Leikinvarjolla

Jari Sillanpään "Leikinvarjolla"- ohjelmassa laulama "Tuntematon" oli ihan hyvä biisi, mutta se eka biisi " Hän laulaa" oli mielestäni aika mitäänsanomaton hölkkä. Silloin kun Janne Tulkki esiintyi tuossa ohjelmassa , n…

Kari Tapio...

Njoo... Taas tulee tietysti valituksia ja jotkut painelevat varmaan taas sitä ilmianto nappulaakin ,mutta painelkoon. Mulla on oikeus sanoa oma mielipiteeni, vaikka tämä aikapitkälti Kari Tapion- ylistys foorumi onkin. …

Tapio Heinonen

Tietääkö joku mihin Tapio Heinonen kuoli ? Olen kuullut juttua ,että hän olisi tehnyt itsemurhan, muttasitten taas radiossa sanottiin yks päivä ,että hän kuoli johonkin sairauteen.

Epäselvin artikulointi?

Eli ketä laulajaa saa kuunnella korvat hörössö ja siltikin kuulee sen laulamat laulunsanat väärin ? Mun mielestä Topi Sorsakoski on sellanen. Ihan, kuin sillä olis kuuma potaatti suussa, kun laulaa.

Joululauluista...

Koskakohan joululaulut alkavat radiokanavilta soida ? Harmittaa, kun ainakin Iskelmässä joululauluja soitetaan vaan jotain viikko tai korkeitaan pariviikkoa ennen joulua ja heti pari päivää joulun jälkeen ne alkaa taas …

Taivaan kartta

Olen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä. Aikaisemmin en niin kovin ole noista Anne Mattilan biiseistä välittänyt, kun niissä on ne sanat ollee…

Gallup

Kun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ? A)Lauluääneen ? B)Esiintymistyyliin ? C)Persoonaan/luonteeseen ?

Eka esiintyminen?

Tiedättekö minkä ikäisenä lempiartistinne on ensimmäisen kerran esiintynyt yleisölle ? Missä se tapahtui ? Tiedättekö mikä oli laulun nimi ? Tapsa Kansa kertoi ,että hän esiintyi ekan kerran 4-vuotiaana jossain työväent…

Patrizio Buanne

Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja. Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta sen konserttikin. Ääni on hyvä ja osaa esiintyäkkin kivasti. Häntä on sanottu "italian Helmut Lotiksi…

Pitkin hampain....

Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse. Eli jokaisessa ihmisessä myös laulajassa on jotain hyvää. Kirjoittakaapas jotain hyviäpuolia tänne "inhoke…

P..KELE!

Viisi senttiä lunta maassa ja Iskelmässä soi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" . Siis jotain järkeä noihin biisivalintoihin nyt! Ei kesälläkään soiteta joululauluja. Kaikista "paras" oli kyllä se ,kun pari vuotta sitten …

Tamperelaisille kysymys

Millanen paikka Tampereella on ravintola London ? Onko sinen jotain ikärajoja ? Torstaina 27.10 Tapsa Kansa esiintyy siellä ravintolan 4v.juhlissa. Tekis mieli mennä sinne, mutta haluaisin jotain tietoa siitä paikasta .

Matti Korkiala

Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hänellä on soinnukas ääni. Sopii muuhunkin ,kuin iskelmään ja tangoihin.