mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
2015 tangokuninkaalliset
Mun mielestä tangokuningatar titteli meni oikeaan osoitteeseen mutta tangokuningas meni ihan väärin. Kyllä se Kalle Juss9138Kaarihovissa kajahtaa ! :)
Tänään on Tapsa keikalla Kaarihovissa Teuvalla. Voi että kun olis tehnyt mieli päästä tuonne, mutta erinäiset epäonnise1178Tangokuninkaalliset 2014
Toivottavasti tänä vuonna tangokuninkuuden voittaa Leif Lindeman tai Jarno Kokko. He ovat kaikkein parhaat. Erityisesti801093Unohtumaton ilta
Unohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levylt13290Inhotus ällötys !
Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä j5204Tartu mikkiin haastatteluvideo
Tässä videolla on Tapsan ja Einin tunnelmia ja tuntemuksia ennen nauhoitusten aloitusta : http://areena.yle.fi/tv/1845515185Tympäsee kun....
Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina6215Tapsan antifaneille !
Se tai ne Tapsan vihaajat jotka täälä tänään soopakirjotuksineen taas ovat mellastaneet tekiviät palveluksen tälle p17185Odottavan aika on pitkäää....
Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis enne10234Kiva ! :)
Kiva kun kevät etenee ja kohta pääsee Tapsan keikalle/keikoillekkin. Ootan jo kovin niitä. :)2124Sitä saa mitä tilaa
Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat il19246Forssan kirkossa
Vaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä sil9234Uusi levy ensivuonna !
Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä8141- 34174
Tälläisen jutun löysin....
Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-6206Beatfestissä ?
Oliko täältä eilen joku Karjalohjan Beatfest- tapahtumassa ? JOS niin millaista oli meininki ?2153- 4163
Marko Maunuksela
Mä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninka3159Saariselän konsertti ?
Oliko joku täältä tänään Saariselän kappeli konsertissa ? Jos niin oliko hyvä ? Kuka oli säestäjänä ?1289Epäselvää artikulointia
Ihmetyttää kun erityisesti niin monet nuoremmanpolven artistit ääntää sanoja laulaessaan niin omituisesti. Kummallisia1123