Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Onks kenessäkään muussa palstalaisessa

kuin artigasissa ulkomaalaista verta? Olis meinaan tilaisuus nostaa vähä ulkolaisten arvostusta suomalaisten silmissä.
    Miehen logiikka
    70
    1916
  2. Vahingonilo.

Onks kivaa vittuilla toiselle kipeistä asioista? Tuleeko siitä hyvä mieli? Mä en tierä, mutta mua niinku vituttaa ja ko
    Miehen logiikka
    140
    1770
  3. Tehdääs nyt tää yks asia selväksi.

Kuinka pitkä aika siitä on kun oot saanu viimeks naista/miestä?
    Miehen logiikka
    59
    1722
  4. Jaahas, jennielle pitäis löytää mies

Luin tuolt jostain, et siitä ja jostain vapaasta miehestä tulis komee pari. Mitäs, onko ehdotuksia? Kuka sen koppais po
    Miehen logiikka
    35
    1721
  5. Pelisäännöistä.

Tääl on aika ajoin ollut puhetta parisuhteen pelisäännöistä ja tyyliin, että ne PITÄISI sopia heti alkuun. Oletko koskaa
    Miehen logiikka
    81
    1715
  6. Tarttis oikeesti tietoo.

Mitä ootte tehneet polttareissa? Tai mitä olette kuulleet polttareissa tehtävän? Tai mitä teidän mielestä polttareissa v
    Miehen logiikka
    41
    1715
  7. 28
    1707
  8. Siis, onko se kusetusta?

Aina kun olen aloittanut seurustelemaan, ni väen vängällä nainen haluaa pestä mun pyykit, vaikka ite sanois, et kyllä mä
    Miehen logiikka
    38
    1701
  9. Eräs itsenäisen naisen määritelmä:

Menee itekseen pankkiin puhumaan pankinjohtajalle itselleen suuren lainan ilman takaajia. Enpä tiedä moniakaan naisia, j
    Miehen logiikka
    135
    1616
  10. 47
    1606
  11. nainen, saat avautua

Mikä on tämänhetken suurin murheesi?
    Miehen logiikka
    65
    1584
  12. Tämän oon tehny viimeks

4.10. 2008. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=220000
    Miehen logiikka
    81
    1580
  13. Kyllä se vaan niin on.

Kaks päivää kun saa viikosta ilman eukkoa rallatella, ni sitte tulee jo taas ikävä. Eilen oikein tutkasin tunteitani, n
    Miehen logiikka
    55
    1573
  14. Ja miksei ne yh:t muka kelepaa.

Jumalauta jätkät. Voisko helepompaa karkuun pääsyä parisuhteen arjesta olla, ku sanoa akalle, että 'pitäiskö sun olla pi
    Miehen logiikka
    54
    1565
  15. Ottaako naiset nenään?

Ottaako naiset miehen hiki pahasti nenään? Meidän sählyvuoron jälkeen tuli vuodenvaihteen jälkeen joku naisten aerobicci
    Miehen logiikka
    72
    1562
  16. Naiset on himmeitä, osa 2.

Miten yhden yön juttu voi kaivata vielä 2,5 vuoden jälkeenkin ja lähettää tekstarin? (huuli pyöreenä ja silmät ymmyrkäi
    Miehen logiikka
    28
    1525
  17. Perjantaigalluppi.

Ootko kokeillu tai harrastatko tantraseksiä?
    Miehen logiikka
    48
    1509
  18. Näin saat miehen netistä.

Luinpa tuossa paskalla istuessani Me Naisia ja siel oli tällänen nettideittaajan päiväkirja, jossa nelikymppinen sinkkuä
    Miehen logiikka
    21
    1505
  19. Mikä näistä?

Jos olis pintapuolisesti tarkasteltuna samantyyliset persoonat, myös ulkonäöllisesti samaa tasoa, samoin kukkaron paksuu
    Miehen logiikka
    27
    1484
  20. Sukat sandaaleissa!

Ristuksen juntit. Sandaaleissa, eikä muutenkaan shortsien kanssa pidetä sukkia. On se kumma, ettei se mee jakeluun, ei p
    Miehen logiikka
    29
    1483