Tapani KansaVastattu 16 v

Kiva pätkä.........

Tänään tuli telkkarista Rouva Ruutu- niminen ohjelma ( käsitteli 70-luvun suomalaista musiikkielämää). Siinä oli Tapsastakin pieni pätkä. Tästä klipistä sen ohjelman voi Ylen Areenalta katsoa viikon ajan. Tapsa esiintyy…

Millaneen konsertti helsingissä ?

Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis vähän parempi mieli noitten joittenkin ääliöitten kirjoitusten jälkeen mitä tossa yhdessä topicissa on.
Tapani KansaEi vastauksia

Keräilettekö..............

Keräättekö lehtileikkeitä Tapsasta talteen ? Mä kerään ja liimaan ne sellaiseen kansioon. Keräilen lehtileikkeitä myös Ville Valosta/Himistä. Jasiihen aikaan kun olin Matti Nykäs-fani niin keräsin siitäkin lehtileikkeit…

Joulukonserteista..........

Tapsan faneille kysymy, että meinaatteko mennä Tapsan joulukonserttiin ja jos menette niin mihin ? Mä olen menossa Urjalan ja Hausjärven kirkkoon :) Tämä marraskuu tuntuu menevän ihan älyttömän hitaasti nyt kun odottaa …

Vai muka kolkkoa laulamista..........

Ne jotka väittää ,että Tapsa laulaa kolkosti ja ettei äänessä ole sävyjä on syytä kuunnella tästä linkistä vaikkapa tuolta " VALAISTU IKKUNA"- levyltä näytteitä mm. semmosista biiseistä kuin: Armaan läheisyys, Olkoon nä…

Olis kiva jos...........

Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jyväshovissa tai vaikka Rauhalahden keikoilla niin niistä kertomuksia kaipailisin. Mulla itellä alkaa…

Tapsa laulaa venäjäksi ! :)

Ilttiksessä lukee, että Tapsa menee muutaman viikon päästä Pietariin levyttämään venäjäksi ainakin 3-4 laulua :) Mm. Tomi Metsäketo laulaa myös sillä levyllä. Jari Sillanpään piti ensin laulaa sille levylle, mutta kun J…
Kari TapioVastattu 17 v

Onpas täällä hiljasta...........

Jopas tää on kuollut palsta. Noh, onneks ei oo herra viiksivallua itteäänkkään lehtienpalstoilla pitkään aikaan näkynyt pyhimystä leikkimässä. ( Ja just kun pääsin tän sanomasta niin huomisessa Ilttiksessä se on tietyst…
Tapani KansaVastattu 17 v

Millaista Tapsan tahdeilla ?

Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ? Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. Vetää tuli kuin vaan oikein kunnolla täälläpäin ainakin.... Varmaan siellä Nokiallakin.
Kari TapioVastattu 17 v

Iskelmäperjantai Down by the Laiturilla.....

Terve vaan.Mä olen ihan asiallisen jutun kanssa liikkeellä täällä tälläkertaa. Kari Tapio esiintyy ensviikon perjantaina Down by the Laituri- tapahtumassa Turussa. Onks teistä joku menossa sinne ? Samana iltanahan siell…

Mikä on parasta Tapsassa ?

Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ? Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa eikä yritä olla ketään tai mikään muu.

MAHTAVA Eerika Grönlund !!!!

Nyt tuli kerrankin sellanen naislaulaja josta mäkin tykkään. Eerika oli mun ehdoton suosikki tangomarkkinoilla. Olis ansainnut voiton. Mahtavan monipuolinen ja ääni on tosi upee ja sopivan erikoinenkin. Just sellasen ku…

Oliko teistä joku Merikievarissa 20.6 ?

Niin eli semmosta vaan tiedustelen että oliko joku tänne kirjoittelevista lauantaina 20.6 Merikievarissa Tapsan keikalla ? Harmi kun Melinakaan ei nyt sitten voinut sinne mennä, kun oli muita suunnitelmia Juhannukseksi …

Riutalle tänään....! :D

JEEEE!!!!! :D Eilen varmistui , että pääsen mun kamun kyydissä ( mulla ei itellä ole autoa) Riutalle tänään Tapsan keikalle ! :D Kirjotan sitten tänne keikasta kun ehdin.

Ensviikolla..................

Tapsalla on tiistaina keikka Ruotsinlaivalla. Tapsahan ei kovin usein laivoilla esiinny, enkä mä ite ole koskaan ollut laivalla Tapsan keikalla. Olis kyllä joskus kiva sekin kokea. mutta ei tuonne risteilylle nytkään ol…

Biisikärpänen.....

Mä en nyt ainakaan äkkiä katsottuna nähnyt ,että täsät olisi aloitettu jotain aihetta täällä jo aikaisemmin. eli kysyisin vaan semmosta ,että mitä mieltä olette tuosta MTV3:n uudesta musiikkiviihde-ohjelmasta "Biisikärp…
Kari TapioVastattu 18 v

Iltalehdessä.............

Voi oksennus! Kari Tapiosta on karmeiden kuvien kera peräti KUUSI (6) sivua juttua Iltalehdessä ja enslauantain lehdessä vielä jatkuu, kun ystävät ( eli Paula Koivuniemi ja Ile Vainio arvatenkin etunenässä) ylistävät im…
Tapani KansaVastattu 18 v

JIPPII !!! :D

Tapani Kansan juhlakonsertti-taltiointi Hartwall-areenalta tulee televisiosta JO 22.3.2008 ! Onneksi se tulee jo nyt keväällä. Pelkäsin, että täytyy malttaa odottaa syksyyn asti, ennenkuin se tulee telkkarista, sillä yl…