Vapaa kuvaus

Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

924

Kommenttia

2500

  1. Puhelinmyyjä ja vaikea asiakas

    Kerran kun eräs nuori naispuolinen puhelinmyyjä soitti kännykkääni ja rupesi suosittelemaan minulle erästä tuotetta niin
    Myyntityö
    17
    2156
  2. *Ketä et kunnioita*

    Jatketaan edelleen miesteemaa ja otetaan aiheeksi toisten arvostelu. Miehiseen kulttuuriin kuulu se että sanotaan asiat
    Miehen logiikka
    73
    2110
  3. Aiheena älykkyys

    Ihmiset ovat suurin piirtein yhtä älykkäitä, mutta miehet ovat jonkin verran älykkäämpiä kuin naiset ja valkoihoiset huo
    Miehen logiikka
    15
    2105
  4. Vaikuttavin sotaaiheinen valokuva

    Tätä valokuvaa voisi pitää kauneinpana sotaaiheisen valokuvana kautta aikojen, koska se tuo kaikille maailman ihmisille
    Historia
    23
    2055
  5. *Palstaälyköt*

    Jos he olisivat oikeasti sitä mitä he väittävät olevansa, niin he varmasti tietäisivät...että sivistynyt ihminen käyttäy
    Miehen logiikka
    71
    2054
  6. Uudet aseet

    Ihantala heinäkuussa 1944: Isoisäni johtaa alaikäisistä, vanhuksista ja toipilaista koottua taisteluryhmää kohti etulinj
    Historia
    25
    2015
  7. Käytkö töissä vai et, vittu-gallup

    En pidä sellaisista ihmisistä jotka jättäytyvät yhteiskunnan tuen varaan ja loisivat kotona pillerihumalassa. Toistan:
    Miehen logiikka
    47
    1986
  8. Martta Koskinen

    Suomen fasistinen sotilastuomioistuin tuomitsi kommunistimarttyyri Martta Koskisen kuolemaan 22.04 1943. Kuolemantuomion
    Historia
    40
    1952
  9. Viikon kohokohdat

    Ja mitäs kaikkea onkaan sattunut. No, ainakin tälläistä: myytikin karkoitus (jos yksittäisen naiskirjailijan hum
    Miehen logiikka
    53
    1926
  10. Nainen ja mallailu!

    Siis aina sama juttu; Naisilla saa olla kaiken näköisiä harrasteita, mutta meillä miehillä ei mitään! Vaimoni on sitä mi
    Naisen logiikka
    12
    1905
  11. Tapaus gek-ko osa 2.

    Arvoisat palstalaiset Nyt meidän on hyväksyttävä se tosiseikka että hän on palannut luoksemme. Kyynisimmät sanoisivat
    Miehen logiikka
    70
    1898
  12. VIRON PATSASKIISTA

    Nyt on jo pöly hieman laskeutunut tämän viron patsaskiistan ympärillä ja asia on historiaa. Ei voi kuin ihmetellä virola
    Historia
    26
    1893
  13. OTATKO TÄNÄÄN VIINAA???

    Mitä jos et tänään korkkaisi pulloa ja viettäisit selvän lauantai illan. Huomenna aamulla nousisit virkeänä klo 06.00 yl
    Miehen logiikka
    42
    1867
  14. Naisihanteesi

    Minun mielestä nainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan hän on kaunis. "Tuskin esitätte eriäviä mielipiteitä" Mar
    Miehen logiikka
    34
    1836
  15. Rahatilanteesi

    En mielellään hengaa tyhjäjätaskujen kanssa ja siksi kysyisinkin että löytyykö teiltä sukan varresta taaloja vai elättek
    Miehen logiikka
    32
    1812
  16. Räjähtävät luodit

    Miten on, onko räjähtävät luodit sallittuja vaarallisten petojen metsästyksessä ja jos ovat sallittuja, niin millainen v
    Lait ja luvat
    9
    1807
  17. Naiseni ei luota minuun

    Aina kun olen yötöissä, niin hän luulee minun olevan jonkun misun tykönä. (Istun just nyt töissä ja naisväkeä ei ole ymp
    Tunteet
    4
    1785
  18. Ketä palstalaista kunnioitat

    Kunnioitus juontaa juurensa pelosta ja ainoa palstalainen jolle minä en uskaltaisi sanoa suoria sanoja on Marie-Cecile.
    Miehen logiikka
    50
    1785
  19. Palstan älyköt-listaus

    Pistäkääs nimiä tulemaan niistä kirjoittajista jotka te miellätte älykkäiksi. Tämä ei ole mikään vitsi, että yhtään ami
    Miehen logiikka
    27
    1769
  20. *Palstan vahvimmat miehet*

    Luulin aikoinani olevani vahvin väittelijä täällä, mutta olen saanut sen verran usein selkääni, että luovutan tämän kyse
    Miehen logiikka
    41
    1753