miia-kisu

Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Vaihteleeko
teillä mielialat useinkin?Mulla on tänään ollut jostain syystä kumman surullinen olo,vaikka en kyllä tiedä ees,että miks22831Voi kiukku....:/
Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijä18819Jos tarvii.....
tehdä asuntoon terveydellisistä syistä kosteuskartoitus,kumpi sen maksaa: asunnon omistaja vai vuokralainen?11771Kielletty rakkaus
Piti oikein alkaa tänään lenkillä ollessani miettimään kahta sanaa..Kielletty rakkaus..Voiko rakkaus olla väärää??Rakkau56769Morrrrjensss....:)
Väen vängällä väännän tähän aloituksen,ku on kirjoittaminen nyt tukossa.:( ..Mitäs teitille kuuluu tänne? :))63723Lauantai-illan huumaa
Mitenkäs porukka yleensä viettää näin lauantai-iltana aikaansa? :)) Ollaanko sitä vaan kotosalla telkkarin edessä ja ved26706Juonia sakkia....
Täällä taitaa siks olla hiljasta,ku kaikki oottaa mun aloitusta..Mä kun tapaan sellasen tehdä silloin,ku kaikki on hipih8690Utelen taas...;)
Tuli töissä tää mieleen,ku sielläkin on jos minkälaista hiipparia,että mikä piirre naisessa/miehessä ottaa sinua eniten29672Tulipas mieleen...
Tämä,että ajatteletko sitä,mitä muut sinusta ajattelevat? Aina voi kuvitella itsestään,että ei monikaan ajattele juuri69656Pitääkös
teidän mielestä tämä sanonta paikkaansa: Hyvä antaa vähästäkin,paha ei anna paljostakaan. Sen mitä minä olen elämäni28640Oletko
koskaan ajatellut sitä,että mitä muut ihmiset olisivat menettäneet,jos juuri sinä et olisi syntynyt tänne maan päälle?24621Tänään
pihatöissä tuossa touhuilin.Tuli mieleen,että kun olen talon ainoa nainen,mutta kumminkin oikeastaan myös talon ainoa mi16617Mjyysikkimakuja
Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ? Mä itse tykkä53577Nyppii...
Mua jotenki nyppii älyttömästi noi kaikki puheet, että alennetaan palkkoja tai nostetaan eläkeikää. :/ Ihan järjent26556Kummit
Oletko sinä kummina jollekkin?Jos olet,niin oletko aina muistanut niin syntymäpäivät kuin joululahjatkin? Tuli tämä mie32552Yläosattomana rannalla
Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti27544Käsi sydämmelle
Soinaako omatuntosi ja vai omistatko edes sellaista?Jos se välillä huutelee korvaasi,niin minkälaisissa asioissa? :) Tul40538Kiristys...:))
Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellis9532Maanantai
Kylläpä osaakin olla raskas päivä.. Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :( Olisko tuo13525Kivaa
Juhannusta ja muutakin mukavaa kaikille meille nelikymppiplussille!! :)) Otetaan rennosti ja heitetään kantoja kattoon26524