuleekohan se oikeesti olevansa hausk…
Tehdään tälläinen viestiketju jossa seuraava kirjoittaa aina jonkun sellaisen biisin nimen joka alkaa sillä kirjaimella, johon edellisen kirjoittjan kirjoittama laulun nimi on loppunut. Mä aloitan : OLEN SUOMALAINEN (el…
Tuossa viikolla luki toisesa iltapäivälehdessä ,että Jani Wickholm oli antanut bändinsä baisistille potkut, kun tämä oli ollut keikalla niin räkäkännissä ettei soittamisesta tullut yhtään mitään. Jani oli ottanut basist…
Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laulaa sen kauniisti ja siinä on nätit sanat ja hieno sävel. Onkohan se ihan suomalainen laulu alunperin…
mikä on teidän mielestänen paras Kummeleiden tekemä laulu ? Mä tykkään siitä arvonta-laulusta: "Kun arvontalaulu raikaa on arvonnan aikaa, kelle nalli napsahtaa, nalli napsahtaa..." Myös "Jumankauta juu nääs päivää" on …
Väsäsin tälläisen gallupin, johon halukkaat voivat vastata oman makunsa mukaan. Merkatkaa joka kohtaan suomalainen NAIS-ja MIESARTISTI. A) Miehekkäin/naisellisin lauluääni ? B) Tunteikkain lauluääni ? C) Laaja-alaisin ä…
Reijo Taipale on hyvä laulaja ja symppis persoona. Mä en ole Reiskan keikoilla ollut, mutta olen kuullut ,että hän on aika usein pienessä maistissa laulaessaan. Miksiköhän näin ? Eikö se haittaa esiintymistä ?
Minkä takia Kari Tapiota paapotaan tällä palstalla ? Onko hän joku tabu jota saa kyllä ylistää suut ja silmät täyteen, mutta toisenlaista mielipidettä ei hyväksytä ? Kaikenlainen pienikin poikkipuolinen sana hänestä, va…
Kuulin eilen Sävelradiosta yhde biisin, joka kuulosti kivalta. En vaan tiedä sen nimeä. tietääköhän joku testä sen biisin nimeä, kun siinä lauletiin jotenkin tähän tapaan ,että : " Töihin jäi WC mökillä malaan puuceen..…
Ostakaa tai tehkää itse Jarille 40-vuotissynttärilahjaksi pyyhe, johon se voi pyyhkiä kasvojaan ,jos/kun tulee hiki esiintyessä. Tämä ei ole mitään v...tuilua vaan ihan oikeesti oli vähän kurja katsoa, kun siellä Iskelm…
Eipä tosiaankaan ollut yllätys Jari Sillanpään Iskelmä-Finlandia voitto. P..kele sen näki jo viimeistään puolessavälissä ohjelmaa ,että Sillanpää voittaa ,kun Sari Tammisen silmät kiilui siihen malliin ( Leppänen oli va…
Katselin just yhtä kuvaa Dannystä. Mun mielestä se näyttää ihan liian ahtaaseen Denim-suoleen puristetulta Lauantaimakkaralta, jossa on hapsottava pölypallo päässä.
Tamara Lund on kuollut.Hieno laulaja ,eikä vielä mitenkään vanhakaan. Liian varhain kuoli taas yksi hieno taiteilija:(
En tiiä, olenko ainoa ,jota ärsyttää nuo Iskelmän soittolistat ? Mä en käsitä ,että miksi pitää soittaa esim. sitä Anne Mattilaa ja hänen siskojaan about viisi kertaa päivässä ? Ärsyttää myös se ,että AINA kun siellä jä…
Paljonko musiikkikriitikot saavatkaan palkkaa ? Ajattelin nimittäin ,että jos alkaisi sellaiseksi. Aika mielenkiintoista voisi olla se.
JEE! Tapsa Kansa on Ruben Stiller ja Joonas hytönen - Showssa huomenna !!!