hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Vuokranmaksaja vaihtuu
Meillä on ollut vuokralainen reilu parin vuotta, jonka vuokran on maksunut julkinen taho. Nyt tämä taho ilmoitti tänään2631Kustannuslaskija
paljonko voi pyytää palkkaa kustannuslaksijan paikasta? Koulutus on Diplomi-insinööri. Kokemusta laskennasta ei ole palj0629Puhelinmyyntityö Espanjassa/Thaimaassa?
Olen Suomen markkinoille liian iäkäs (56 v., en omasta mielestäni) ja liikaa koulutettu mieshenkilö. Töitä olen hakenut13623Lääke uneen?
Olen kokeillut kaikenlaisia lääkkeitä uneen. Unettomuuteni on vaivannut minua vuosikymmeniä. En haluaisi käyttää lääkkei11622Unessa pito sairaalassa?
Millä aineella ihminen pidetään unessa sairaalassa? Olin kerran pari vuorokautta "nukkumassa2 eräässä hoitolaitoksessa.5596Salikausi alkoi
Käyn kesäisin lenkillä. Se vie painon alas. Painan nyt 58.5 kg, 169 cm. Talvet käyn salilla, harvemmin uimassa. Ole jo5595Nettideittailu
Olen kuukauden verran etisnyt kumppania naisista treffipalstalta. Tuntuu, että hakevat jotain ihan luonnotonta, prisssiä32553Sifrol 0.18 mg
Lääkärini määräsi minulle Sifrol 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön. Olin unitutkimuksissa. Olen käyttänyt ko. lääket0544Edellisin lento?
Mistä edullisin menolippu Battayalle? Olen menossa sinne töihin, joten pelkkä meno riittää. Bangokiin ja sieltä maitse P18537Ruoka-apu
Kokeeko kukaan, joka on hakenut ruoka-apua, häpeää, syyllisyytta tms? Itse olen hakenut, enkä tippaakaan ole hävennnyt.12536Milloin huomauttaa?
Vuokralaiseni vuokra on tammikuulta vielä maksamatta. Kahden, kolmen vuoden ajalta hän on vuokransa maksanut, joskus tok7520Lääke hiusten lähtöön
En ole seurannut tätä palstaa. Onko TOIMIVAA lääkettä hiusten lähtöön? Minulta ohenee hiukset eteentä ja päältä. Olen 5612499Naista Hesan kapakasta?
Olen juuri muuttanut Helsinkiin. Kovin en jaksaisi kahlata läpi kaikkia Helsingin kapakoita. Kysynkin, mistä varmimmin s4491Ketipinor
Olen syönyt Ketipinoria unettomuuteen jo vuosia. Mitään haittavaikutuksia en ole havainnut. Olen lukenut tämän lääkkeen10478Kodin kalustaminen
Muutan uuteen asuntoon ja pitää hankkia kakki huonekalut. Mistä lähtisitte niitä hakemaan. Ei kovin tyyriitä, mutta kaik11477Betasalpaaja Bisoprolol
Lääkärini määräsi minulle sydämen lyöntitiheyteen Betasalpaaja Bisoprololia. Viikon verran käyttäneeni olen huomnnut tos2476Myymässä autoni
Olen myymässä autoani yksityishenkilölle. Mitä papereita minun tulee täyttää? Rekisteröintitodistus 2 varmaan tulee täyt9457Eurobygg Finland
Onko kellään kokemusta Éurobygg Finland Oy -rakennusliikkeestä? Heidän sivuiltaan ei mm. saa selvää, kuka on tj. Toisaal1453CAD
Olen 57 v. mies ja insinööri. En osaa AutoCadia. Olenko auttamattomsti työelämän ulkopuolella tästä syystä? Missä voisin11447Hyvä unilääke
Käyn suht aikaisin nukkumaan, klo 20 illalla. Herään eka kerta ennen puolta yötä, Nousen ylös ja syön jotain. Joskus kei13438