Tänään julkistettiin uudet Iskelmäfinlandia- ehdokkaat. Eipä niistä oo kukaan mun mieleeni, mutta jotain hyvääkin tuli nyt tänä vuonna, eli nyt on päätetty, että jo kerran aikaisempina vuosina ehdolla olleet artistit vo…
Huomasin ,että Prismassa oli myytävänä "Vihreän kullan maa"- DVD. Sehän tuli joskus 80-luvulla sarjana maikkarilta. Tässä DVD:ssä on viisi jaksoa siitä sarjasta myöhemmin ilmestyy loput jaksotkin DVD:nä . DVD maksoi mel…
Oliko joku täältä eilen siellä Hotelli Ellivuoren 40-vuotissynttäribileissä Sastamalassa ? Jos niin millasen keikan Tapsa siellä veti ? Oliko hyvä meno ja meininki ?
Kaikenmaailman antipatioisssaan kieriskelevät kateelliset kiljukaula-kiljanderit yrittää täällä vähätellä Tapsaa ja hänen saavutuksiaan, mut mitäs siitä. Tapsa on mestari alallaan ! Eikä Tapsan potenttiaali rajoitu vaan…
Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas). Mikä mielestänne näistä neljästä musiikkiaiheisesta solmiosta olis hienoin ? http://verkkokauppa.mfka.fi/epages/OVK.sf/secb6…
Oli kyllä mahtava kokemus. Ekalla puoliajalla Taavi Tampuu ja Heli Veskus lauloivat ooppera-aarioita. Hienoa kuultavaa oli se (joskin hitusen pitkästyttävää). Yhdessä kohtaa se sopraano Heli Veskus lauloi niin kovaa ja …
http://www.hitit.fi/index.php?s=view&id=21139 Onneksi sai elää noin pitkän elämän kuitenkin.
Mun pari kamua menee ens lauantaina Somerniemen Ämyrille Tapsan keikalle ja kysyivät mua mukaansa sinne ! :D Tokihan mä olin heti valmis sinne lähtemään, vaikka sinne onkin hiukan pitempi matka, kuin esim. Riutalle. Sii…
Mä olin eilen Tapsan keikalla Riutallla ! :) Ja siellä oli niin maanperusteellisen hauskaa ! Tapani oli iloisella ja rennolla huumorimielellä ja niin tangot, valssit, jenkat kun muutkin tulkinnat kajahtivat vallan MAHTA…
Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien mietteitäkin tämän vuoden viisuista. Mä en tykännyt yhtään siitä saksalaisesta voittajakipaleesta. S…
Tässä linkki Tapsan Sana plus- lehdssä oolleeseen haastatteluun. Se on tosi hyvä. Tapsa on aika syvällisen oloienen tyyppi. Ei mikään Reino-tossu tyhjän hölöttöjä. Ja Tapsalla on hyviä omia ajatuksia ja mietteitä. Hänen…
Mä en sais koskaan kirjoittaa enkä sanoo omaa mielipidettäni mistään. Ensin mut ajettiin Tapsan foorumilta pois ja nyt mua ollaan häätämässä tältäkin palstalta pois, vaikka oon ihan asiallisesti kirjoittanut omia mielip…
Koskahan julkistetaan nuo tämän vuoden iskelmä- Finlandia ehdokkaat ? Oisko jollakulla tietoa siitä ? Ketä muten veikkaatte tämän vuoden ehdokkaiksi ? Mä veikkaan, että ainakin Mikko Alatalo ja/tai Hector kuuluu siihen …
Mikko Leppilampi riehu ja raivosi kapakassa ja öykkäröi huudellen , että " Ettekö tiedä kuka mä olen ?! " Lauri Tähkä häiriköin Ramstenin keikalla humalassa. Haastoi riitaa jonkun kanssa ja töni ja mölisi muuta yleisöä …
Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohjelman tekoa ( kiinnostais nimittäin samalla nähdä miten tollasia ohjelmia tehdään, kun en oo koskaan …
Radiotoimittajat valitisivat Tomi Markkolan tammikuussa julkaistun levyn kuukauden levyksi ! :) Onnea Tomille ! Mulla ei itellä tuota levyä vielä ole, mutta tarvinnee se jossainvaiheessa ostaa tai lainata kirjastosta. h…
Luin , että Tapsa Kansa ja Mikko Mäkeläinen on samassa Tartu mikkiin jaksossa :) Mitäs siitä sonotte ? Tuo jakso tulee telkkarista sitten joskus huhtikuun puolella.
Nyt kun Syke Esiintyy lauantaina Hattulan satulinnassa 9.1. niin Tapsa Kansa esiintyy siellä Pepito bändinsä kanssa myös. Mä kun olen Tapsan fani, niin olis kiva lukea sieltä keikalta vähän kuulumisia, eli olis kiva jos…
Mä tykkäsin yhteenaikaan Marjoriesta aika kovastikkin. Sillä oli tosi hyvä ääni ( Esim. semmonen laulu kuin WARUM on tosi upee Marjorien laulamana), mutta muutamaan vuoteen siitä ei oo kuulunut oikeen enää mitään ( ei o…
Mun mielestä Marko Lämsä on paras Seinäjoen tangomarkkinoilta tullut tangokuningas. Toki esim Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäkikin ovat hyviä. Mut Marko Lämsä on mun kakkossuosikkilaulaja Tapsa Kansan jälkeen ( Tapsa on…