Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Betasalpaaja Bisoprolol

Lääkärini määräsi minulle sydämen lyöntitiheyteen Betasalpaaja Bisoprololia. Viikon verran käyttäneeni olen huomnnut tos
    Juoksu
    2
    782
  2. Skype- ihjelman mobiiliveriso

Edellisessä TM:ssä oli juttu SKYPE -ohjelman mobiiliversiosta, nettipuheluista kännykällä. Onko kellään kokemusta tästä?
    Internet-puhelut
    9
    781
  3. Lääke uneen?

Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei
    Lääkkeet
    11
    776
  4. Mirtazapin

Tuttu mielialalääke Mirtazapin. Mutta - kuinka moni kokee todella mielialansa kohentuneen ko. lääkkeellä? Itse olen käyt
    Lääkkeet
    2
    727
  5. Milloin huomauttaa?

Vuokralaiseni vuokra on tammikuulta vielä maksamatta. Kahden, kolmen vuoden ajalta hän on vuokransa maksanut, joskus tok
    7
    725
  6. Ruoka-apu

Kokeeko kukaan, joka on hakenut ruoka-apua, häpeää, syyllisyytta tms? Itse olen hakenut, enkä tippaakaan ole hävennnyt.
    Syrjäytyminen
    12
    674
  7. Unessa pito sairaalassa?

Millä aineella ihminen pidetään unessa sairaalassa? Olin kerran pari vuorokautta "nukkumassa2 eräässä hoitolaitoksessa.
    Uni ja unihairiöt
    5
    665
  8. Kiihdytys

Miten kiihdytys tulee suorittaaa oikeaoppisessti.?Nopea kiihdytys nopeusrajoutukseen vai verkkainen sellaiinen. Ajatelll
    Yleistä autoilusta
    18
    652
  9. Vuokranmaksaja vaihtuu

Meillä on ollut vuokralainen reilu parin vuotta, jonka vuokran on maksunut julkinen taho. Nyt tämä taho ilmoitti tänään
    2
    650
  10. Myymässä autoni

Olen myymässä autoani yksityishenkilölle. Mitä papereita minun tulee täyttää? Rekisteröintitodistus 2 varmaan tulee täyt
    9
    643
  11. Rakennusalan työnjohtaja

Mitä luokkaa on rakennusalan työnjohtajan palkka pk -seudulla? Entä projektipäällikön?
    Palkat
    0
    639
  12. Ketipinor

Olen syönyt Ketipinoria unettomuuteen jo vuosia. Mitään haittavaikutuksia en ole havainnut. Olen lukenut tämän lääkkeen
    Lääkkeet
    10
    634
  13. Levozin vs. Ketipinor

Söin reilun vuoden Levozinia uneen. Annos oli alun jälkeen jopa 100 - 200 mg illalla! No - tuloksena hyvä yöuni, mutta j
    Lääkkeet
    1
    631
  14. Salikausi alkoi

Käyn kesäisin lenkillä. Se vie painon alas. Painan nyt 58.5 kg, 169 cm. Talvet käyn salilla, harvemmin uimassa. Ole jo
    Treenaus
    5
    624
  15. Pasastar/Mega

Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen
    Myyntityö
    9
    615
  16. Kylpyhuoneremontti

Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t
    Seinät ja tapetointi
    6
    599
  17. CAD

Olen 57 v. mies ja insinööri. En osaa AutoCadia. Olenko auttamattomsti työelämän ulkopuolella tästä syystä? Missä voisin
    11
    590
  18. Miksi koira kakkaa sisällä?

Meillä on puoli vuotta vanha Chihuahua tyrttö. Meillä se on ollut neljä kuukautta. Se yhä kakkii sisällä ihan minne vain
    Yleistä koirista
    5
    587
  19. Aloittelija

Olen lapsena harrastanut valokuvausta. Kehittäen itse mv-kuvia, tällä tasolla. Mitä tänä päivänä joutuu sijoittamaan väl
    Järjestelmädigit
    27
    586
  20. Sifrol 0.18 mg

Lääkärini määräsi minulle Sifrol 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön. Olin unitutkimuksissa. Olen käyttänyt ko. lääket
    Lääkkeet
    0
    584