LifestyleVastattu 18 v

Hyvästi.. :(

Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..mä inhoon mahatauteja!!!Kuka senkin keksi mun riesaks..:( Ny pitää mennä...:¤ Jakselkaa te paremmin.…
LifestyleVastattu 19 v

Voi kiukku....:/

Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijässä? :/ Sohvan jousetki jo paukkuu...
LifestyleVastattu 12 v

Mjyysikkimakuja

Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ? Mä itse tykkään niin monesta ja monenlaisesta, että menis viikko luetella. :) No tän vois mainita, että jo pikkul…
50 plusVastattu 16 v

Kielletty rakkaus

Piti oikein alkaa tänään lenkillä ollessani miettimään kahta sanaa..Kielletty rakkaus..Voiko rakkaus olla väärää??Rakkaushan on hieno juttu noin muutes..Kaikkee tuo kuumuus teetättää... :P
LifestyleVastattu 16 v

Morrrrjensss....:)

Väen vängällä väännän tähän aloituksen,ku on kirjoittaminen nyt tukossa.:( ..Mitäs teitille kuuluu tänne? :))
LifestyleVastattu 16 v

Lauantai-illan huumaa

Mitenkäs porukka yleensä viettää näin lauantai-iltana aikaansa? :)) Ollaanko sitä vaan kotosalla telkkarin edessä ja vedetään herkkuja napaan, vai tällätäänkö sitä juhlahepeneisiin ja mennään tuonne diskovalojen säihkee…
LifestyleVastattu 16 v

Utelen taas...;)

Tuli töissä tää mieleen,ku sielläkin on jos minkälaista hiipparia,että mikä piirre naisessa/miehessä ottaa sinua eniten paddiin? Miehet voi nyt avata sanaisen arkkunsa täällä..samoin naiset...Minä sitten kiistän kaiken …
LifestyleVastattu 19 v

Juonia sakkia....

Täällä taitaa siks olla hiljasta,ku kaikki oottaa mun aloitusta..Mä kun tapaan sellasen tehdä silloin,ku kaikki on hipihiljaa... Tunnustakaa..ja heti!...;) Tai no,huomenna sitten...Mä meen heittämään possuraukan ny uuni…
LifestyleVastattu 13 v

Nyppii...

Mua jotenki nyppii älyttömästi noi kaikki puheet, että alennetaan palkkoja tai nostetaan eläkeikää. :/ Ihan järjentöntä aatella, että palkkoja laskettais, ku kaikki menot kuiteski nousee. Millähän noi herratki oikeen aa…
50 plusVastattu 16 v

Tulipas mieleen...

Tämä,että ajatteletko sitä,mitä muut sinusta ajattelevat? Aina voi kuvitella itsestään,että ei monikaan ajattele juuri minusta negatiivisesti.Sitten kun tuleekin ilmi,että juuri se ihminen josta itse pidät,niin ei ajatt…
LifestyleVastattu 17 v

Pitääkös

teidän mielestä tämä sanonta paikkaansa: Hyvä antaa vähästäkin,paha ei anna paljostakaan. Sen mitä minä olen elämäni aikana nähnyt,niin tuo on kyllä ihan totta. :) (Hitto,kirjotin ekaks,että olen elämäni sikana nähnyt..…
KahvikeskustelutVastattu 17 v

Oletko

koskaan ajatellut sitä,että mitä muut ihmiset olisivat menettäneet,jos juuri sinä et olisi syntynyt tänne maan päälle? Tämmöstä mietin töissä..Eikös ollutkin fiksua? ;))
LifestyleVastattu 17 v

Tänään

pihatöissä tuossa touhuilin.Tuli mieleen,että kun olen talon ainoa nainen,mutta kumminkin oikeastaan myös talon ainoa mies..:¤ Mikähän siinä oikeastaan on,että useimmiten se nainen juuri touhuaa kaikkein eniten?Mihin tä…
50 plusVastattu 15 v

Yläosattomana rannalla

Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti rannalla tisut paljaana. Tiettyhän miehet siitä hommasta tykkäisivät, mutta yksi puhelu jäi kyllä i…
KahvikeskustelutVastattu 16 v

Kummit

Oletko sinä kummina jollekkin?Jos olet,niin oletko aina muistanut niin syntymäpäivät kuin joululahjatkin? Tuli tämä mieleen,kun ajattelin sitä,että miksi aina odotetaan kummin muistavan lahjoilla,mutta koskaan ei ajatel…
LifestyleVastattu 19 v

Kiristys...:))

Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;) Mutta mitä kukkua...Ukko ol…
KahvikeskustelutVastattu 16 v

Käsi sydämmelle

Soinaako omatuntosi ja vai omistatko edes sellaista?Jos se välillä huutelee korvaasi,niin minkälaisissa asioissa? :) Tuli tämä vain mieleen kun olen itse huomannut,etten voi edes valkoisia valheita suoltaa,kun jo joku k…
40 plusVastattu 16 v

Kivaa

Juhannusta ja muutakin mukavaa kaikille meille nelikymppiplussille!! :)) Otetaan rennosti ja heitetään kantoja kattoon jos huvittaa! ;))
LifestyleVastattu 17 v

Kivaa

maanantaita kaikille tännekki..;) Jokos poppoo on töissä vai lorvitaanko sitä vielä rannoilla? Itse olen nyt toista viikkoa jo hommissa ja hyvin on lähteny menemään...:)