marttyyrimallari-ttt
Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
924
Kommenttia
2500
Puhelinmyyjä ja vaikea asiakas
Kerran kun eräs nuori naispuolinen puhelinmyyjä soitti kännykkääni ja rupesi suosittelemaan minulle erästä tuotetta niin172200Aiheena älykkyys
Ihmiset ovat suurin piirtein yhtä älykkäitä, mutta miehet ovat jonkin verran älykkäämpiä kuin naiset ja valkoihoiset huo152144*Ketä et kunnioita*
Jatketaan edelleen miesteemaa ja otetaan aiheeksi toisten arvostelu. Miehiseen kulttuuriin kuulu se että sanotaan asiat732123Vaikuttavin sotaaiheinen valokuva
Tätä valokuvaa voisi pitää kauneinpana sotaaiheisen valokuvana kautta aikojen, koska se tuo kaikille maailman ihmisille232088*Palstaälyköt*
Jos he olisivat oikeasti sitä mitä he väittävät olevansa, niin he varmasti tietäisivät...että sivistynyt ihminen käyttäy712077Uudet aseet
Ihantala heinäkuussa 1944: Isoisäni johtaa alaikäisistä, vanhuksista ja toipilaista koottua taisteluryhmää kohti etulinj252029Käytkö töissä vai et, vittu-gallup
En pidä sellaisista ihmisistä jotka jättäytyvät yhteiskunnan tuen varaan ja loisivat kotona pillerihumalassa. Toistan:471997Martta Koskinen
Suomen fasistinen sotilastuomioistuin tuomitsi kommunistimarttyyri Martta Koskisen kuolemaan 22.04 1943. Kuolemantuomion401983Viikon kohokohdat
Ja mitäs kaikkea onkaan sattunut. No, ainakin tälläistä: myytikin karkoitus (jos yksittäisen naiskirjailijan hum531936Nainen ja mallailu!
Siis aina sama juttu; Naisilla saa olla kaiken näköisiä harrasteita, mutta meillä miehillä ei mitään! Vaimoni on sitä mi121922Tapaus gek-ko osa 2.
Arvoisat palstalaiset Nyt meidän on hyväksyttävä se tosiseikka että hän on palannut luoksemme. Kyynisimmät sanoisivat701911VIRON PATSASKIISTA
Nyt on jo pöly hieman laskeutunut tämän viron patsaskiistan ympärillä ja asia on historiaa. Ei voi kuin ihmetellä virola261906OTATKO TÄNÄÄN VIINAA???
Mitä jos et tänään korkkaisi pulloa ja viettäisit selvän lauantai illan. Huomenna aamulla nousisit virkeänä klo 06.00 yl421880Naisihanteesi
Minun mielestä nainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan hän on kaunis. "Tuskin esitätte eriäviä mielipiteitä" Mar341849Räjähtävät luodit
Miten on, onko räjähtävät luodit sallittuja vaarallisten petojen metsästyksessä ja jos ovat sallittuja, niin millainen v91834Rahatilanteesi
En mielellään hengaa tyhjäjätaskujen kanssa ja siksi kysyisinkin että löytyykö teiltä sukan varresta taaloja vai elättek321826Odessan miehet
Kun lukee näitä Historia-palstan viestejä, niin huomaa ettei monetkaan tunne historiaa, vaan kirjoitellaan siten miten251824Naiseni ei luota minuun
Aina kun olen yötöissä, niin hän luulee minun olevan jonkun misun tykönä. (Istun just nyt töissä ja naisväkeä ei ole ymp41799Suosikkikirjat
Follet, Ken; Neulansilmä (vakoiluromaani, joka eroaa radikaalisti muista samaa aihetta kuvailevista kirjoista: kaupalli491797Ketä palstalaista kunnioitat
Kunnioitus juontaa juurensa pelosta ja ainoa palstalainen jolle minä en uskaltaisi sanoa suoria sanoja on Marie-Cecile.501795