Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. kaikki alkavat olla siinä kunnossa,

että on aika esittää illan syvälliset kysymykset. Mitä ET halua? Ja miksi se asia on sitte niin?
    Miehen logiikka
    41
    1296
  2. Paljonkos ne tissit painaa?

Arvon naiset.
    Miehen logiikka
    31
    1256
  3. Kuka tää kyyläkunkku on?

Jos nyt jätetään nikkiarvailut pois, ni minkälainen mielikuva teil on tästä tyypistä jotei mikään muu kuin palstalaiset
    Miehen logiikka
    16
    1254
  4. Palstan viis viisasta,

ketä ne on? Mulle tuli tää mieleen tuosta rikun alotuksesta 'kun te kerran kaiken tiedätte'. Mikä viisjäseninen raati a
    Miehen logiikka
    37
    1247
  5. Galluppi naisille,

tai saa miehetkin vastata jos tuntevat, että nämä ei välttämättä ole päivänselviä asioita. Koska miehiltä aina kysellään
    Miehen logiikka
    37
    1243
  6. Rehellisyys maan perii.

Onks miehellä oikeesti aikaa naiselle? Montako tuntia viikosta, tai kuukaudesta olet valmis aikaasi jakamaan naisen kans
    Miehen logiikka
    58
    1242
  7. Arvon sosiaalisesti rajoittuneet,

tiedän, että tää tekee tiukkaa ja monikin antais vaan mennä mutta toivoisin kuitenkin leikkimielisiä vastauksia, tai vai
    Miehen logiikka
    33
    1233
  8. Oletko tarttunut tilaisuuteen?

Vai onks jääny tilaisuuksia käyttämättä? Jos on jääny käyttämättä, ni vituttaako se? Vai vituttaako se, että menit tartt
    Miehen logiikka
    34
    1222
  9. Sosiaalinen yritys.

Mitä mieltä olette sosiaalisista yrityksistä? Vai ootteko mitään mieltä? Tiedättekö niistä mitään? Tai täs on tietoa tie
    Miehen logiikka
    56
    1166
  10. Tykkäätkö kuulla totuuden?

No tykkäät tai et, ni mä kerron sen silti. Miksi vaivaat päätäsi sillä jos joku 'varastaa' nikkisi? Miksi vaivaat päät
    Suhteet
    40
    1149
  11. Hiljaisuudesta pettämiseen.

Jatkona tohon 'jos kaikki pitää kertoa'-alotukseen. Kestäisitkö kuulla jos toinen sanois, että 'nyt tekee mieli vierast
    Miehen logiikka
    32
    1142
  12. Jatkan vieläkin jauhamista.

Edellisen alotukseni vastauksista, tai osasta niistä tuli mieleen, että ku 'kaikki' sanoo, ettei toista voi omistaa jne.
    Miehen logiikka
    46
    1142
  13. Oletko moniosaaja?

Mikä näistä onnistuu ja vastaukset tyyliin H= Hylätysti/Huonosti, V=Välttävästi, T=Tyydyttävästi, K=Kiitettävästi. 1. V
    Miehen logiikka
    40
    1140
  14. Kuka tykkää kiskoa naista tukasta?

Kuka nainen tykkää kun sitä kiskotaan tukasta? Eiks kaikki naiset tykkääkin siitä, et niit vähä alistetaan sängyssä? Kai
    Miehen logiikka
    37
    1127
  15. Juteltaisko anteeksiannosta?

Mä olen suorastaan järkyttynyt siitä miten jotkut tyypit ei pysty edes virtuaalissa antaa toisille tyypeille anteeksi ja
    Miehen logiikka
    34
    1108
  16. yrmio otti 'haasteen' vastaan!

Sorit että vedän tän tähä etusivulle, mut 'pakko', kun itekään en huomannu tota yrmion kommenttia vasta ku nyt. http://
    Miehen logiikka
    20
    1107
  17. G: Hei kaikki akat!

Olisko ulkonäöstä nyt juteltu tarpeeks? Joten galluppimuotoinen kyssäri kaikille akoillekin sukupuolesta riippumatta. O
    Miehen logiikka
    35
    1101
  18. Onko nikki

ensi-vai toisarvoinen kommentteja lukiessasi, ja niihin kantaa ottaessasi? Ja toivoisin haudanvakavia vastauksia, vaikk
    Miehen logiikka
    26
    1095
  19. Mikä maa on sivistyksen kehto?

Kertokaa mulle se.
    Miehen logiikka
    27
    1094
  20. Akka suuttui,

tos joku aika sit ja ihan aiheesta, mä oon ihan liikaa netissä. Tai en enää liikaa ole, vaan sillonku oon koneella, ni e
    Miehen logiikka
    34
    1089