PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Oletko taakka vai voimavara
Liian moni vanhus jää yksin ja vaille riittävää ja välittävää hoitoa. Ikääntyneet eivät saa enää arvostusta ja liian mon1882436Arvoisat Kartanon Kutsuvieraat
Hei pitkästä aikaa ystävät! Ajattelin järjestää kevätkarnevaalit ensi viikonloppuna Kartanossani ja tiedustelisin mahdo1462359Rehellisyys ihmisessä
Onko rehellisyys synnynnäistä, kaikesta päätellen ainakin se on harvinaista ihmisessä? Kerrotko läheiselle ihmiselle iha1842339Kuka on juoppo?
Juotko iloon, suruun vai ilonpitämiseksi? Miten ihminen määritellään juopoksi?2802312- 2202255
Sähköpolkupyörä ei ole mikään invamopo
Sähköpyörä on mäkisen maaston apuväline. Se soveltuu erinomaisesti niille, joiden fyysinen suorituskyky on iän tai muun1782247Oletko itsevarma
Miten itsevarmuus ihmisessä näkyy ja mitä se tarkoittaa? Millaisessa tilanteessa sen huomaa ja onko se useimmiten hyvä a1272204Keittiön hella
Vanha liesi tuli tiensä päähän keittiössämme, uunissa ei enää tahtonut pysyä lämmöt kunnolla, kun tiivisteet fuskasivat832187Miehet eivät osaa solmia kengännauhoja!
Olen kiertänyt ympäri Suomea autolla ja kuunnellut paljon radiota ja pääasiassa mukavaa ajankulua eri kanavilta tulee.702098Minä pelkään...
...hammaslääkäriä, kaikkia lääketieteellisiä toimenpiteita, joissa on neuloja tai piikkejä, sekä koiria. Jos ei ikinä p1371980Mitä sinä muistat ruotsin tunnilta?
Nyt kun ruotsin kieli on taas palaamassa pakolliseksi ylioppilastutkintoon, voimme varmaan muistella mitä fraaseja jäi m1051931SALAKAPAKKA
Olen avannut salakapakan, tervetuloa kaikki vapaamieliset ihmiset! Voimme keskustella minun puolesta aivan mistä tahans1661881Ole sinä juntti hiljaa!
Olen kuullut kyseisen huudahduksen, ei tietenkään itseäni koskevan, mutta olen joskus miettinyt... Mitä tarkoittaa junt1371873Naurettavaa
Näillä palstoilla tapahtuu paljon naurettavia asioita. Se mikä minusta tuntuu naurettavalta, ei välttämättä ole toisista1301857Katsotko vastaantulijaa silmiin kadulla?
Katse eteenpäin, lepo! Kyllä minä ainakin vilkaisen monia vastaantulijoita silmiin tai ainakin kasvoihin. Samalla siinä1451811Roikkumispäiväkirja
Kuinka paljon roikut netissä päivittäin? Itsellä vaihtelee todella paljon vuorotyön mukaan. Vapaapäivinä saatan olla jo1081748Grillikauden avajaiset
Hei ystävät! Eikös kohta pitäisi alkaa suunnittelemaan grillikauden avajaisia? Maa on jo lumesta vapaata ja leskenlehde1081688Mikä laulu kertoo sinusta eniten?
Mikä olisi mielestäsi sellainen kappale, joka sanoituksella osuu lähelle sinua? Itselleni tulee mieleen Eppu Normaalin1861631Onnellisuus
Onnellisuus ei ole työstä tai rahasta kiinni. Luin eräästä kolumnista, että onnellisuus on saanut hahmon. Huippuonnelli1181597Nuku hyvin
Mietin ikääntymisen vaikutusta univaikeuksiin. Omalla kohdallani on käynyt niin, että nukun koko ajan huonommin ja lyhye1391422