Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Vuokra-asunto Fuengirolasta

    Olen tulossa/menossa töihin Fuengirolaan 27.3. alkaen. Haluan vuokrata asunnon sieltä pidemmäksi ajaksi. Sijainnilla ja
    Aurinkorannikko
    5
    604
  2. Salikausi alkoi

    Käyn kesäisin lenkillä. Se vie painon alas. Painan nyt 58.5 kg, 169 cm. Talvet käyn salilla, harvemmin uimassa. Ole jo
    Treenaus
    5
    587
  3. Lääke uneen?

    Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Lääkkeet
    11
    572
  4. Puhelinmyyntityö Espanjassa/Thaimaassa?

    Olen Suomen markkinoille liian iäkäs (56 v., en omasta mielestäni) ja liikaa koulutettu mieshenkilö. Töitä olen hakenut
    Työ ulkomailla
    13
    561
  5. Unessa pito sairaalassa?

    Millä aineella ihminen pidetään unessa sairaalassa? Olin kerran pari vuorokautta "nukkumassa2 eräässä hoitolaitoksessa.
    Uni ja unihairiöt
    5
    554
  6. Nettideittailu

    Olen kuukauden verran etisnyt kumppania naisista treffipalstalta. Tuntuu, että hakevat jotain ihan luonnotonta, prisssiä
    Nettideittailu
    32
    544
  7. Sifrol 0.18 mg

    Lääkärini määräsi minulle Sifrol 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön. Olin unitutkimuksissa. Olen käyttänyt ko. lääket
    Lääkkeet
    0
    539
  8. Edellisin lento?

    Mistä edullisin menolippu Battayalle? Olen menossa sinne töihin, joten pelkkä meno riittää. Bangokiin ja sieltä maitse P
    Pattaya
    18
    530
  9. Ruoka-apu

    Kokeeko kukaan, joka on hakenut ruoka-apua, häpeää, syyllisyytta tms? Itse olen hakenut, enkä tippaakaan ole hävennnyt.
    Syrjäytyminen
    12
    487
  10. Lääke hiusten lähtöön

    En ole seurannut tätä palstaa. Onko TOIMIVAA lääkettä hiusten lähtöön? Minulta ohenee hiukset eteentä ja päältä. Olen 56
    Ihotaudit
    12
    484
  11. Naista Hesan kapakasta?

    Olen juuri muuttanut Helsinkiin. Kovin en jaksaisi kahlata läpi kaikkia Helsingin kapakoita. Kysynkin, mistä varmimmin s
    Yhden yön jutut
    4
    477
  12. Milloin huomauttaa?

    Vuokralaiseni vuokra on tammikuulta vielä maksamatta. Kahden, kolmen vuoden ajalta hän on vuokransa maksanut, joskus tok
    7
    453
  13. Kodin kalustaminen

    Muutan uuteen asuntoon ja pitää hankkia kakki huonekalut. Mistä lähtisitte niitä hakemaan. Ei kovin tyyriitä, mutta kaik
    Ensimmäinen asuntoni
    11
    451
  14. Kustannuslaskija

    paljonko voi pyytää palkkaa kustannuslaksijan paikasta? Koulutus on Diplomi-insinööri. Kokemusta laskennasta ei ole palj
    Palkat
    0
    449
  15. Eurobygg Finland

    Onko kellään kokemusta Éurobygg Finland Oy -rakennusliikkeestä? Heidän sivuiltaan ei mm. saa selvää, kuka on tj. Toisaal
    Rakennusliikkeet
    1
    440
  16. Yrityksen taloudellinen tilanne

    Mistä osoitteesta voisin tarkistaa haluamani yrityksen taloudellisen tilanteen ym. merkittävät luvut? Löytyykö netistä i
    Yrittäjyys
    10
    428
  17. Pomminvarma unilääke?

    En pysty nukkumaan Circadinilla, Imovanella, Tenoxilla, Diapamilla jne. Ainut mikä on toiminut on Levozin, mutta sillä o
    Lääkkeet
    10
    411
  18. Area Sales Manager

    Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    409
  19. Sifrol ja Voxra yhdessä?

    Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Uni ja unihairiöt
    0
    407
  20. Lyrica 300 mg

    Lääkärini korotti Lyrica -lääkitystäni 300 mg:aan tarvittaessa. Lääke on määrätty uneen. Onko kokemusta, kun lääkkeen jo
    Lääkkeet
    7
    403