Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

10493

1. Vaihteleeko

teillä mielialat useinkin?Mulla on tänään ollut jostain syystä kumman surullinen olo,vaikka en kyllä tiedä ees,että miks
    Lifestyle
    22
    831
  2. Voi kiukku....:/

Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijä
    Lifestyle
    18
    819
  3. Jos tarvii.....

tehdä asuntoon terveydellisistä syistä kosteuskartoitus,kumpi sen maksaa: asunnon omistaja vai vuokralainen?
    11
    771
  4. Kielletty rakkaus

Piti oikein alkaa tänään lenkillä ollessani miettimään kahta sanaa..Kielletty rakkaus..Voiko rakkaus olla väärää??Rakkau
    50 plus
    56
    769
  5. Morrrrjensss....:)

Väen vängällä väännän tähän aloituksen,ku on kirjoittaminen nyt tukossa.:( ..Mitäs teitille kuuluu tänne? :))
    Lifestyle
    63
    723
  6. Lauantai-illan huumaa

Mitenkäs porukka yleensä viettää näin lauantai-iltana aikaansa? :)) Ollaanko sitä vaan kotosalla telkkarin edessä ja ved
    Lifestyle
    26
    706
  7. Juonia sakkia....

Täällä taitaa siks olla hiljasta,ku kaikki oottaa mun aloitusta..Mä kun tapaan sellasen tehdä silloin,ku kaikki on hipih
    Lifestyle
    8
    690
  8. Utelen taas...;)

Tuli töissä tää mieleen,ku sielläkin on jos minkälaista hiipparia,että mikä piirre naisessa/miehessä ottaa sinua eniten
    Lifestyle
    29
    672
  9. Tulipas mieleen...

Tämä,että ajatteletko sitä,mitä muut sinusta ajattelevat? Aina voi kuvitella itsestään,että ei monikaan ajattele juuri
    50 plus
    69
    656
  10. Pitääkös

teidän mielestä tämä sanonta paikkaansa: Hyvä antaa vähästäkin,paha ei anna paljostakaan. Sen mitä minä olen elämäni
    Lifestyle
    28
    640
  11. Oletko

koskaan ajatellut sitä,että mitä muut ihmiset olisivat menettäneet,jos juuri sinä et olisi syntynyt tänne maan päälle?
    Kahvikeskustelut
    24
    621
  12. Tänään

pihatöissä tuossa touhuilin.Tuli mieleen,että kun olen talon ainoa nainen,mutta kumminkin oikeastaan myös talon ainoa mi
    Lifestyle
    16
    617
  13. Mjyysikkimakuja

Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ? Mä itse tykkä
    Lifestyle
    53
    577
  14. Nyppii...

Mua jotenki nyppii älyttömästi noi kaikki puheet, että alennetaan palkkoja tai nostetaan eläkeikää. :/ Ihan järjent
    Lifestyle
    26
    556
  15. Kummit

Oletko sinä kummina jollekkin?Jos olet,niin oletko aina muistanut niin syntymäpäivät kuin joululahjatkin? Tuli tämä mie
    Kahvikeskustelut
    32
    552
  16. Yläosattomana rannalla

Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti
    50 plus
    27
    544
  17. Käsi sydämmelle

Soinaako omatuntosi ja vai omistatko edes sellaista?Jos se välillä huutelee korvaasi,niin minkälaisissa asioissa? :) Tul
    Kahvikeskustelut
    40
    538
  18. Kiristys...:))

Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellis
    Lifestyle
    9
    532
  19. Maanantai

Kylläpä osaakin olla raskas päivä.. Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :( Olisko tuo
    Lifestyle
    13
    525
  20. Kivaa

Juhannusta ja muutakin mukavaa kaikille meille nelikymppiplussille!! :)) Otetaan rennosti ja heitetään kantoja kattoon
    40 plus
    26
    524