Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Vuokranmaksaja vaihtuu

Meillä on ollut vuokralainen reilu parin vuotta, jonka vuokran on maksunut julkinen taho. Nyt tämä taho ilmoitti tänään
    2
    631
  2. Kustannuslaskija

paljonko voi pyytää palkkaa kustannuslaksijan paikasta? Koulutus on Diplomi-insinööri. Kokemusta laskennasta ei ole palj
    Palkat
    0
    629
  3. Puhelinmyyntityö Espanjassa/Thaimaassa?

Olen Suomen markkinoille liian iäkäs (56 v., en omasta mielestäni) ja liikaa koulutettu mieshenkilö. Töitä olen hakenut
    Työ ulkomailla
    13
    623
  4. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Lääkkeet
    11
    622
  5. Unessa pito sairaalassa?

Millä aineella ihminen pidetään unessa sairaalassa? Olin kerran pari vuorokautta "nukkumassa2 eräässä hoitolaitoksessa.
    Uni ja unihairiöt
    5
    596
  6. Salikausi alkoi

Käyn kesäisin lenkillä. Se vie painon alas. Painan nyt 58.5 kg, 169 cm. Talvet käyn salilla, harvemmin uimassa. Ole jo
    Treenaus
    5
    595
  7. Nettideittailu

Olen kuukauden verran etisnyt kumppania naisista treffipalstalta. Tuntuu, että hakevat jotain ihan luonnotonta, prisssiä
    Nettideittailu
    32
    553
  8. Sifrol 0.18 mg

Lääkärini määräsi minulle Sifrol 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön. Olin unitutkimuksissa. Olen käyttänyt ko. lääket
    Lääkkeet
    0
    544
  9. Edellisin lento?

Mistä edullisin menolippu Battayalle? Olen menossa sinne töihin, joten pelkkä meno riittää. Bangokiin ja sieltä maitse P
    Pattaya
    18
    537
  10. Ruoka-apu

Kokeeko kukaan, joka on hakenut ruoka-apua, häpeää, syyllisyytta tms? Itse olen hakenut, enkä tippaakaan ole hävennnyt.
    Syrjäytyminen
    12
    536
  11. Milloin huomauttaa?

Vuokralaiseni vuokra on tammikuulta vielä maksamatta. Kahden, kolmen vuoden ajalta hän on vuokransa maksanut, joskus tok
    7
    520
  12. Lääke hiusten lähtöön

En ole seurannut tätä palstaa. Onko TOIMIVAA lääkettä hiusten lähtöön? Minulta ohenee hiukset eteentä ja päältä. Olen 56
    Ihotaudit
    12
    499
  13. Naista Hesan kapakasta?

Olen juuri muuttanut Helsinkiin. Kovin en jaksaisi kahlata läpi kaikkia Helsingin kapakoita. Kysynkin, mistä varmimmin s
    Yhden yön jutut
    4
    491
  14. Ketipinor

Olen syönyt Ketipinoria unettomuuteen jo vuosia. Mitään haittavaikutuksia en ole havainnut. Olen lukenut tämän lääkkeen
    Lääkkeet
    10
    478
  15. Kodin kalustaminen

Muutan uuteen asuntoon ja pitää hankkia kakki huonekalut. Mistä lähtisitte niitä hakemaan. Ei kovin tyyriitä, mutta kaik
    Ensimmäinen asuntoni
    11
    477
  16. Betasalpaaja Bisoprolol

Lääkärini määräsi minulle sydämen lyöntitiheyteen Betasalpaaja Bisoprololia. Viikon verran käyttäneeni olen huomnnut tos
    Juoksu
    2
    476
  17. Myymässä autoni

Olen myymässä autoani yksityishenkilölle. Mitä papereita minun tulee täyttää? Rekisteröintitodistus 2 varmaan tulee täyt
    9
    457
  18. Eurobygg Finland

Onko kellään kokemusta Éurobygg Finland Oy -rakennusliikkeestä? Heidän sivuiltaan ei mm. saa selvää, kuka on tj. Toisaal
    Rakennusliikkeet
    1
    453
  19. CAD

Olen 57 v. mies ja insinööri. En osaa AutoCadia. Olenko auttamattomsti työelämän ulkopuolella tästä syystä? Missä voisin
    11
    447
  20. Hyvä unilääke

Käyn suht aikaisin nukkumaan, klo 20 illalla. Herään eka kerta ennen puolta yötä, Nousen ylös ja syön jotain. Joskus kei
    Lääkkeet
    13
    438