Mun ehdottomat suosikit BB-talossa ovat: - Sauli ( Symppiksen oloinen tyyppi, fiksu,söpö, hauska ja hurmaava hymy ) - Jarkko ( Symppis myös, lempeän ja hyvähermoisen oloinen ) - Aki ( vähän vanhempi ja viisaampi niitä m…
Kari Tapio- merkkinen lausuntoautomaatti näyttää taas tänään louskuttavan tekareitaan kummankin Iltapäivälehden sivuilla. Tällä kertaa Kari Tapion puitavaksi on artistikollegoista joutunut Ville Valo, joka on päättänyt …
Kari Tapio on valittu VUODEN VAAHTOPÄÄKSI. Nokialainen olutseura "Vinolan Vaahtopäät" nimeää vuosittain henkilön, joka on kunnostautunut olutkulttuurin alueella. Kari Tapio sai myöhään torstai-iltana palkintonsa eli vei…
Kirka oli hieno laulaja ja miellyttävä persoona, jonka kuolema oli yllätys ja tosi valitettava juttu, mutta jotenkin minusta tuntuu, että kun noita haastatteluja kuuntelee ja lehtiä ja näitä kirjoituksia täältäkin lukee…
Näyttää Ollilla ja Kakilla olevan pokkaa Mian ulkonäön arvosteluun, vaikka heillä itsellään on naama, kuin petolinnun perse ripulipaskan jäljiltä. Huonoryhtisiä, plösöjä örkkejä. Toinen on kuin Nodredamen kellonsoittaja…
Jos saisitte olla itse perustamassa jotain uutta radiokanavaa, niin millainen se olisi ? Tulisiko sieltä vain iskelmää vai jotain muutakin musiikkia ? Olisiko siinä jotain puheohjelmiakin/uutisia , vai olisiko se ainoas…
Paula Koivuniemi ja Kari Tapio on tänään Uutisvuodossa julkkisvieraina, jos jotakuta kiinnostaa se.
Mikä on mielestäsi A) Kaikkienaikojen paras suomalainen iskelmä ? B) kaikkienaikojen huonoin suomalainen iskelmä ?
Pakkohan tästä aiheesta on nyt tälläkin foorumilla on keskustella.... On nimittäin sen verran historiallinen tilanne kyseessä. Aivan uskomatonta! Ei meinaan millään käsittää, että Lordi tosiaan teki sen mitä Suomi on yr…
Katselikos eilen teistä joku telkkarista(TV2)tuon ohjelman, jossa sai äänestää valituista 12 biisistä suomen kaikkienaikojen parhaan euroviisuedustus kappaleen ? Lordihan sen äänestyksen voitti ja aika ylivoimaisestikki…
Kylläpä Paula oli taas ärsyttävä eilisessä "Leikinvarjolla"- ohjelmassa. Ihme keimailua ja muikistelua kokoajan. Ja sen koikkelehtiminen Jorma Uotisen kanssa siinä yhdessä vaiheessa oli aika nolon näköistä. Kai sen piti…
Millä muulla kielellä, kuin Suomeksi olette kuulleeet suosikkilaulajanne laulavan jonkun laulun? Minä olen kuullut Italiaksi, Ruotsiksi ja Saksaksi.
Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään ihan samanlainen, kuin niiden kaikki entisetkin biisit. Ettei mitään eroa aikaisempiin, samanlaist…
Mä en nyt ainakaan yht´äkkiä muista ,että onkohan täälä jo aikaisemmin kysytty tätä, mutta kysynpä taas uudestaan, eli kumpi on mielestänne laulussa tärkeämmät hyvät sanat vai hieno sävel ?
Oletteko ostaneet suosikkilaulajallenne joskus jonkun synttärilahjan? Jos niin minkä ? Ajattelin vaan , että jos saisin jotain vinkkejä, kun Tapsalla on kohta synttärit (9.3) ja olen ajatellut muistaa häntä jollain pien…
Koskakohan ne tämänvuoden Iskelmä-Finlandia ehdokkaat oikein nimetään?
Missikisoissa laulaa tänää myös sellainen italialainen laulaja, kuin Patrizio Buanne. Kannattaa katsella ja kuunnella. On ihan hyvä-ääninen ja karismaattinen laulaja hänkin.
Mikä laulu kuvaa sinua parhaiten ?
2005 vuoden Emma ehdokkaat on nimetty ja voitte käydä itse niitä Emma-gaalan sivuilla katsomassa. Iskelmälevy Emmasta kilvoittelee ainakin mm. Kari Tapio, Anne Mattila ja Yölintu.
Kertokaas nyt jotain lauluja, joiden nimessä ilmenee joku väri. esim. Punaiset lehdet.