Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

3090

  1. Arvoisat Kartanon Kutsuvieraat

    Hei pitkästä aikaa ystävät! Ajattelin järjestää kevätkarnevaalit ensi viikonloppuna Kartanossani ja tiedustelisin mahdo
    60 plus
    146
    2345
  2. Rehellisyys ihmisessä

    Onko rehellisyys synnynnäistä, kaikesta päätellen ainakin se on harvinaista ihmisessä? Kerrotko läheiselle ihmiselle iha
    Ryhmät
    184
    2190
  3. Sähköpolkupyörä ei ole mikään invamopo

    Sähköpyörä on mäkisen maaston apuväline. Se soveltuu erinomaisesti niille, joiden fyysinen suorituskyky on iän tai muun
    60 plus
    178
    2181
  4. Mitä on rakkaus?

    Onko se vain tilapäinen mielenhäiriö vai jotain suurempaa?
    60 plus
    220
    2134
  5. Kuka on juoppo?

    Juotko iloon, suruun vai ilonpitämiseksi? Miten ihminen määritellään juopoksi?
    60 plus
    280
    2075
  6. Ikävä itsemurha

    Olen viime päivinä huomannut ajattelevani yhtä ja samaa asiaa liian usein ja toivon tämän kirjoituksen auttavan ja pääse
    60 plus
    262
    1975
  7. Oletko itsevarma

    Miten itsevarmuus ihmisessä näkyy ja mitä se tarkoittaa? Millaisessa tilanteessa sen huomaa ja onko se useimmiten hyvä a
    60 plus
    127
    1949
  8. Miehet eivät osaa solmia kengännauhoja!

    Olen kiertänyt ympäri Suomea autolla ja kuunnellut paljon radiota ja pääasiassa mukavaa ajankulua eri kanavilta tulee.
    60 plus
    70
    1943
  9. Minä pelkään...

    ...hammaslääkäriä, kaikkia lääketieteellisiä toimenpiteita, joissa on neuloja tai piikkejä, sekä koiria. Jos ei ikinä p
    60 plus
    137
    1919
  10. SALAKAPAKKA

    Olen avannut salakapakan, tervetuloa kaikki vapaamieliset ihmiset! Voimme keskustella minun puolesta aivan mistä tahans
    60 plus
    166
    1863
  11. Naurettavaa

    Näillä palstoilla tapahtuu paljon naurettavia asioita. Se mikä minusta tuntuu naurettavalta, ei välttämättä ole toisista
    60 plus
    130
    1843
  12. Keittiön hella

    Vanha liesi tuli tiensä päähän keittiössämme, uunissa ei enää tahtonut pysyä lämmöt kunnolla, kun tiivisteet fuskasivat
    60 plus
    83
    1828
  13. Ole sinä juntti hiljaa!

    Olen kuullut kyseisen huudahduksen, ei tietenkään itseäni koskevan, mutta olen joskus miettinyt... Mitä tarkoittaa junt
    60 plus
    137
    1755
  14. Roikkumispäiväkirja

    Kuinka paljon roikut netissä päivittäin? Itsellä vaihtelee todella paljon vuorotyön mukaan. Vapaapäivinä saatan olla jo
    60 plus
    108
    1737
  15. Grillikauden avajaiset

    Hei ystävät! Eikös kohta pitäisi alkaa suunnittelemaan grillikauden avajaisia? Maa on jo lumesta vapaata ja leskenlehde
    60 plus
    108
    1676
  16. Mitä sinä muistat ruotsin tunnilta?

    Nyt kun ruotsin kieli on taas palaamassa pakolliseksi ylioppilastutkintoon, voimme varmaan muistella mitä fraaseja jäi m
    60 plus
    105
    1664
  17. Onnellisuus

    Onnellisuus ei ole työstä tai rahasta kiinni. Luin eräästä kolumnista, että onnellisuus on saanut hahmon. Huippuonnelli
    60 plus
    118
    1580
  18. Katsotko vastaantulijaa silmiin kadulla?

    Katse eteenpäin, lepo! Kyllä minä ainakin vilkaisen monia vastaantulijoita silmiin tai ainakin kasvoihin. Samalla siinä
    60 plus
    145
    1505
  19. Mikä laulu kertoo sinusta eniten?

    Mikä olisi mielestäsi sellainen kappale, joka sanoituksella osuu lähelle sinua? Itselleni tulee mieleen Eppu Normaalin
    60 plus
    186
    1413
  20. MIELENOSOITUS

    Näin itsenäisyyspäivänä monet ryhmittymät kokoontuvat mielenosoituksiin, joissa vastustetaan jotain asiaa ja toisaalla s
    60 plus
    84
    1266